BCR și BRD – credit de 23 mil euro pentru Caroli Foods Grup

BCR și BRD – credit de 23 mil euro pentru Caroli Foods Grup

Banca Comercială Română (BCR) și BRD Groupe Societe Generale (BRD) susțin dezvoltarea Caroli Foods Grup, printr-o facilitate de credit sindicalizată în valoare de 23 de milioane de euro. Creditul a fost acordat pentru extinderea facilităților de producție și achiziția de noi echipamente. În cadrul acestei facilitați de credit, BCR are rolul de Coordonator, Aranjor Principal Mandat și Agent de Documentație,

Caroli Foods Group a fost cumpărat

Caroli Foods Group a fost cumpărat

Caroli Foods Group devine o componentă a Sigma Alimentos, după ce compania mexicană a achiziționat 51% din acțiunile producătorului de mezeluri.  În urma acestei tranzacții anunțate astăzi, Caroli Foods Group devine o componentă a companiei mexicane Sigma Alimentos. Compania mai deținea deja un pachet de 49%, prin Campofrio Food Group. Această tranzacție definește cea mai importantă etapă din cei 23

Mâncare cu notificare, inovație pe piața mezelurilor

Mâncare cu notificare, inovație pe piața mezelurilor

Salamul Semenic de la Caroli are o etichetă nouă, care reprezintă o premieră pe piața din România. Aceasta conține un cadran termosensibil, care indică temperatura optimă de păstrare a produsului: sub 8⁰ C.  Pentru toate produsele alimentare există o temperatură optimă la care să fie transportate, depozitate și păstrate, inscripționată pe eticheta produsului. Producătorul de mezeluri Caroli a făcut un

Caroli Foods Group lanseaza FoodLine Logistics

Caroli Foods Group lanseaza FoodLine Logistics

Caroli Foods Group anunta lansarea diviziei FoodLine Logistics, care asigura servicii de distributie . Lansata pentru a satisface atat nevoile interne de distributie, cat si pe cele ale partenerilor, divizia FoodLine Logistic are ca scop principal furnizarea unui serviciu profesionist de transport la temperatura controlata. Dupa o perioada de cinci luni in care a functionat ca program – pilot, noul

50.000 de euro, marele premiu din Casa Carolistilor

50.000 de euro, marele premiu din Casa Carolistilor

Caroli Foods Group deruleaza, in perioada 15 decembrie 2015 – 30 martie 2016, campania “Casa Carolistilor”. In acest context, consumatorii au ocazia sa viziteze si sa exploreze Casa Carolistilor, avand posibilitatea sa aleaga cadouri ideale atat pentru propriile case, cat si pentru sine, prin simpla achizitie si inscrierea de produse Caroli Foods – Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro pe platforma Casa

Caroli si-a extins portofoliul de produse

Caroli si-a extins portofoliul de produse

Incepand cu aceasta luna, Caroli Foods Group isi extinde portofoliul cu trei noi tipuri de salam: Salam Victoria Extra 80% carne, Salam Sandvis Extra 80% carne si Salam cu Sunca Extra 90% carne. Noua oferta de salamuri este lansata tot cu ajutorul Servetelului Carolino, personajul care a luat nastere in prima jumatate a anului acesta. “Campania de comunicare a acestei

Noile retete ale comunicarii

Noile retete ale comunicarii

Comunicarea pe piata mezelurilor impune noi reguli ale jocului. Ce conta in urma cu cativa ani nu mai este valabil acum. In era tehnologiilor sofisticate, cantareste enorm gasirea echilibrului intre emotional si rational. Cu o experienta de peste 14 ani in marketing, dintre care cei mai multi petrecuti in domeniul FMCG, Ana Maria Bajan este din septembrie 2014 Marketing, Business