Romania, locul 50 in GfK Connected Consumer Index

Romania, locul 50 in GfK Connected Consumer Index

Hong Kong, America de Nord  si Emiratele Arabe Unite au cei mai conectati consumatori din lume, potrivit celei mai noi editii a GfK Connected Consumer Index, un clasament realizat in 78 de tari si opt regiuni ale lumii. Indicatorul prezinta tarile cu cei mai conectati consumatori la lumea digitala, atat in total, cat si detaliat, pe fiecare dintre cele unsprezece

Romanii, interesati de tehnologie

Romanii, interesati de tehnologie

Romanii sunt interesati de noile tehnologii. 40% dintre ei planuiesc sa achizitioneze un telefon mobil in urmatoarele 3 luni, de doua ori mai mult decat media europeana (21%), potrivit studiului anual Techonomic Index, realizat de Samsung, care analizeaza comportamentele si atitudinile fata de tehnologie a 18.000 de consumatori europeni. De asemenea, romanii sunt mai inclinati sa cumpere dispozitive de ultima generatie

Increderea consumatorilor, in crestere

Increderea consumatorilor, in crestere

Increderea consumatorului la nivel global a inceput anul 2015 cu un index de 97 – in crestere cu 1 punct fata de trimestrul 4 din 2014 si fata de anul trecut, conform unui nou studiu realizat de Nielsen. “In timp ce increderea la nivelul regiunilor globale a ramas relativ stabila in primul trimestru, exista variatii considerabile intre diferitele piete”, a

Ce traditii mai tin romanii de Paste?

Ce traditii mai tin romanii de Paste?

76% dintre romanii cu varsta peste 18 ani, utilizatori de internet, ce locuiesc in orase cu peste 100.000 de locuitori recunosc ca respecta traditiile si obiceiurile de Paste, in timp de 65% admit ca sunt religiosi, indica un studiu realizat de Starcom MediaVest Group impreuna cu iVox, o platforma online care ofera posibilitatea de a realiza  sondaje de opinie si

Cercetare old school, dar cool

Cercetare old school, dar cool

La 15 ani de la infiintare, D&D Research se relanseaza cu o noua pozitionare, noi instrumente de lucru si un nou sediu.   Lansata in 2000 de o echipa formata din Dan Petre, Phd. (Business Developer), Dragos Iliescu, Phd. (Chief scientist), Vlad Tureanu (Quantitative Director) si Cosmin Peleasa (Head of statistics and analysis), agentia D&D Research a semnat rapoarte de

Revenire la optimism

Revenire la optimism

Starea de spirit a consumatorilor europeni s-a imbunatatit din nou pe parcursul ultimului trimestru al anului trecut, dupa ce pe parcursul verii si a toamnei incepuse sa creasca nesiguranta, potrivit celui mai recent studiu GfK cu referire la climatul de consum in Europa. Credit foto: © Jrcasas | Dreamstime.com Indicatorii pentru asteptarile privind starea economiei si veniturile, precum si pentru dorinta

Fatetele tehnologiei

Fatetele tehnologiei

Ce inseamna tehnologia pentru diferitele segmente de consumatori? Pentru Modern & Active Parents tehnologia este un mijloc prin intermediul caruia raman la curent cu acvitatile si interesele copiilor, in timp ce, pentru Social Butterflies, tehnologia este o resursa pentru a continua interactiunea sociala. Pentru Yuppies, principalul scop al tehnologiei este de a facilita imbunatatirea abilitatilor si largirea cunostintelor, in timp

Incredere, pe plus

Incredere, pe plus

Increderea consumatorului la nivel global a crescut cu un punct de index in al treilea trimestru, ajungand la un scor de 98 – o crestere de un punct fata de trimestrul anterior si doua puncte fata de inceputul anului, potrivit celui mai recent sondaj online, realizat de Nielsen intre 13 august si 5 septembrie 2014. Indexul, aflat in ultimii doi

Optimism 2015

Optimism 2015

Pentru prima data din 2007, 50% dintre respondentii studiului Nielsen la nivel global privind increderea consumatorilor se declara optimisti in privinta locurilor de munca. Ei sunt de parere ca piata muncii va prezenta conditii bune sau excelente in urmatorul an. Foto: Dreamstime De asemenea, increderea consumatorilor la nivel global a crescut, ajungand la un Indice de 97 in al doilea

O relatie complicata

O relatie complicata

Increderea se pierde foarte usor si se recastiga foarte greu. Este nevoie de multe dovezi de buna credinta si de fapte bune pentru a o reface. Bancile se bat acum cu toate mijloacele posibile pentru a repara relatia cu clientii. Cea mai buna moneda prin care bancile pot castiga clientii este increderea. Odata ce se stabileste un parteneriat pe termen