Biz CEO Exchange

Biz CEO Exchange

Un lider adevărat primește deschis orice provocare, iar un CEO de top se adaptează rapid la schimbare. Proiectul Biz CEO Exchange a convins zece ocupanți ai  fotoliului de CEO din companii de top din România să facă pentru o zi  schimb de locuri și de experiențe. Managerii de top care au acceptat provocarea  de a deveni CEO pentru o zi

Design  în acțiune

Design în acțiune

De cele mai multe ori micromanagementul împiedică firma să crească, de aceea Camelia Șucu încearcă pe cât de mult poate să se țină departe de această greșeală pe care o fac mulți antreprenori. Cu cine vă sfătuiți când luați decizii importante legate de companie? Mă sfătuiesc cu partenera de business în chestiuni care privesc decizii importante pentru ClassIN. Mă sfătuiesc

Camelia Șucu, co-fondator, ClassIN

Camelia Șucu, co-fondator, ClassIN

Camelia Șucu a lansat, anul trecut, împreună cu Genoveva Hossu, ClassIn, un nou concept de business full-service, ce oferă de la produse destinate amenajărilor interioare și consultanță gratuită în showroomuri, până la soluții complete de design la cheie și servicii 3D (randări, tururi virtuale, realitate augmentată). În octombrie 2016, cele două antreprenoare au deschis cinci showroomuri în București și Cluj-Napoca,

ClassIN pariază pe piața de design din Dubai

ClassIN pariază pe piața de design din Dubai

Soluțiile de design interior concepute de ClassIN au ajuns și în Emiratele Arabe. Compania fondată de antreprenoarele Camelia Șucu și Genoveva Hossu s-a extins prin deschiderea unei reprezentanțe în Dubai, în parteneriat cu Irina Matei. Astfel, furnizorul de soluții la cheie și concepte integrate în materie de amenajări ajunge la un număr de șase puncte de lucru naționale și internaționale.

Premieră în designul românesc

Premieră în designul românesc

Camelia Șucu și Genoveva Hossu lansează, în această lună, cinci showroomuri în București și Cluj-Napoca, spații destinate industriei de design interior din România: showroomurile ClassIN, Natuzzi Italia și Natuzzi Editions. Spațiile găzduiesc colecții impresionante de mobilier și accesorii de interior, cu semnătura a peste 600 de furnizori, din game diferite de preț. În plus, apare și în această industrie tendința

Tandem creativ

Tandem creativ

Camelia Sucu si Genoveva Hossu aduc in Romania un nou concept de business, CLASS IN, care se adreseaza atat specialistilor din industria de design interior, cat si iubitorilor de frumos. Class In este un business full-service, care ofera atat servicii de consultanta, cat si obiecte de design, design complet si decorare, solutii complete, la cheie, dar si accesorii. Asigurand o

Iconic Kids, la Mega Image

Iconic Kids, la Mega Image

Incepand din aceasta saptamana, produsele Iconic Kids si produse din gama Iconic Health by Camelia Sucu vor fi disponibile in sase magazine Mega Image din Bucuresti (in Piata Charles de Gaulle, Piata Victoriei, soseaua Fabrica de Glucoza, Piata Gemeni, Jolie Ville si in Promenada Mall). Noile preparate constituie baza unui mic-dejun, dar si a unui pranz, in doua variante propuse

Pentru antreprenori:

Pentru antreprenori:

Prima sesiune a Zilei de Antreprenoriat din cadrul Zilelor Biz a reunit o parte din fruntasii topului antreprenorilor intocmit de revista Biz si Unlock Market Research. Camelia Sucu, actionar Class Living, s-a clasat pe primul loc in topul antreprenorilor. Ea spune ca se afla in aceasta familie mare a antreprenorilor pentru a contrabalansa ceea ce se spune sau se intampla

Laura 8: stilul iconic al zilelor noastre

Laura 8: stilul iconic al zilelor noastre

<p> Laura Rotileanu a lansat prima colectie de accesorii elegante si moderne <a href=”http://www.laura8.ro”>Laura 8</a>, create pentru adevaratele “iconic women” ale timpurilor noastre.</p> <p>  </p> <p> “Laura 8 First Collection a inceput ca o pasiune, ce s-a transformat treptat intr-o linie de accesorii rafinate. S-a lucrat foarte mult la aceasta colectie – am inceput sa creionam colectia in primavara acestui

Noile reguli din mediul de afaceri

Noile reguli din mediul de afaceri

Cum aleg liderii in business o directie strategica atunci cand previziunile economice sunt tot mai greu de realizat? Care sunt lectiile predate de recesiune si cum au reusit companiile sa se replieze si sa revina la cresteri? Raspunsurile la aceste intrebari au fost oferite la cea de-a treia editie a evenimentului “Management360”, organizat de Biz. Evenimentul a debutat in forta