Cosmetic Plant și-a crescut cifra de afaceri cu 20% față de anul trecut

Cosmetic Plant și-a crescut cifra de afaceri cu 20% față de anul trecut

Compania Cosmetic Plant a înregistrat, în primele nouă luni ale acestui an, o cifră de afaceri de aproximativ 8,5 milioane de lei, cu 20% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut. Și cantitatea de produse livrate a crescut față de anul precedent. În intervalul ianuarie – septembrie 2016, compania a vândut 960.000 de unități, cu 14% mai multe decât

Caroli, în creștere față de prima jumătate a anului trecut

Caroli, în creștere față de prima jumătate a anului trecut

Producătorul de mezeluri Caroli continuă trendul ascendent înregistrat în anul 2015, atingând în primul semestru din 2016 o cifră de afaceri de aproximativ 229 mil. RON, cu 34% mai mult faţă de cifra de afaceri din primele şase luni ale anului  trecut. De asemenea, compania a avut un profit net în valoare de 8,8 mil. RON, în creştere cu 122% faţă de

Top 50 companii performante

Top 50 companii performante

Pentru campionii economiei private romanesti, cresterea economica din ultimii ani nu a fost o surpriza, ci rezultatul strategiilor care privesc mai departe de castigurile conjuncturale. Dincolo de declaratii, cifrele sunt cele care arata adevaratii castigatori. Iata clasamentul celor mai performante companii autohtone, realizat pentru Biz de Coface Romania. Constanta in performanta – asta vedem in editia Top 50 cele mai

Cresteri pe piata de optica din Romania

Cresteri pe piata de optica din Romania

Optical Network, operatorul lantului de magazine OPTIblu si totodata liderul pietei de optica medicala din Romania, anunta o cifra de afaceri de peste 18 milioane lei in primul semestru al anului 2015, in crestere cu peste 33% fata de anul 2014.  “Cresterea afacerilor in prima jumatate a anului 2015 fata de anul 2014 a fost semnificativa, atat pe divizia de

Evolutie ascendenta pentru Urgent Cargus

Evolutie ascendenta pentru Urgent Cargus

Urgent Cargus, companie de curierat intern din România, anunta o crestere cu 21% a cifrei de afaceri in prima jumatate a anului 2015, comparativ cu aceeasi perioada din 2014.   Evolutia pozitiva a rezultatelor companiei urmeaza procesului accelerat de consolidare si integrare a operatiunilor cât si a investitiilor realizate in aceasta perioada. Volumele transportate au continuat sa creasca pe ambele

Vanzarile Farmec, cu 10% mai mari in prima jumatate a anului

Vanzarile Farmec, cu 10% mai mari in prima jumatate a anului

Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat prima jumatate a anului cu o cifra de afaceri de 82.655 mii lei, obţinand o crestere cu 10% mai mare decat in aceeasi perioada a anului 2014. ”Potrivit studiilor Nielsen, Farmec este numarul unu in categoria produselor pentru ingrijirea fetei – cu o cota de piaţa de 27% (atat in

Afaceri record pentru Ascendis

Afaceri record pentru Ascendis

Grupul Ascendis a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri cumulata de 4,7 milioane de euro, in crestere cu 30% fata de 2013 Ascendis, companie de consultanta in domeniul dezvoltarii profesionale si liderul pietei locale de training a inregistrat aceasta crestere datorita intensificarii cererii de programe de training personalizate dupa nevoile companiilor – client, dar si a castigarii de

Afaceri de 3 milioane euro pentru Erka

Afaceri de 3 milioane euro pentru Erka

Agentia de publicitate Erka Synergy Communication va incheia anul 2014 cu o cifra de afaceri de 3 milioane de euro, la 10 ani de la infiintarea companiei. In ultimii trei ani, Erka si-a triplat veniturile, pe fondul castigarii unor conturi importante precum Domo Retail, Bouygues Constructions si West Eye Hospital. In prezent, Erka detine un portofoliu de clienti proveniti in

Top 50 companii performante (2014)

Top 50 companii performante (2014)

Campionii economiei romanesti demonstreaza ca au forta si capacitatea de a-si creste afacerile in ciuda mediului economic dificil si fac acest lucru gratie unor strategii solide, nu doar conjuncturilor favorabile din piata. Aflati cum arata clasamentul celor mai performante companii autohtone, realizat pentru Biz de Coface Romania. Consolidarea pare sa fie termenul care caracterizeaza cel mai bine aceasta editie a

Cosmetic Plant isi propune cresterea business-ului cu 10%

Cosmetic Plant isi propune cresterea business-ului cu 10%

Producatorul local de cosmetice Cosmetic Plant estimeaza ca in 2015, ponderea noii game Q10 + ceai verde in totalul vanzarilor va ajunge la 12,2% , fata de 7,2% in 2014. Oficialii companiei din Cluj-Napoca au relansat gama Q10 + ceai verde imbogatita cu un complex mineral energizant si mizeaza pe cresterea ponderii acesteia in vanzarile anuale de la 7,2% in