Cumpărăturile online, între calculator și telefon

Cumpărăturile online, între calculator și telefon

Între calculator și telefon, românii încă îl preferă pe cel dintâi pentru cumpărături online, arată o analiză Today’s. Din 2011, sfâșitul toamnei este marcat în România prin numeroase reduceri și campanii dedicate Black Friday, eveniment care a dus la creșterea segmentului e-commerce. Anul acesta a fost cel mai bun pentru retaileri, dar o analiză a agenției de marketing online Today’s,

Cât te costă un magazin online?

Cât te costă un magazin online?

Aflat în plină dezvoltare în România, comerțul electronic a devenit, în ultimii doi ani, un domeniu atractiv pentru noua generație de antreprenori. Însă dincolo de oportunitățile oferite, precum și de avantajele acestui tip de afacere, retailul online este deseori prezentat într-o manieră mult prea simplistă. Din această cauză, cei care intră în domeniu fără o planificare solidă ajung să se

Curierii DPD, echipați cu POS-uri mobile

Curierii DPD, echipați cu POS-uri mobile

MasterCard și DPD România au încheiat un parteneriat pentru lansarea soluției de acceptare a plăților cu cardul în cadrul flotei de curieri a DPD România. DPD România, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de coletărie şi curierat expres, a optat pentru echiparea curierilor săi cu terminale mPOS ultraportabile, de ultimă generaţie, vizând optimizarea experienței de plată

Cum loializezi consumatorii din online

Cum loializezi consumatorii din online

Magazinele de fashion au cea mai buna rata de atragere si retentie a traficului online, dar si de conversie a vizitatorilor in clienti. Principalele metode care ajuta retailerii de moda sa multumeasca si sa loializeze consumatorii sunt atat stocul si diversitatea produselor, suficient de mari pentru a permite campanii promotionale constante, dar si campaniile de remarketing bine implementate, spun specialistii

Femei vs barbati in e-commerce

Femei vs barbati in e-commerce

Actorii cei mai activi cand vine vorba de cumparaturi online sunt consumatorii cu varsta cuprinsa intre 25-34 ani, barbati si femei, urmati de generatia 35-44 si la diferenta mica generatia 18-24, arata un studiu al retailerul online CEL.ro privind comportamentul consumatorului pe sexe si tendintele din e-commerce-ul romanesc pe zona de electro-IT. Referitor la preferintele consumatorilor, interesele barbatilor nu reprezinta

Comertul online, la mana curierilor

Comertul online, la mana curierilor

Integrarea serviciilor de curierat conteaza pentru 95% dintre magazinele online, in timp ce orarul flexibil de ridicari si livrari, dar si comportamentul curierilor sunt foarte importante pentru 90% dintre retailerii digitali, potrivit unui studiu realizat de compania de coletarie si curierat expres DPD Romania. Potrivit cercetarii DPD, in topul criteriilor esentiale, jucatorii din e-commerce au punctat livrarea rapida, inclusiv in

eMAG: Traficul de pe dispozitivele mobile va atinge 60%

eMAG: Traficul de pe dispozitivele mobile va atinge 60%

Comertul online a intrat intr-o noua etapa: tot mai multi clienti prefera sa cumpere online de pe smartphone si tableta. In lunile noiembrie si decembrie, dispozitivele mobile au depasit, pentru prima data, pragul de 50% din totalul vizitelor de pe site-ul eMAG (50,2%). Cresterea accelerata a vizitelor de pe smartphone si tableta va continua si in 2016, ajungand la aproximativ

Evolutie ascendenta pentru Urgent Cargus

Evolutie ascendenta pentru Urgent Cargus

Urgent Cargus, companie de curierat intern din România, anunta o crestere cu 21% a cifrei de afaceri in prima jumatate a anului 2015, comparativ cu aceeasi perioada din 2014.   Evolutia pozitiva a rezultatelor companiei urmeaza procesului accelerat de consolidare si integrare a operatiunilor cât si a investitiilor realizate in aceasta perioada. Volumele transportate au continuat sa creasca pe ambele

Tinerii din Romania simt recesiunea

Tinerii din Romania simt recesiunea

Majoritatea categoriilor de consum inregistreaza cifre in scadere pe targetul publicului tanar. In acelasi timp, tinerii de peste 18 ani consuma mai mult alcool, iar peste 40% se declara fumatori. Acestea sunt o parte dintre concluziile care reies din raportul de cercetare Youth Index Romania – Tendinte in activitati, preferinte si consum – 2014/2015 vs. 2013/2014, realizat de platforma Youth Monitor si sustinut de SMARK

1 din 10 romani cumpara bijuterii online

1 din 10 romani cumpara bijuterii online

Lipsa consultantilor specializati ii tine pe romani departe de magazinele online de bijuterii, asa ca 83% prefera sa achizitioneze bijuterii din magazinele fizice de specialitate, principalul motiv fiind consultanta oferita de personalul specializat, un studiu realizat de compania iSense Solutions. Desi doar 11% dintre romani achizitioneaza online bijuterii, 50% se informeaza de pe site-urile specializate in vanzarea de bijuterii. Mai