5 to go, finalist la Central European Startup Awards

5 to go, finalist la Central European Startup Awards

Brand-ul 5 to go a fost nominalizat în cadrul secțiunii Best Social Impact Startup, secțiune ce ia în considerare ritmul de dezvoltare al business-ului în ultimul an, bazându-se pe creșterea cifrei de afaceri, inovație și impactul business-ului în societate, luând în considerare implementarea de noi soluții culturale, sociale și ce ține de mediul înconjurator. De la înființare și până în

Cafea, gastronomie și tenis

Cafea, gastronomie și tenis

Lavazza a reînnoit contractul prin care continuă să fie sponsorul oficial al campionatului Wimbledon pentru încă trei ani de acum înainte, ducând mai departe un parteneriat inițiat în  2011. La ediția de anul acesta a turneului de tenis, Lavazza a fost gazda unor mari chefi ai lumii, printre care Carlo Cracco, Alfredo Russo și Norbert Niederkofler. Astfel, oaspeților VIP de

Francesca Lavazza, artizana cafelei cu aromă de artă

Francesca Lavazza, artizana cafelei cu aromă de artă

Dacă ar fi o cafea, ar fi un espresso autentic cu 100% energie italiană, crede Francesca Lavazza, strănepoata fondatorului companiei Lavazza, cea care, în prezent, se ocupă de comunicarea și proiectele din zona de artă și cultură ale celebrului brand italienesc. Pasionată de film, fotografie, design și artă contemporană, Francesca Lavazza este promotoarea numeroaselor colaborări ale brandului cu lumea artistică.

Nespresso propune un “barista” personal

Nespresso propune un “barista” personal

Nespresso, brandul de cafea de lux ambalată în capsule, propune o nouă paradigmă în prepararea și servirea cafelei. Compania aduce în atenție noul aparat Aguila 220, care oferă angajaților din companii o atenție deosebită prin caracteristicile gândite special pentru aceștia. Băuturile care pot fi preparate folosing Aguila 220 sunt perfecte pentru a aduce unei zile petrecute la birou aportul de fine-living pe care

KFC deschide primul Coffee Corner în România

KFC deschide primul Coffee Corner în România

KFC a investit 100.000 de euro în primul Coffee Corner din România, deschis în incinta restaurantului KFC Unirea din București. “Într-o țară unde degustarea cafelei este un adevărat ritual, dar și o bună ocazie de socializare, KFC aduce această băutură mai aproape de consumatorii săi.  Iubitorii de cafea își vor putea alege sortimentele preferate dintr-o gamă variată de produse, având

Cafea cu conștiință

Cafea cu conștiință

Strauss Coffee anunță un nou proiect prin care susține, la nivel global, femeile care cultivă cafea. Proiectul este gândit pentru a oferi sprijin fermelor conduse de femei, efectul dorit fiind de a îmbunătăți producția, de a produce în mod sustenabil cafea gustoasă, susținând în același timp femeile și promovând egalitatea în comunitățile de cafea din regiuni în curs de dezvoltare

Horia Tecău, ambasador al brandului Amigo

Horia Tecău, ambasador al brandului Amigo

Tenismenul Horia Tecău este noua imagine a campaniei Amigo ”Fii energie, nu vorbe”, lansată  atât în mediul offline, prin prezență in-store, cât și online – pe canalele brandului, și pe TV. ”Sunt tare încântat de acestă colaborare, pe care o văd ca pe o șansă de a vorbi despre pasiunea vieții mele. Eu cred în sport și iubesc tenisul, cred

Experiență inedită pentru cafegii

Experiență inedită pentru cafegii

Cei pentru care cafeaua este mai mult decât o licoare necesară, ce se bea în fugă, dimineața, vor aprecia fără îndoială ediția limitată de la Nespresso: Selection Vintage 2014. Experții în cafea au pus la punct un proces de maturare deliberată a cafelei cu rezultate spectaculoase, obținute după numeroase experimente cu soiuri diferite de cafea, din recolte diferite și utilizând

Nimeni nu cunoaşte espresso mai bine ca Nespresso

Nimeni nu cunoaşte espresso mai bine ca Nespresso

Iubim cafeaua, o savurăm şi visăm la ea, iar mirosul ne atrage ca un magnet în fiecare zi. Peste 806 milioane de rezultate oferă Google la o simplă căutare! Mai mult, cafeaua ocupă a opta poziţie în topul celor mai fotografiate lucruri de pe Instagram. Este de netăgăduit interesul nostru, al consumatorilor, pentru această licoare, iar Nespresso cunoaşte arta cafelei

Rețeaua McCafé ajunge la 25 de cafenele la finalul anului

Rețeaua McCafé ajunge la 25 de cafenele la finalul anului

McDonald’s plănuiește să extindă lanțul la 25 de cafenele până la finalul anului și lansează prima campanie de comunicare la nivel național, cu scopul de a transmite consumatorilor o parte din atmosfera pe care o vor regăsi în fiecare cafenea McCafé din țară. Anul acesta, McDonald’s a deschis patru noi cafenele în București, în restaurantele din Morarilor, Rahova, Virtuții și