Investiție de 7 milioane de euro

Investiție de 7 milioane de euro

Coca-Cola HBC România a inaugurat o linie de producție de mare viteză pentru îmbutelierea dozelor, în fabrica de la Timișoara, urma unei investiții în valoare de 7 milioane de euro. Noua linie de îmbuteliere este, în prezent, cea mai rapidă de pe piața locală și are un înalt grad de automatizare de ultimă generație. Capacitatea sa zilnică de producție este

Biz CEO Exchange

Biz CEO Exchange

Un lider adevărat primește deschis orice provocare, iar un CEO de top se adaptează rapid la schimbare. Proiectul Biz CEO Exchange a convins zece ocupanți ai  fotoliului de CEO din companii de top din România să facă pentru o zi  schimb de locuri și de experiențe. Managerii de top care au acceptat provocarea  de a deveni CEO pentru o zi

Curajul  de a îndrăzni

Curajul de a îndrăzni

Motto-ul preferat al Nicoletei Eftimiu, pe care încearcă să îl imprime și echipei, este „Better ask for forgiveness than for permission”, asta pentru că abilitatea de asumare a riscurilor este esențială într-o piață dinamică și competitivă. Cum vedeți rolul unui CEO în 2017? Cred că un CEO este ca un antrenor: înțelege și maximizează potențialul fiecărui jucător pentru succesul întregii

Un nou Public Affairs & Communication Manager la Coca-Cola România și Moldova

Un nou Public Affairs & Communication Manager la Coca-Cola România și Moldova

Începând cu luna iunie 2017, Constantin Bratu preia conducerea Departamentului de Comunicare Coca-Cola, din poziția de Public Affairs & Communication Manager pentru România și Moldova. Din această funcție, Constantin Bratu va fi responsabil de dezvoltarea activităților de comunicare și public affairs derulate de Coca-Cola România – relația cu mass-media și autoritățile publice, proiectele de promovare a companiei și a mărcilor

Nicoleta Eftimiu, Franchise Country Manager, Coca-Cola România și Moldova

Nicoleta Eftimiu, Franchise Country Manager, Coca-Cola România și Moldova

Nicoleta Eftimiu este Franchise Country Manager la Coca-Cola România și Moldova începând cu luna ianuarie 2017, aceasta fiind cea mai înaltă poziție în structura organizatorică a companiei pentru țările din Europa de Sud-Est. În plus, este prima femeie desemnată să conducă operațiunile Coca-Cola din cele două regiuni. Pe parcursul ultimilor 19 ani, Nicoleta Eftimiu a lucrat direct sau indirect pentru

Brățările verii vin de la Coca-Cola

Brățările verii vin de la Coca-Cola

Coca-Cola România a lansat o nouă campanie promoțională construită pe o inovație la nivel de ambalaj, dezvoltată și implementată pentru prima oară în România. Campania se desfășoară în perioada 3 aprilie – 25 iunie, iar înscrierea se poate face fie prin descărcarea aplicației CokeScan, disponibilă pentru iOS și Android, și scanarea codului de bare de pe brățară, fie prin introducerea

Coca-Cola caută următorul mare vlogger al României

Coca-Cola caută următorul mare vlogger al României

Coca-Cola, împreună cu șapte dintre cei mai cunoscuți vloggeri din România, se află în căutarea celui care poate fi The Next Big Vlogger. În cadrul acestui proiect, pe modelul talent show-urilor atât de populare în ziua de azi, Mikey Hash, băieții de la Noaptea Târziu, Anne-Marie Chelariu de la Vlog-ul de Marți, Laura Giurcanu, BROmania, Ilie’s Vlogs și Maximilian Ioan

Schimbare în echipa de marketing a Coca-Cola România și Moldova

Schimbare în echipa de marketing a Coca-Cola România și Moldova

Începând cu luna martie 2017, Miruna Smeureanu este noul Marketing Director al companiei Coca-Cola România și Moldova. Miruna Smeureanu este parte din echipa Coca-Cola de 15 ani, timp în care a ocupat poziții strategice, atât la nivel local, cât și regional, în departamente precum cele de comunicare, public affairs și marketing. A coordonat atât proiecte naționale cât și internaționale, acoperind

Promovare la conducerea Coca-Cola

Promovare la conducerea Coca-Cola

Coca-Cola o promovează pe Nicoleta Eftimiu la conducerea operațiunilor din România și Moldova, oferindu-i poziția de Franchise Country Manager. Aceasta a ocupat anterior poziția de Director de Marketing. Nicoleta Eftimiu este prima femeie care a deținut această funcție în cadrul companiei. Atuurile sale sunt: dedicarea față de inovație, curajul de a face lucrurile mereu altfel și abordarea sa cu privire

Lecțiile diferențierii

Lecțiile diferențierii

Într-o lume plină de lămâi, fii o lime. Sub acest slogan a fost lansată o nouă băutură, Coca-Cola Lime. Despre această lansare, un proiect dezvoltat integral de echipa de marketing din România, povestește Nicoleta Eftimiu. ”Un bun marketer trebuie să aibă toate simțurile deschise, să fie alert. În ziua de azi, marketingul se practică, nu se mai învață din cărți.