Alegerile sustenabile schimbă viitorul

Alegerile sustenabile schimbă viitorul

Cea mai sustenabilă companie din lume în sectorul băuturilor creează tendințele, nu le urmează. Cum reușește Coca-Cola HBC, cel mai mare îmbuteliator Coca-Cola, acest lucru ne spune Irina Ionescu, Head of Communication & Public Affairs la Coca-Cola HBC România.    Care sunt principalele proiecte Coca-Cola HBC în domeniul sustenabilității? Pentru noi sustenabilitatea este parte din business. Coca-Cola HBC face anual

Centru de training Lavazza în București

Centru de training Lavazza în București

Lavazza, în parteneriat cu Coca-Cola HBC România, a lansat un nou centru de training în România. Noul centru de training va prezenta arta preparării cafelei, metode prin care boabele de cafea să-și păstreze calitatea intactă atât în momentul pregătirii băuturii, cât și în momentul în care este consumată. Centrul  oferă și cursuri pentru barista și profesioniști în domeniu printr-un program

Alexandra Nechita, ambasador al brandului FuzeTea

Alexandra Nechita, ambasador al brandului FuzeTea

Alexandra Nechita, artista româno-americană de renume mondial, se alătură FuzeTea ca Ambasador de Brand și aduce conceptul Timp cu Tine, prin care consumatorii sunt încurajați să își facă timp să se relaxeze, să sereconecteze cu ei înșiși. Colaborarea cu Ambasadorul de Brand presupune o campanie de marketing complexă, care include un spot TV, cu Alexandra în rol principal, dar și

Nicoleta Eftimiu, președintele juriului Romanian Effie Awards

Nicoleta Eftimiu, președintele juriului Romanian Effie Awards

Nicoleta Eftimiu, Franchise Country Manager Coca-Cola România, este preşedintele juriului Romanian EFFIE Awards din acest an.  Ea conduce Coca-Cola în România din ianuarie 2017, din cea mai înaltă poziție în structura organizatorică a companiei pentru țările din Europa de Sud-Est. Are o experiență de aproape două decenii, timp în care a lucrat direct sau indirect pentru Coca-Cola. Și-a început parcursul profesional în agenție

Coca-Cola intră pe un nou segment de piață

Coca-Cola intră pe un nou segment de piață

Coca-Cola România a lansat pe piața românescă AdeZ, o gamă nouă de băuturi pe bază de bază de semințe din plante precum migdalele, orezul sau soia, acesta fiind primul pas al companiei pe un astfel de segment de piață. Fără zaharuri adăugate (excluzând zaharurile care provin din ingredientele naturale, precum fructele și semințele), AdeZ combină sucuri naturale din fructe, semințe,

Din culisele unei campanii neașteptate

Din culisele unei campanii neașteptate

În martie, pe când toată lumea aștepta cu nerăbdare primăvara, a venit iarna peste noi și, odată cu ea, dorința de Crăciun. Coca-Cola a fost pe fază și a relansat campania pentru sărbătorile de iarnă. Despre ce a însemnat aceasta, cu TV, social media, mecanisme și strategie, ne-a povestit Corina Rîjniță, Brand Manager My Coke, Coca-Cola România.   Cum v-a

Investiție de 7 milioane de euro

Investiție de 7 milioane de euro

Coca-Cola HBC România a inaugurat o linie de producție de mare viteză pentru îmbutelierea dozelor, în fabrica de la Timișoara, urma unei investiții în valoare de 7 milioane de euro. Noua linie de îmbuteliere este, în prezent, cea mai rapidă de pe piața locală și are un înalt grad de automatizare de ultimă generație. Capacitatea sa zilnică de producție este

Biz CEO Exchange

Biz CEO Exchange

Un lider adevărat primește deschis orice provocare, iar un CEO de top se adaptează rapid la schimbare. Proiectul Biz CEO Exchange a convins zece ocupanți ai  fotoliului de CEO din companii de top din România să facă pentru o zi  schimb de locuri și de experiențe. Managerii de top care au acceptat provocarea  de a deveni CEO pentru o zi

Curajul  de a îndrăzni

Curajul de a îndrăzni

Motto-ul preferat al Nicoletei Eftimiu, pe care încearcă să îl imprime și echipei, este „Better ask for forgiveness than for permission”, asta pentru că abilitatea de asumare a riscurilor este esențială într-o piață dinamică și competitivă. Cum vedeți rolul unui CEO în 2017? Cred că un CEO este ca un antrenor: înțelege și maximizează potențialul fiecărui jucător pentru succesul întregii

Un nou Public Affairs & Communication Manager la Coca-Cola România și Moldova

Un nou Public Affairs & Communication Manager la Coca-Cola România și Moldova

Începând cu luna iunie 2017, Constantin Bratu preia conducerea Departamentului de Comunicare Coca-Cola, din poziția de Public Affairs & Communication Manager pentru România și Moldova. Din această funcție, Constantin Bratu va fi responsabil de dezvoltarea activităților de comunicare și public affairs derulate de Coca-Cola România – relația cu mass-media și autoritățile publice, proiectele de promovare a companiei și a mărcilor