Achizitie pe piata de cercetare

Achizitie pe piata de cercetare

GfK a achizitionat NORM Research & Consulting AB, o companie de cercetare de piata suedeza specializata in cercetari virtuale de cumparator. Produsul de baza al companiei este Simstore, un software de cloud care simuleaza un mediu de cumparaturi pentru diverse scopuri de cercetare. Simstore permite analiza eficienta a comportamentului cumparatorilor. Cu rezultatele cercetarii, clientii isi pot optimiza strategia de pret,

Un nou instrument de cercetare

Un nou instrument de cercetare

GfK lanseaza Customer Harmonics, o solutie care isi propune sa minimizeze decalajul existent intre nivelul de satisfactie a clientilor si cel de loialitate a acestora. Cele mai multe companii stiu ca satisfactia nu aduce neaparat loialitate, fapt reconfirmat recent de GfK printr-un studiu global R&D care a aratat cum corelatia dintre nivelul de satisfactie a clientilor si loialitatea fata de

Cercetare old school, dar cool

Cercetare old school, dar cool

La 15 ani de la infiintare, D&D Research se relanseaza cu o noua pozitionare, noi instrumente de lucru si un nou sediu.   Lansata in 2000 de o echipa formata din Dan Petre, Phd. (Business Developer), Dragos Iliescu, Phd. (Chief scientist), Vlad Tureanu (Quantitative Director) si Cosmin Peleasa (Head of statistics and analysis), agentia D&D Research a semnat rapoarte de

Cunoaste, nu doar cerceta!

Cunoaste, nu doar cerceta!

Cand cercetarea de piata este facuta cu pasiune, iar stiinta e pusa in slujba performantei, este imposibil sa nu ajungi intr-o etapa superioara de dezvoltare. In acel punct a ajuns Unlock Market Research, care a decis ca este momentul pentru o repozitionare.   Unlock Market Research, agentia fondata in urma cu sapte ani de Adina Vlad si Camelia Petrescu, a

Siemens investeste 4,5 milioane de euro la Cluj-Napoca

Siemens investeste 4,5 milioane de euro la Cluj-Napoca

Grupul german Siemens a deschis la Cluj-Napoca, sub brandul Evosoft, un nou centru regional de cercetare si dezvoltare, care a presupus o investitie de peste 4,5 milioane de euro. Investitia include costurile chiriei pe urmatorii cinci ani, costurile de amenajare si investitia initiala in infrastructura. Situat in Liberty Technology Park Cluj, pe o suprafata de peste 3.000 de metri patrati,

Mic dejun in 13 minute

Mic dejun in 13 minute

13 minute in timpul saptamanii si 17 minute in weekend. Aceasta este durata medie a unui mic dejun pentru romani, arata o cercetare Ipsos Research reprezentativa pentru populatia din mediul urban si rural, realizata cu scopul de a studia obiceiurile de consum ale romanilor. Credit foto: Dreamstime Cercetarea arata ca, in general, romanii leaga foarte puternic definitia de “mic dejun”

Cercetarea romaneasca… la nivel nano

Cercetarea romaneasca… la nivel nano

<p> Cercetatorii romani de la <a href=”http://www.upb.ro/en/” target=”_blank”>Universitatea Politehnica din Bucuresti</a> au reusit sa finalizeze un proiect cu rezultate extrem de importante pentru tehnologia romaneasca si internationala. Proiectul cercetatorilor romania s-a desfasurat intre 2010-2013 si a fost cofinanta de Uniunea Europeana prin <a href=”http://europa.eu/legislation_summaries/agriculture/general_framework/g24234_ro.htm” target=”_blank”>Fondul European de Dezvoltare Regionala</a>.</p> <p>                    </p> <p> Echipa de cercetatori romani, din cadrul <a href=”http://www.cssnt.upb.ro/”

Noi solutii de cercetare in social media

Noi solutii de cercetare in social media

<p> Din luna iunie, de cand la nivel global GfK a achizitionat Sensemetric Web & Social Media Mining, companie specializata in cercetarea si monitorizarea social media, infiintata in 2012, <a href=”http://www.gfk-ro.com”>GfK Romania </a>si-a completat portofoliul de solutii de cercetare digitala dedicate reputatiei marcilor si efectelor comunicarii in social media.</p> <p>  </p> <p> Sensometric, setul de solutii al companiei cu acelasi

Concluziile ESOMAR Meetup Romania

Concluziile ESOMAR Meetup Romania

<p> In iunie a avut loc cea de a treia editie ESOMAR Meetup Romania, in parteneriat cu Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Stiinte Economice. In cadrul evenimentului, speakerii romani si internationali au raspuns la intrebarea “Cercetarea de piata – spender sau saver?”.</p> <p>  </p> <p> Iata care au fost principalele concluzii pe marginea temei dezbatute:</p> <p>  </p> <p>

O privire prin Universul… Institutului de Stiinte Spatiale

O privire prin Universul… Institutului de Stiinte Spatiale

<p>  </p> <p> Ati auzit de misiunea Euclid, planificata pentru lansare in 2019? Institutul de Stiinte Spatiale (ISS) din Romania se ocupa de studiul geometriei universului si participa la unele dintre cele mai mari experimente.<strong> Dr. Sorin Zgura (foto), directorul ISS</strong> face in interviul de mai jos o scurta prezentare a Institutului si vorbeste despre cercetarea stiintifica, domeniul unde ISS