Bun venit la bufetul de bannere!

Bun venit la bufetul de bannere!

Serviciul Bannersnack ofera agentiilor publicitare, gratuit timp de un an, posibilitatea de a crea rapid bannere pentru campaniile lor. Oferta este valabila pentru cei care-si creeaza un cont Bannersnack pana pe 31 ianuarie. Serviciul ofera un cont unic din care orice membru al unei echipe poate crea si gestiona campanii online. Partea de creare de bannere va fi gratuita timp

Noua campanie OLX, semnata The Geeks

Noua campanie OLX, semnata The Geeks

The Geeks semneaza strategia si creatia pentru noua campanie integrata de comunicare pentru brandul OLX, ce cuprinde trei executii TV (“Poza de profil”, “Tanarul din provincie”, “Micul explorator”), bannere online si o activare BTL. Precedata de campania de rebranding, cea care a comunicat trecerea de la numele de Mercador.ro la OLX.ro, noua campanie continua strategia inceputa sub brand-ul Mercador.ro, infatisand

Ursii polari apropie Coca-Cola de familii

Ursii polari apropie Coca-Cola de familii

<p>  </p> <p> Prin campania Ursii Polari, ce se desfasoara in perioada 1 ianuarie – 25 februarie 2013, Coca-Cola aduce in prim plan magia momentelor petrecute in familie, bucuria apropierii de cei dragi.</p> <p> „<em>Pentru fiecare dintre noi, cele mai frumoase momente sunt cele petrecute in familie. Astfel, prin noua campanie transpunem emotia acestor clipe in povestea unei familii de

Vino sa fii eco la GreenBizforum 6

Vino sa fii eco la GreenBizforum 6

<p>  </p> <p> <span style=”font-size:14px;”>Cea de-a sasea editie a GreenBizForum are loc la 15 mai, fiind organizat de revista Biz.</span></p> <p> <span style=”font-size:14px;”>In premiera nationala, la aceasta editie, va fi prezentat topul celor mai implicate companii din Romania in campanii de CSR legate de mediu si ecologie. Acesta este realizat de compania de cercetare de piata <a href=”http://www.isracenter.com/”>ISRA Center Marketing