Kaufland aniversează 50 de ani în Europa

Kaufland aniversează 50 de ani în Europa

Kaufland aniversează 50 de ani de la deschiderea primului său magazin din Europa printr-o amplă campanie de reduceri, oferte speciale și premii. În cadrul campaniei „50 de ani fresh în Europa”, Kaufland România sărbătorește împreună cu clienții săi, venind în întâmpinarea acestora cu noi experiențe la cumpărături, prin dublarea reducerilor la combinații selectate de câte două produse. Pe parcursul campaniei

Asumarea eroismului ca valoare de brand, la #bizsmscamp

Asumarea eroismului ca valoare de brand, la #bizsmscamp

Oamenii din spatele brandurilor trebuie să își adapteze strategia de promovare prin intermediul mediilor sociale. Brandurile intră în dialog direct consumatorii, însă trebuie să fie foarte atenți la capcanele în care pot cădea. Vica Schipor, Social Media Manager la compania Bitdefender a vorbit în cadrul taberei de social media de la Pârâul Rece despre social media citizenship și asumarea eroismului ca valoare

Absolut Vodka susține creativitatea

Absolut Vodka susține creativitatea

Absolut Vodka, al patrulea cel mai mare brand premium din categoria băuturilor spirtoase din lume, a lansat în această toamnă o nouă campanie globală cu misiunea de a celebra creativitatea.  ”Create a Better Tomorrow Tonight” este platforma din care face parte și filmul ”One Night”, regizat de Emmanuel Lubezki, câștigătorul consecutiv a 3 premii Oscar. În colaborare cu acesta, Absolut a

O nouă campanie de comunicare Dero

O nouă campanie de comunicare Dero

Dero a lansat în această toamnă o nouă campanie integrată ”Dero 2în1. E unul pentru doi!”. Campania debutează cu lansarea în magazine a noii game de produse și a unui spot TV dedicat. Campania va fi completată de comunicare în digital, pe pagina de Facebook Dero, unde a fost dezvoltată o secțiune dedicată. Campania mai include bannere online, comunicare în

Pariu pe viitor

Pariu pe viitor

Cum aniversează 20 de ani un brand care dintotdeauna s-a poziționat spre viitor? Privind, clar, tot spre viitor, mai ales acum, când inteligența artificială și realitatea virtuală oferă noi perspective. Pe lângă un punct de diferențiere, brandurile sunt astăzi așteptate să aibă un punct de vedere, este de părere Laura Barbu, Brand & Marke­ting Communication Director la Vodafone România, cu

Campanie de imagine ENGIE

Campanie de imagine ENGIE

ENGIE a lansat o campanie de imagine pentru piața românească pentru a le transmite consumatorilor atributele mărcii: umanitate, solidaritate, agilitate, adaptabilitate, inovație. Noua campanie îşi propune redefinirea percepției consumatorilor asupra brandului ENGIE și se adresează atât clienţilor business, cât și celor casnici. Marca ENGIE a fost lansată pe piața româneacă în 2015 în urma rebranding-ului GDF SUEZ. Campania de comunicare

Huawei vrea să schimbe fața României

Huawei vrea să schimbe fața României

Huawei își propune să schimbe imaginea României prin intermediul unei campanii locale curajoase, The Face of Romania, care îi provoacă pe români să participe activ la conturarea unei imagini mai favorabile a țării la nivel internațional. Campania are ca element central portretele românilor, astfel că, în prima etapă a campaniei, pornind de la conceptul conform căruia “Fiecare chip spune o

Asta-i România, ia cu ROM!

Asta-i România, ia cu ROM!

Cea mai recentă campanie de imagine lansată de brandul ROM Autentic, batonul de ciocolată din portofoliul companiei Kandia Dulce, cel mai mare producător de dulciuri din România, poartă în continuare semnătura agenției McCann Worldgroup România. După deja celebrele campanii American ROM sau Bucharest, not Budapest, McCann a venit cu o nouă propunere creativă ”Asta-i România”, o campanie de conştientizare a

Huawei lansează campania #FaceofRomania

Huawei lansează campania #FaceofRomania

Pentru că vrea să contribuie activ la promovarea imaginii țării și a românilor, Huawei lansează o campanie de comunicare concentrată pe portretele acestora, #FaceofRomania. Folosind modelele de vârf ale gamei P10 (Huawei P10 și Huawei P10 Plus), 10 fotografi talentați surprind timp de două luni portretele a sute de români cu povești interesante și inspiraționale, pornind de la conceptul conform

Brățările verii vin de la Coca-Cola

Brățările verii vin de la Coca-Cola

Coca-Cola România a lansat o nouă campanie promoțională construită pe o inovație la nivel de ambalaj, dezvoltată și implementată pentru prima oară în România. Campania se desfășoară în perioada 3 aprilie – 25 iunie, iar înscrierea se poate face fie prin descărcarea aplicației CokeScan, disponibilă pentru iOS și Android, și scanarea codului de bare de pe brățară, fie prin introducerea