Secretele măsurării panotajului outdoor
Publicitatea outdoor cunoaște o revigorare și trece și printr-un proces de digitalizare. Măsurarea acestui mediu a fost o provocare, dar Biroul...
Publicitatea outdoor cunoaște o revigorare și trece și printr-un proces de digitalizare. Măsurarea acestui mediu a fost o provocare, dar Biroul...
BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) lansează noile rezultatele ale Studiului de Audiență OOH (SAO), care măsoară audiența panourilor publicitare stradale...
Biroul Român de Audit Transmedia – organizația de măsurare a performanțelor produselor media online, outdoor, radio și print care reunește 160...
Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) oferă industriei media și publicitate raportul de analiză a tendințelor de piață din primul semestru...
Primul studiu despre consumul de conținut audio în format digital din România, realizat de BRAT arată că peste 3,2 milioane de...
BRAT a transmis Secretariatului General al Guvernului o propunere care cuprinde măsuri care să limiteze efectele negative ale instituirii Stării de...
A pornit o companie de vânzări de publicitate outdoor acum zece ani, tocmai când se declanșa criza, iar acum se luptă...
Publicitatea livrată pe dispozitive mobile a reprezentat aproximativ 44% din totalul afișărilor monitorizate de BRAT în prima jumătate a acestui an. ...
Procentul utilizatorilor care folosesc programe de tip adblock s-a dublat în ultimul an, arată cea mai recentă ediție a studiului AdBlocking...
Potrivit datelor analizate prin MIP Online pentru prima parte a lunii mai 2016, 33% din afisarile campaniilor publicitare de tip display...
Aproximativ 2.560 de clienti de publicitate care au investit in anul 2015 pentru promovarea online a produselor si serviciilor, un numar...
Incepand cu 1 ianuarie 2016 Digi FM a fost inclus in Monitorizarea Investitiilor in Publicitatea Radio realizata de catre Biroul Roman...
[caption id="attachment_12457" align="alignleft" width="500"] Foto: © Joshandandreaphotography | Dreamstime.com[/caption]BRAT a facut publice cele mai importante concluzii ale studiilor pe care le desfasoara.Prima...
Peste 95% din tinerii cu varste intre 14-24 ani utilizeaza internetul, procentul depasind 98% in Bucuresti si orasele mari, dar si...