Narcoffee Roasters se extinde la nivel internațional

Narcoffee Roasters se extinde la nivel internațional

Narcoffee Roasters, rețeaua de cafenele de specialitate fondată de către antreprenorii clujeni Marcelus Suciu și Dan Isai a deschis prima sa franciză la Praga. Aceasta este situată la intrarea principală a Centrului Comercial Chodov Mall, unul dintre cele mai mari centre comerciale din Cehia, dar şi din Europa Centrală şi de Est.    Cu o investiție de 80.000 de euro,

Artă contemporană la pahar

Artă contemporană la pahar

Coffee 2 Go România împletește arta preparării cafelei cu arta contemporană românească și începe toamna cu un nou pahar de cafea al cărui design este inspirat de lucrarea Swing a artistei Andreea Macovei. Noul design de pahar a fost realizat în colaborare cu Pavot Gallery, galerie de artă care se ocupă de promovarea artei și design-ului contemporan în România și

Campioni la aeropress

Campioni la aeropress

Cafeaua este una dintre licorile care ne încântă, ne vrăjește și ne fascinează. Este liantul social perfect, dar și capsula de energie zilnică. Pentru aceia care cred că se pot lua la întrecere cu unii dintre cei mai cunoscuți baristas din București la cea de-a doua ediție a Campionatului Național de Aeropress. Evenimentul are loc în 16 septembrie, la Palatul

Festivalul iubitorilor de cafea

Festivalul iubitorilor de cafea

Pasionații de cafea, și nu numai, pot să își dea întalnire la True Artisan Café, a doua ediția a festivalului cafelei de specialitate, care are loc în 16 septembrie la Palatul Universul, la Beans&Dots și Mezanin.  În cadrul festivalului, 8 dintre cele mai bune prăjitorii din România și Europa vor veni să-și prezinte cafeaua. Festivalul, un  eveniment marca La Marzocco,

5 to go ajunge și în Timișoara

5 to go ajunge și în Timișoara

Fondatorii 5 to go au semnat contractele de francizare pentru trei cafenele în Timișoara, prima urmând a fi deschisă în septembrie. Prima cafenea 5 to go din Timișoara se va afla în Piața Victoriei numărul 7 și va avea un design asemănător tuturor celor 55 de cafenele din întreaga țară. Băuturile pe bază de cafea cât și produsele de patiserie

5 to go, finalist la Central European Startup Awards

5 to go, finalist la Central European Startup Awards

Brand-ul 5 to go a fost nominalizat în cadrul secțiunii Best Social Impact Startup, secțiune ce ia în considerare ritmul de dezvoltare al business-ului în ultimul an, bazându-se pe creșterea cifrei de afaceri, inovație și impactul business-ului în societate, luând în considerare implementarea de noi soluții culturale, sociale și ce ține de mediul înconjurator. De la înființare și până în

Cafea, gastronomie și tenis

Cafea, gastronomie și tenis

Lavazza a reînnoit contractul prin care continuă să fie sponsorul oficial al campionatului Wimbledon pentru încă trei ani de acum înainte, ducând mai departe un parteneriat inițiat în  2011. La ediția de anul acesta a turneului de tenis, Lavazza a fost gazda unor mari chefi ai lumii, printre care Carlo Cracco, Alfredo Russo și Norbert Niederkofler. Astfel, oaspeților VIP de

Francesca Lavazza, artizana cafelei cu aromă de artă

Francesca Lavazza, artizana cafelei cu aromă de artă

Dacă ar fi o cafea, ar fi un espresso autentic cu 100% energie italiană, crede Francesca Lavazza, strănepoata fondatorului companiei Lavazza, cea care, în prezent, se ocupă de comunicarea și proiectele din zona de artă și cultură ale celebrului brand italienesc. Pasionată de film, fotografie, design și artă contemporană, Francesca Lavazza este promotoarea numeroaselor colaborări ale brandului cu lumea artistică.

Nespresso propune un “barista” personal

Nespresso propune un “barista” personal

Nespresso, brandul de cafea de lux ambalată în capsule, propune o nouă paradigmă în prepararea și servirea cafelei. Compania aduce în atenție noul aparat Aguila 220, care oferă angajaților din companii o atenție deosebită prin caracteristicile gândite special pentru aceștia. Băuturile care pot fi preparate folosing Aguila 220 sunt perfecte pentru a aduce unei zile petrecute la birou aportul de fine-living pe care

KFC deschide primul Coffee Corner în România

KFC deschide primul Coffee Corner în România

KFC a investit 100.000 de euro în primul Coffee Corner din România, deschis în incinta restaurantului KFC Unirea din București. “Într-o țară unde degustarea cafelei este un adevărat ritual, dar și o bună ocazie de socializare, KFC aduce această băutură mai aproape de consumatorii săi.  Iubitorii de cafea își vor putea alege sortimentele preferate dintr-o gamă variată de produse, având