10 ani de idei picante

10 ani de idei picante

Pe o piață a produselor promoționale în care clienții cer tot mai multă calitate, Chilli Ideas oferă de zece ani soluții inovatoare, creative și eficiente. Geanina Ioan, fondatoarea Chilli Ideas, ne explică detaliile care fac diferența în acest tip de business.   Ce înseamnă împlinirea celor 10 ani pentru dumneavoastră? Un motiv de bucurie – nu sunt multe companii care

Nelimitat în rețeaua BT

Nelimitat în rețeaua BT

De la 1 august, Banca Transilvania a lansat pachetul ”Nelimitat în rețeaua BT”, atât pentru clienții persoane fizice, cât și pentru companii. Inițiativa băncii vine să sprijine operațiunile bancare, prin eliminarea comisioanelor pentru cele mai folosite operațiuni bancare. Produsul pentru companii vine în sprijinul afacerilor mici și mijlocii, pentru că noul pachet de cont curent cu operațiuni nelimitate la Banca

Customer Service de la Renania, de Dragobete

Customer Service de la Renania, de Dragobete

Din seria proiectelor construite sub umbrela “Produs la Târgu Mureș”, cu accent pe antreprenoriatul etnic, Renania a inițiat anul acesta de Dragobete o campanie inedită de customer service. “Împăcare, împăcare, fără nicio supărare” a fost mesajul pe care Renania l-a trimis ca gest proactiv celor o sută de clienți care, pe parcursul anului trecut, au corespondat cu cei din departamentele de

Black Friday în rate

Black Friday în rate

Black Friday se sărbătorește în America după Ziua Recunoștinței (ultima joi din luna noiembrie, adică 24 noiembrie), deci evenimentul de cumpături se va întâmplă peste ocean în weekendul 25-27 noiembrie. La noi, tot mai multe companii au lansat oferte în avans, chiar și cu o lună înainte sau cu promoții premergătoare momentului în care se petrece Black Friday de obicei.

O dobanda istorica

O dobanda istorica

Banca Nationala a Romaniei a hotarat in sedinta de astazi noi decizii, care pot duce la un climat economic mai relaxat pentru urmatoarea perioada, venind astfel in sprijinul bancilor dar si a clientilor. Astfel, dobanda de politica monetara, instrumentul dupa care sunt aliniate dobanzile in sistemul bancar, a fost redusa la un nou minim istoric, ajungand la nivelul de 2,25

Dobanzi speciale pentru clientii de casa

Dobanzi speciale pentru clientii de casa

Ratele dobanzilor la depozite au scazut foarte mult in ultima vreme, avand in vedere ca rata dobanzii de politica monetara este la cel mai scazut nivel de pana acum. BNR a stabilit o rata a dobanzii de 2,5% pe an. Astfel, bancile au aliniat imediat dobanzile la depozite, in jos. Ar trebui sa urmeze si cele la credite, doar ca

Atentie la platile online

Atentie la platile online

Specialistii incearca sa gaseasca solutii rapide la problemele care afecteaza orice bresa de securitate in tranzactiile online. Din acest motiv, pentru a putea efectua plati cat mai sigure, procesatorii monitorizeaza in mod constant procesul de plata din punct de vedere tehnic. Din cauza problemelor generate de protocolul SSLv3, recent detectate si anuntate, PayU va dezactiva protocolul de securitate SSL 3.0

Softul creste vanzarile

Softul creste vanzarile

BCR Leasing IFN a implementat o platforma software, unica in Romania, care ii permite sa ofere un raspuns preliminar la cererea de leasing in cateva minute şi sa aprobe contractul intr-un interval de timp care, dupa optimizarile programului pilot, va ajunge la mai puţin de o ora. Platforma software permite automatizarea completa a fluxului de ofertare si aprobare a finantarilor

Factoringul aduce profit

Factoringul aduce profit

Activitatea de factoring a BRD si-a continuat evolutia pozitiva in primul semestru al anului, inregistrand o crestere cu 8% a volumului de operatiuni fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cota de piata a bancii pe acest segment de activitate a crescut la 40% fata de 33% la jumatatea anului 2013, consolidand pozitia BRD de lider al pietei interne de

Vocea deschide banca

Vocea deschide banca

Tatra banka, parte a grupului international Raiffeisen, este prima banca din Europa Centrala unde clientii pot fi autentificati vocal, pe baza conversatiei purtate cu agentul din call center. Banca a implementat solutia de voce biometrica FreeSpeech dezvoltata de Nuance Communication pentru serviciul sau de relatii cu clientii, tehnologie care ofera o autentificare securizata si automata a identitatii clientilor in timpul