Andreea Ghenoiu, Jazz, în juriul Eurobest 2017

Andreea Ghenoiu, Jazz, în juriul Eurobest 2017

Andreea Ghenoiu, Group Creative Director al agenției independente Jazz, va reprezenta România la Eurobest, în secțiunea Promo & Activation. Pe lista scurtă a propunerilor de jurați s-au mai regăsit Sebastian Olar, Publicis, și Andrei Cohn, Cohn&Jansen. Andreea Ghenoiu lucrează de peste 12 ani în publicitate și, de trei ani, este Group Creative Director la Jazz unde a lucrat pe branduri

Teodora Migdalovici: Cannes Lions este Anul Nou profesional

Teodora Migdalovici: Cannes Lions este Anul Nou profesional

AiMEN și The Cheetos Museum, caracter și egalitate de șanse, creativitate și decizii îndrăznețe, Fearless Girl și Ladies First. Sunt câteva dintre subiectele despre care am discutat cu Teodora Migdalovici, proaspăt revenită de pe meleagurile Cannes-ului. Teodora Migdalovici este ambasador Cannes Lions în România și, în ultimii 13 ani, unul dintre cei mai energici și entuziaști promotori ai creativității din

Patru trofee pentru Publicis România la Cannes Lions

Patru trofee pentru Publicis România la Cannes Lions

Publicis România a obţinut patru trofee ediția de anul acesta a Cannes Lions, printre care primul Cannes Lion din România în categoria Mobile, şi trei nominalizări. Plimbă Ursul, campania premiată, a fost dezvoltată pentru ACR (Automobil Clubul Român) în urma câştigării grant-ului FIA. Aceasta a obţinut un total de patru trofee în categoriile Direct, Mobile şi Media. În categoria Direct

Mihai Tranda­fir, în juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions 2017

Mihai Tranda­fir, în juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions 2017

Mihai Tranda­fir, Managing Director UM România, va reprezenta România în juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions, ediția 2017. Mihai Trandafir are o experiență de peste 18 ani în media și un palmares impresionant: echipa pe care o conduce a fost numită în 2016 Agenția anului la Media Global în 2016, cu 7 Gold-uri, un silver, un bronz și

Jörg Riommi, jurat la Cannes Lions 2017

Jörg Riommi, jurat la Cannes Lions 2017

Jörg Riommi, Chief Creative Officer al Publicis România, va juriza la Cannes Lions în categoria Promo & Activation. Lucrările câștigătoare vor premiate pe data de 24 iunie, în timpul galei prestigiosului festival. De-a lungul carierei sale în advertising, Jörg a fost invitat să jurizeze în cadrul Dubai Lynx, New York Festivals, Eurobest, CLIO, Golden Drum, The One Show şi Golden

Alina Damaschin, în juriul Cannes PR Lions

Alina Damaschin, în juriul Cannes PR Lions

Alina Damaschin, Creative Leader și Managing Partner în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations, reprezintă anul acesta România în juriul Cannes PR Lions, a anunțat Cannes Lions România, reprezentanța locală a celebrului festival de creativitate. Este pentru a doua oară în cei zece ani de existență a agenției când un reprezentant al său este invitat să jurizeze în cadrul festivalului Cannes

Cum să câștigi un Leu?

Cum să câștigi un Leu?

Cannes Lions România, în parteneriat cu IAA România, organizează în dimineața zilei de 3 martie seminarul “How to win a Lion”. Printre subiectele acoperite în cadrul acestui eveniment se numără: “tendințe în comunicarea globală, la care jurații sunt receptivi”,“arta de a construi un studiu de caz”,“categorii ș moduri de înscriere”, “istoria festivalului”, “diferențe dintre o lucrare înscrisă și una câștigătoare”,

Cum a triumfat ciocarlia la Cannes

Cum a triumfat ciocarlia la Cannes

Povestea unui Leu de Aur obtinut de campania “Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia!” la editia de anul acesta a Festivalului International de Creativitate Cannes Lion. Campania a fost premiata si la Webstock, Internetics, PR Award, Golden Hammer. A fost si in topul celor mai bune filme pe bestadsontv.com, in aprilie 2015 si in topul celor mai populare si apreciate reclame din

Aur la Cannes pentru campania Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia!  

Aur la Cannes pentru campania Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia!  

Jazz, alaturi de Societatea Ornitologica Romana, Federatia Coalitia Natura 2000 si Rogalski Damaschin Public Relations au obtinut in premiera Gold Lion in categoria Entertainment for Music – Use of an Artist as a Spokesperson/Ambassador in Partnership with a Cause la editia 2016 a Festivalului International de Creativitate Cannes Lions pentru campania Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia!.   Este pentru prima oara

Sapte lei la Cannes pentru McCann Romania

Sapte lei la Cannes pentru McCann Romania

McCann Worldgroup Romania a castigat anul acesta la Cannes Lions sapte premii pentru trei campanii diferite. Campania “Bittersweet Pies”, dezvoltata de MRM//McCann Romania pentru Paul Romania a castigat patru premii: argint in categoria Creative Data si bronz in categoriile PR, Media si Promo & Activations. Campania “Pay With Blood”, dezvoltata de McCann Bucuresti pentru pentru Untold Festival, a castigat doua