BRD-Groupe Société Générale, profit net de peste 1 miliard lei

BRD-Groupe Société Générale, profit net de peste 1 miliard lei

BRD-Groupe Société Générale a înregistrat în primele 9 luni, la nivel consolidat, un profit net de peste 1 miliard lei, cu 76% față de aceeași perioadă a anului trecut, impulsionat de activitatea comercială dinamică precum și de profilul de risc îmbunătățit. BRD-Groupe Société Générale a înregistrat  un venit net bancar mai mare cu 3,4% excluzând elementele nerecurente (câștigul din tranzacția

BRD-Groupe Société Générale, creștere de 97% a profitului net

BRD-Groupe Société Générale, creștere de 97% a profitului net

BRD-Groupe Société Générale a înregistrat o creștere de 96,8%, până la 750 milioane de lei a profitului net pe semestrul I, susținută de venituri nete din dobânzi în creștere și costul riscului pozitiv. Creditarea pe piaţa din România indică semne de imbunătăţire, susţinută de continuarea creşterii economice si de creşterea venitului disponibil. Creditele brute au crescut cu +3,5% faţă de

BRD si-a majorat profitul cu 63%, la 763 milioane lei

BRD si-a majorat profitul cu 63%, la 763 milioane lei

BRD – Groupe Société Générale a  anunțat o creștere semnificativă a profitului net, cu 63,4%, până la 763 de milioane de lei în 2016 față de 467 milioane de lei în 2015, ca urmare a majorării veniturilor și, în special, a reducerii costurilor cu riscul. Rezultatele foarte bune pentru anul 2016 sunt rezultatul a trei factori principali: creșterea activității, care

Orange Romania are patru masini electrice

Orange Romania are patru masini electrice

Compania ALD Automotive a livrat prima flota de autoturisme electrice in leasing operational, catre Orange Romania, formata din 4 vehicule electrice Renault Zoe. Cele 4 autoturisme Renault Zoe sunt 100% electrice si pot fi incarcate complet in 6-7 ore in parcarea Orange, in timp ce angajatii sunt la birou. Autonomia lor este cuprinsa intre 100 km si 150 km (in

Echipa de aur

Echipa de aur

Leo Burnett Group si BRD – Groupe Societe Generale au lansat campania “Exista aur in fiecare dintre noi”, menita sa inspire tinerele generatii de jucatoare de handbal. Campania marcheaza totodata parteneriatul dintre BRD Groupe Societe Generale si Federatia Romana de Handbal. Posterul campaniei a fost creat prin folosirea unei cerneli in care a fost amestecata pilitura din medaliile de aur