Pe ce și-au cheltuit românii banii în 2017?

Pe ce și-au cheltuit românii banii în 2017?

Industria bunurilor de larg consum a înregistrat o creștere de aproape 6% în valoare, în primele 9 luni ale anului. Românii au cheltuit mai mult la un act de cumpărare, însă au cumpărat cu o frecvență relativ similară față de primele 9 luni din 2016, arată cel mai recent studiu GfK despre evoluția consumului, Formatele de comerț modern au ajuns

Ce au facut romanii cu banii din scaderea TVA-ului?

Ce au facut romanii cu banii din scaderea TVA-ului?

Romanii au cumparat tot alimente cu cea mai mare parte a banilor rezultati din reducerea TVA la alimente, restul sumelor fiind directionate catre produse nealimentare, alte cheltuieli sau economisire. Din suma totala pe care romanii ar fi putut sa o economiseasca in urma unor preturi mai mici, 76% a fost reintrodusa in circuitul cumparaturilor de larg consum, arata studiul Panel

Achizitii online de pana la 10.000 lei pe un bilet de avion

Achizitii online de pana la 10.000 lei pe un bilet de avion

Romanii au cheltuit peste 1 milion de euro prin platforma 2Parale pe pe carti, haine si bilete de avion, in vara lui 2015, conform unei analize interne a companiei 2Performant Network S.A. In perioada analizata, cea mai mare achizitie online prin intermediul platformei 2Parale din categoria carti si materiale didactice s-a ridicat la aproximativ 3.500 de lei, in timp ce

Cat au platit romanii cu carduri Visa in 2014

Cat au platit romanii cu carduri Visa in 2014

Romanii par sa fi prins gustul folosii cardului. Cel putin asta arata cheltuielile totale pe cardurile Visa emise in Romania, care au crescut cu 9% in anul fiscal 2014, pana la aproximativ 21 miliarde euro. Platile la comercianti au depasit in medie 10 milioane euro zilnic. Cardurile de debit, care domina portofoliul Visa Europe din Romania, au sustinut cresterea de

Crestere pentru retailul romanesc

Crestere pentru retailul romanesc

GfK a lansat un studiu – analiza a scenei de retail european, cuprinzand cele mai recente evolutii si prognoze pentru 2014. Indicatorii de piata evaluati de GfK pentru un total de 32 de tari europene sunt: puterea de cumparare, cifra de afaceri aferenta retailului din spatiile comerciale si ponderea cheltuielilor populatiei in retail din cheltuielile totale. De asemenea, GfK ofera o