Trio-ul exploratorilor Metaxa

Trio-ul exploratorilor Metaxa

Anul acesta, la aniversarea de 130 de ani de la înființare, Casa Metaxa lansează o nouă campanie de brand, în continuarea celei din 2016 – ”Don’t Drink It, Explore It”, ce îi are drept ambasadori, alături de exploratorul Mike Horn, pe Laura Bingham și Guillaume Néry. Campania este una integrată 360° și se va derula în toate țările unde brandul

Din culisele unei campanii neașteptate

Din culisele unei campanii neașteptate

În martie, pe când toată lumea aștepta cu nerăbdare primăvara, a venit iarna peste noi și, odată cu ea, dorința de Crăciun. Coca-Cola a fost pe fază și a relansat campania pentru sărbătorile de iarnă. Despre ce a însemnat aceasta, cu TV, social media, mecanisme și strategie, ne-a povestit Corina Rîjniță, Brand Manager My Coke, Coca-Cola România.   Cum v-a

Campania Red Bull Can You Make It? te invită să îți votezi favoriții

Campania Red Bull Can You Make It? te invită să îți votezi favoriții

Studenți din peste 200 de universități din întreaga lume s-au înscris la Red Bull Can You Make It? și sunt pregătiți să plece în aventura vieții lor în Europa, fără niciun ban în buzunar, folosind ca unică monedă de schimb doza de Red Bull. Perioada de înscriere la Red Bull Can You Make It? s-a încheiat și acum vor fi

Votca Absolut nu are nimic de ascuns

Votca Absolut nu are nimic de ascuns

Te-ai dezbrăca complet pentru firma la care lucrezi? Angajații de la Absolut au făcut-o deja în filmul pentru cea mai noua campanie de comunicare lansată de brandul suedez de votcă, cu tema: “Votca ce nu are nimic de ascuns”. De ce? Ca să arate cât de transparente sunt lucrurile la fabrica lor din Åhus, Suedia. Absolut arată imagini din spatele

Kaufland aniversează 50 de ani în Europa

Kaufland aniversează 50 de ani în Europa

Kaufland aniversează 50 de ani de la deschiderea primului său magazin din Europa printr-o amplă campanie de reduceri, oferte speciale și premii. În cadrul campaniei „50 de ani fresh în Europa”, Kaufland România sărbătorește împreună cu clienții săi, venind în întâmpinarea acestora cu noi experiențe la cumpărături, prin dublarea reducerilor la combinații selectate de câte două produse. Pe parcursul campaniei

Asumarea eroismului ca valoare de brand, la #bizsmscamp

Asumarea eroismului ca valoare de brand, la #bizsmscamp

Oamenii din spatele brandurilor trebuie să își adapteze strategia de promovare prin intermediul mediilor sociale. Brandurile intră în dialog direct consumatorii, însă trebuie să fie foarte atenți la capcanele în care pot cădea. Vica Schipor, Social Media Manager la compania Bitdefender a vorbit în cadrul taberei de social media de la Pârâul Rece despre social media citizenship și asumarea eroismului ca valoare

Absolut Vodka susține creativitatea

Absolut Vodka susține creativitatea

Absolut Vodka, al patrulea cel mai mare brand premium din categoria băuturilor spirtoase din lume, a lansat în această toamnă o nouă campanie globală cu misiunea de a celebra creativitatea.  ”Create a Better Tomorrow Tonight” este platforma din care face parte și filmul ”One Night”, regizat de Emmanuel Lubezki, câștigătorul consecutiv a 3 premii Oscar. În colaborare cu acesta, Absolut a

O nouă campanie de comunicare Dero

O nouă campanie de comunicare Dero

Dero a lansat în această toamnă o nouă campanie integrată ”Dero 2în1. E unul pentru doi!”. Campania debutează cu lansarea în magazine a noii game de produse și a unui spot TV dedicat. Campania va fi completată de comunicare în digital, pe pagina de Facebook Dero, unde a fost dezvoltată o secțiune dedicată. Campania mai include bannere online, comunicare în

Pariu pe viitor

Pariu pe viitor

Cum aniversează 20 de ani un brand care dintotdeauna s-a poziționat spre viitor? Privind, clar, tot spre viitor, mai ales acum, când inteligența artificială și realitatea virtuală oferă noi perspective. Pe lângă un punct de diferențiere, brandurile sunt astăzi așteptate să aibă un punct de vedere, este de părere Laura Barbu, Brand & Marke­ting Communication Director la Vodafone România, cu

Campanie de imagine ENGIE

Campanie de imagine ENGIE

ENGIE a lansat o campanie de imagine pentru piața românească pentru a le transmite consumatorilor atributele mărcii: umanitate, solidaritate, agilitate, adaptabilitate, inovație. Noua campanie îşi propune redefinirea percepției consumatorilor asupra brandului ENGIE și se adresează atât clienţilor business, cât și celor casnici. Marca ENGIE a fost lansată pe piața româneacă în 2015 în urma rebranding-ului GDF SUEZ. Campania de comunicare