Ideall.ro vizează afaceri de 25 de milioane de euro

Ideall.ro vizează afaceri de 25 de milioane de euro

Ideall.ro, un magazin online de electronice și electrocasnice vizează, pentru acest an, o cifră de afaceri de 25 de milioane de euro.   Unul dintre motoarele dezvoltării, care va asigura o creștere cu 40% față de perioada similară a anului trecut, este campania „Liber la reduceri cu ideall.ro”, care se va derula între 15 – 31 august. Campania prevede reduceri

Pentru neatenţia la volan, poţi plăti cu viaţa ta. Sau a altora. Fii treaz la volan!

Pentru neatenţia la volan, poţi plăti cu viaţa ta. Sau a altora. Fii treaz la volan!

În perioada 10 iulie – 20 septembrie 2018 se desfășoară, pentru al treilea an consecutiv, campania națională de siguranță și prevenție rutieră FII TREAZ LA VOLAN!, care are ca obiective creşterea gradului de siguranţă rutieră din România şi, indirect, scăderea numărului de accidente. Conform mai multor studii, când un şofer vorbeşte la telefonul mobil, acesta reacţionează mai greu în caz

Cum să ții afacerea sub control

Cum să ții afacerea sub control

Economia locală traversează o perioadă foarte agitată. Antreprenorii știu cel mai bine care sunt problemele cu care se confruntă zilnic și cum să le facă față. Desele schimbări fiscale și legislative bulversează mediul de afaceri local, astfel că orice sprijin adus antreprenorilor este esențial. Antreprenorii se confruntă zilnic cu tot felul de provocări, de la plata taxelor, a salariilor, la

Trio-ul exploratorilor Metaxa

Trio-ul exploratorilor Metaxa

Anul acesta, la aniversarea de 130 de ani de la înființare, Casa Metaxa lansează o nouă campanie de brand, în continuarea celei din 2016 – ”Don’t Drink It, Explore It”, ce îi are drept ambasadori, alături de exploratorul Mike Horn, pe Laura Bingham și Guillaume Néry. Campania este una integrată 360° și se va derula în toate țările unde brandul

Din culisele unei campanii neașteptate

Din culisele unei campanii neașteptate

În martie, pe când toată lumea aștepta cu nerăbdare primăvara, a venit iarna peste noi și, odată cu ea, dorința de Crăciun. Coca-Cola a fost pe fază și a relansat campania pentru sărbătorile de iarnă. Despre ce a însemnat aceasta, cu TV, social media, mecanisme și strategie, ne-a povestit Corina Rîjniță, Brand Manager My Coke, Coca-Cola România.   Cum v-a

Campania Red Bull Can You Make It? te invită să îți votezi favoriții

Campania Red Bull Can You Make It? te invită să îți votezi favoriții

Studenți din peste 200 de universități din întreaga lume s-au înscris la Red Bull Can You Make It? și sunt pregătiți să plece în aventura vieții lor în Europa, fără niciun ban în buzunar, folosind ca unică monedă de schimb doza de Red Bull. Perioada de înscriere la Red Bull Can You Make It? s-a încheiat și acum vor fi

Votca Absolut nu are nimic de ascuns

Votca Absolut nu are nimic de ascuns

Te-ai dezbrăca complet pentru firma la care lucrezi? Angajații de la Absolut au făcut-o deja în filmul pentru cea mai noua campanie de comunicare lansată de brandul suedez de votcă, cu tema: “Votca ce nu are nimic de ascuns”. De ce? Ca să arate cât de transparente sunt lucrurile la fabrica lor din Åhus, Suedia. Absolut arată imagini din spatele

Kaufland aniversează 50 de ani în Europa

Kaufland aniversează 50 de ani în Europa

Kaufland aniversează 50 de ani de la deschiderea primului său magazin din Europa printr-o amplă campanie de reduceri, oferte speciale și premii. În cadrul campaniei „50 de ani fresh în Europa”, Kaufland România sărbătorește împreună cu clienții săi, venind în întâmpinarea acestora cu noi experiențe la cumpărături, prin dublarea reducerilor la combinații selectate de câte două produse. Pe parcursul campaniei

Asumarea eroismului ca valoare de brand, la #bizsmscamp

Asumarea eroismului ca valoare de brand, la #bizsmscamp

Oamenii din spatele brandurilor trebuie să își adapteze strategia de promovare prin intermediul mediilor sociale. Brandurile intră în dialog direct consumatorii, însă trebuie să fie foarte atenți la capcanele în care pot cădea. Vica Schipor, Social Media Manager la compania Bitdefender a vorbit în cadrul taberei de social media de la Pârâul Rece despre social media citizenship și asumarea eroismului ca valoare

Absolut Vodka susține creativitatea

Absolut Vodka susține creativitatea

Absolut Vodka, al patrulea cel mai mare brand premium din categoria băuturilor spirtoase din lume, a lansat în această toamnă o nouă campanie globală cu misiunea de a celebra creativitatea.  ”Create a Better Tomorrow Tonight” este platforma din care face parte și filmul ”One Night”, regizat de Emmanuel Lubezki, câștigătorul consecutiv a 3 premii Oscar. În colaborare cu acesta, Absolut a