Fără E-uri și nitriți: o nouă gamă Caroli

Fără E-uri și nitriți: o nouă gamă Caroli

Caroli Foods Group a lansat gama de produse Carolino, dedicată copiilor. Noua gamă conține minicremwurști de pui și de porc, fără E-uri și nitriți, fără membrană, ușor de mestecat de către copii, cu un gust îmbogățit cu ingrediente speciale – unt și lapte.   Gama Carolino se lansează cu un nou ambalaj în categoria produselor din carne, o caserolă de 150 grame,

Din culisele noii campanii Sissi

Din culisele noii campanii Sissi

Brandul de șuncă Sissi a lansat o nouă platformă de comunicare prin intermediul căreia consumatorii sunt încurajați să-și arate aprecierea față de persoanele dragi din viața lor. Această nouă umbrelă sub care brandul va comunica pornește de la rezultatele unui studiu realizat pe parcursul anului 2017 de către Caroli Foods Group, care arată că ”o femeie care se simte apreciată,

Mâncare cu notificare, inovație pe piața mezelurilor

Mâncare cu notificare, inovație pe piața mezelurilor

Salamul Semenic de la Caroli are o etichetă nouă, care reprezintă o premieră pe piața din România. Aceasta conține un cadran termosensibil, care indică temperatura optimă de păstrare a produsului: sub 8⁰ C.  Pentru toate produsele alimentare există o temperatură optimă la care să fie transportate, depozitate și păstrate, inscripționată pe eticheta produsului. Producătorul de mezeluri Caroli a făcut un

Caroli, în creștere față de prima jumătate a anului trecut

Caroli, în creștere față de prima jumătate a anului trecut

Producătorul de mezeluri Caroli continuă trendul ascendent înregistrat în anul 2015, atingând în primul semestru din 2016 o cifră de afaceri de aproximativ 229 mil. RON, cu 34% mai mult faţă de cifra de afaceri din primele şase luni ale anului  trecut. De asemenea, compania a avut un profit net în valoare de 8,8 mil. RON, în creştere cu 122% faţă de

Caroli si-a extins portofoliul de produse

Caroli si-a extins portofoliul de produse

Incepand cu aceasta luna, Caroli Foods Group isi extinde portofoliul cu trei noi tipuri de salam: Salam Victoria Extra 80% carne, Salam Sandvis Extra 80% carne si Salam cu Sunca Extra 90% carne. Noua oferta de salamuri este lansata tot cu ajutorul Servetelului Carolino, personajul care a luat nastere in prima jumatate a anului acesta. “Campania de comunicare a acestei

Noile retete ale comunicarii

Noile retete ale comunicarii

Comunicarea pe piata mezelurilor impune noi reguli ale jocului. Ce conta in urma cu cativa ani nu mai este valabil acum. In era tehnologiilor sofisticate, cantareste enorm gasirea echilibrului intre emotional si rational. Cu o experienta de peste 14 ani in marketing, dintre care cei mai multi petrecuti in domeniul FMCG, Ana Maria Bajan este din septembrie 2014 Marketing, Business

Adrian Nicolaescu, noul director de marketing al Mega Image

Adrian Nicolaescu, noul director de marketing al Mega Image

Incepand cu luna februarie 2014, Adrian Nicolaescu, fost director de marketing al Caroli Foods Group, a fost numit in functia de director de marketing al Mega Image, o pozitie nou creata in structura companiei. Cu o experienta profesionala de peste 15 ani in marketing si comunicare, Adrian Nicolaescu a ocupat in ultimii 6 ani functia de Director Executiv de Marketing