Nou director de programe la Cartoon Network si Boomerang

Nou director de programe la Cartoon Network si Boomerang

Thorsten Schweer este noul Director de Programe al Cartoon Network si Boomerang, pentru Europa Centrala si de Est. Din aceasta pozitie, va fi responsabil de continutul de program linear si non-linear, planificarea programelor, dublarea si achizitiile pentru Cartoon Network si Boomerang in Europa Centrala si de Est, regiune care cuprinde, printre altele, Germania, Belgia, Olanda, Luxemburg, Polonia, Rusia si Romania.

Campanie-experiment de la Telekom Romania

Campanie-experiment de la Telekom Romania

Campania Telekom de Craciun a fost realizata aproape in totalitate de copii. GMP Advertising a ales sa se bazeze pe creativitatea celor mici pentru a realiza o campanie imaginata si povestita de copii, agentiei revenindu-i doar rolul executional. De la oferta, la spoturi si headline-uri, toate materiale campaniei au la baza echipa de creatie compusa din copywriterii Maria, Ioana si

Nadia Tataru: vom ramane mereu un mediu sigur pentru copii

Nadia Tataru: vom ramane mereu un mediu sigur pentru copii

In decembrie anul acesta, primul radio pentru copii din Europa a implinit 10 ani de emisie. Despre cum au fost acesti ani, despre esente si transformari, dar si despre planuri, am discutat cu Nadia Tataru, fondator si director general al Itsy Bitsy. Ati aniversat primii zece ani. Ce s-a schimbat in tot acest interval in viata echipei Itsy Bitsy? Intr-adevar,

Fara educatie, visele dispar

Fara educatie, visele dispar

A inceput scoala. Insa nu pentru toata lumea. Sunt peste 100.000 de copii in Romania, care provin din familii atat de sarace, incat ceea ce pentru altii pare “un dat”, ceva care li se cuvine, de la sine, pentru ei este ceva la care nici macar nu ajung sa viseze. Le lipsesc o pereche de ghetute, un ghiozdan, haine sau

O noua identitate vizuala pentru Itsy Bitsy

O noua identitate vizuala pentru Itsy Bitsy

Odata cu lansarea grilei de programe pentru aceasta toamna Itsy Bitsy FM si o noua identitate vizuala.    Schimbarea imaginii lui Itsy si a lui Bitsy a fost realizata cu sprijinul GO Studio, divizia de business a GMP Group, specializata in design grafic si branding, care a creat si identitatea noua de brand Itsy Bitsy, in urma cu un an.

Hippoland se extinde in Romania

Hippoland se extinde in Romania

Hippoland, cel mai mare lant de magazine din Bulgaria destinat exclusiv produselor pentru bebelusi si copii, se extinde in Romania si deschide primul sau magazin din Bucuresti. Noul magazin, cu o suprafata de peste 1.400 mp, este situat la parterul Centrului Comercial Auchan – Drumul Taberei, strada Brasov nr. 25. Magazinul ofera intr-un singur loc o mare varietate de produse

Corporatiile adopta copii

Corporatiile adopta copii

Asociatia Stop Hunger da startul campaniei umanitare “Maraton de Fapte Bune”, parte a programului “Adopta o Familie”, adresat copiilor ce prezinta un risc crescut de abandon scolar. In cadrul campaniei, asociatia isi propune ca un numar de 52 de copii din Bucuresti, Brasov, Constanta, Iasi, Oradea, Timisoara, Satu Mare, precum si din alte orase sa fie “adoptati” de catre o

Continutul defineste succesul

Continutul defineste succesul

Inca de la lansare, Disney conduce detasat in preferintele micilor telespectatori romani. Maciej Braal, Vice President & General Manager al Disney Channels pentru Europa Centrala si de Est si Pietele Emergente, face un bilant al primilor cinci ani in Romania. Ati lansat Disney Channel in Romania in 2009. Care a fost evolutia brandului in toti acesti 5 ani? Avem numai

Vrei sa fii Mos Craciun

Vrei sa fii Mos Craciun

In aceasta luna, mai mult ca oricand, fiecare dintre noi ne gandim si la cei din jurul nostru, cei care sunt mai putin norocosi. Fiecare incearca sa ii ajute cum poate, mai ales ca este la indemna noastra sa facem acest lucru.   Cei de la BRD s-au gandit sa ajute si ei, in felul lor. Astfel au ajuns la

Trei ani pentru a citi

Trei ani pentru a citi

<p> <a href=”http://www.otpbank.ro/ro/” target=”_blank”>OTP Bank Romania</a> ajunge, prin intermediul campaniei nationale de responsabilitate sociala “Dreptul de a Citi”, in alte 19 scoli din mediul rural, marcand astfel trei ani de la momentul lansarii proiectului.</p> <p>  </p> <p> Rezultatele celor trei ani de campanie depasesc cu mult asteptarile initiale: au fost dotate 162 de scoli, cu peste 96.000 de carti, de