BT, interesată de noi achiziții

BT, interesată de noi achiziții

Horia Ciorcilă, preşedintele Consiliului de Administrație al Băncii Transilvania (BT), declară că banca este interesată de noi achiziții în contextul consolidării pieței locale, după ce în 2015 a cumpărat Volksbank. “Cred că procesul de consolidare a pieței va continua şi suntem deschişi şi interesați de eventuale achiziții, dar orice decizie de acest tip va fi rațională, va trebui să facă

Cresterea economică se temperează

Cresterea economică se temperează

Institutul Național de Statistică (INS) a revizuit în jos creșterea economică din primele nouă luni ale anului trecut – la 4,8%, față de 4,9%, în varianta provizorie anterioară.  Pentru al treilea trimestru al anului trecut, cifrele privind creșterea economică au fost reduse de la 4,4% la 4,3%. INS a revizuit în scădere datele privind ritmul PIB din T3 2016, pe

Convergența europeană, dependentă de noi reforme

Convergența europeană, dependentă de noi reforme

România a fost campioana procesului de convergență economică europeană reală în perioada 1995-2015, din perspectiva indicatorului PIB/locuitor. Astfel, indicatorul PIB/locuitor, ajustat la paritatea puterii de cumpărare și exprimat ca pondere din media Zonei Euro a crescut cu aproximativ 90% în România ultimelor două decenii, dinamică influențată și de nivelul redus de la care s-a pornit (29% în 1995), arată Andrei

Platformă online dedicată medicilor întreprinzători

Platformă online dedicată medicilor întreprinzători

Banca Transilvania (BT), prin Divizia Pentru Medici (DPM), lansează prima platformă integrată dedicată medicilor întreprinzători, www.diviziapentrumedici.ro, pentru ca aceştia să aibă mai mult timp pentru familia şi pasiunile lor. Selectând specialitatea medicală pe care o au, medicii găsesc pe site informații personalizate necesare activităților profesionale şi personale, pot aplica pentru produse BT şi pot beneficia de consultanță din partea a

BT lanseaza Banksylvania

BT lanseaza Banksylvania

Banca Transilvania (BT) lansează primul festival de shopping bancar din România: Banksylvania. Acesta are loc în perioada 22-24 noiembrie şi înseamnă oferte de produse online, dedicate clienţilor BT şi celor care doresc să devină clienți ai băncii. Banksylvania face parte din conceptul de „shopping bancar” lansat în 2014 în premiera pe piaţa din România, de Banca Transilvania. Acesta cuprinde, de

Fitch reconfirmă rating-urile BT

Fitch reconfirmă rating-urile BT

Fitch Ratings reconfirmă ratingul IDR pentru finanțări pe termen lung al Băncii Transilvania (BT) la „BB”, cu perspectivă stabilă, precum şi nivelul ratingului de viabilitate (VR) al BT, la „bb”. Conform Fitch, ratingul de viabilitate al Băncii Transilvania reflectă profitabilitatea puternică şi stabilă, care generează capital intern, rezervele consistente de capital, o structură foarte bună a depozitelor şi lichiditatea solidă.

Banca Transilvania are o nouă identitate de brand

Banca Transilvania are o nouă identitate de brand

Banca Transilvania are o nouă identitate de brand, asociată cu România, sigla BT fiind redesenată cu o paletă cromatică mai bogată: galben, roşu şi albastru. Banca Transilvania are o nouă identitate de brand, care exprimă ideea de România, modernitate, respect şi energie, valori cu care BT se identifică, arata banca, într-un comunicat de presă. Este al doilea rebranding din istoria

Banca Transilvania – profit de 458 mil. lei în S1

Banca Transilvania – profit de 458 mil. lei în S1

Banca Transilvania (BT) a obținut în primul semestru al acestui an venituri operaționale de 1.415,2 milioane lei și un profit net de 458,3 milioane lei. Rezultatul financiar include impactul unor tranzacții nerecurente (Visa Europe, provizioane suplimentare generate de Legea Darea în plată), cu un impact brut pozitiv de aproximativ 11 milioane lei în rezultatul băncii, anunță BT. Activele BT sunt

Brățară pe post de card bancar

Brățară pe post de card bancar

Banca Transilvania lansează, în premieră pe piața din România, un instrument alternativ de plată, brățara contactless BT, care poate înlocui cardul la plata cumpărăturilor. Brățara oferă acces la contul curent în lei deschis la BT şi posibilitatea de a plăti contactless, indiferent de sumă, în țară şi în străinătate. Comisionul de emitere şi pentru plata la comercianți este zero, anunță

Banca Transilvania – al treilea sediu in Roma

Banca Transilvania – al treilea sediu in Roma

Banca Transilvania (BT) isi consolideaza prezenta in Italia, prin deschiderea Agentia Villanova. BT are acum trei sedii in Roma. In acest an, BT a deschis in Roma doua agentii, in linie cu planul sau de consolidare in zona. Banca Transilvania, singura banca romaneasca din Italia, sustine spiritul antreprenorial inclusiv peste hotare si doreste sa fie cat mai aproape de comunitatea