Doina se reinventează

Doina se reinventează

Producătorul român de cosmetice Farmec dezvoltă brandul său de tradiție Doina, continuând planul de expansiune a portofoliului propriu. Gama este extinsă cu un nou produs – Laptele cu ulei de gălbenele, și este prezentată în noi ambalaje, îmbunătățite din punct de vedere al design-ului și funcționalității, anunță compania, într-un comunicat de presă.   Relansarea brandului presupune modernizarea ambalajelor, care acum

Cosmetic Plant estimează o creștere cu 10% a afacerilor

Cosmetic Plant estimează o creștere cu 10% a afacerilor

Producătorul român de cosmetice Cosmetic Plant a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 11 milioane lei (2,4 mil euro) și își propune ca, la finalul acestui an, să depășească 12,2 milioane lei (2,6 mil euro). Creșterea afacerilor Cosmetic Plant va fi de aproximativ 10% în 2018, comparativ cu anul anterior, menținându-se, astfel, trendul ascendent din ultimii

Farmec – vânzările produselor de protecție solară, în creștere

Farmec – vânzările produselor de protecție solară, în creștere

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță o creștere accelerată a vânzărilor pe segmentul produselor de protecție solară de circa 67%, în intervalul 2016 – 2018. Pe această categorie, producătorul clujean este prezent cu două game: Gerovital Sun și Gerovital H3 Derma+ Sun. În topul preferințelor românilor, se află produsele cu factor ridicat de protecție solară și de

Farmec deschide primul magazin Gerovital din Galaţi

Farmec deschide primul magazin Gerovital din Galaţi

Producătorul român de cosmetice Farmec continuă extinderea în Moldova şi inaugurează primul magazin Gerovital din Galaţi, acoperind strategic întreaga regiune estică a ţării. În mai puţin de jumătate de an, Farmec a inaugurat magazine la  Iaşi, Piatra Neamţ, Suceava şi, acum, la Galaţi, arată compania, într-un comunicat de presă. “Inaugurăm cel de-al patrulea magazin în zona Moldovei, în numai cinci

Produse noi în gama Gerovital Plant

Produse noi în gama Gerovital Plant

Producătorul român de cosmetice Farmec lansează două noi soluţii de îngrijire a tenului din gama Gerovital Plant, continuând planul de dezvoltare constantă a portofoliului de produse. Gama Gerovital Plant are la bază uleiul organic din flori de mac. Lansată cu 12 produse în martie 2016, acum gama cuprinde în total 23 produse, arată compania, într-un comunicat de presă. “Anul trecut

Farmec, afaceri în creştere cu 9%

Farmec, afaceri în creştere cu 9%

Producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat în primul semestru al anului 2017 o cifră de afaceri de 105,5 milioane lei, ceea ce înseamnă o creștere cu 9% față de aceeaşi perioadă din 2016. “Este un succes pe care îl datorăm în primul rând iubitorilor brandurilor noastre: Gerovital, Farmec, Doina, Nufăr şi Triumf, dar şi strategiei de extindere a reţelei

Cosmetic Plant, afaceri în creştere cu 15%

Cosmetic Plant, afaceri în creştere cu 15%

Producătorul român de cosmetice Cosmetic Plant a avut, ȋn primele șase luni din 2017, o cifră de afaceri cu circa 15% mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut. Gamele care au ȋnregistrat cele mai mari creșteri ȋn primul semestru au fost cele de protecție solară, LiftUp și gama pentru ȋngrijirea părului, anunță compania, într-un comunicat de presă. „Principalii

Protecție sănătoasă, dar eficientă

Protecție sănătoasă, dar eficientă

Producătorul român de cosmetce Farmec lansează o gamă de antiperspirante Gerovital Plant fără clorhidrat de aluminiu, oferind astfel o protecţie sănătoasă, dar eficientă. “Gerovital, prezent în casele românilor de 50 de ani, rămâne cel mai puternic brand de pe piaţa locală prin capacitatea sa de a oferi o gamă variată de produse, în trend cu ultimele preferinţe ale consumatorilor români

Farmec lansează o nouă gamă de geluri de duş Gerovital

Farmec lansează o nouă gamă de geluri de duş Gerovital

Producătorul român de cosmetice Farmec extinde portofoliul Gerovital cu o nouă gamă de geluri de duş. Linia are la bază extracte naturale şi este disponibilă într-o gamă variată de formulări, printre care cremă de duș  și cremă de corp sub duş, anunță compania, într-un comunicat de presă. “Continuăm să ne reinventăm de la an la an, astfel încât, după jumătate

Farmec relansează Gerovital Stop Acnee

Farmec relansează Gerovital Stop Acnee

Producătorul român de cosmetice Farmec relansează gama Gerovital Stop Acnee într-o variantă modernizată şi extinsă. Noua gamă conține 6 produse inovatoare care oferă soluții specifice pentru problematica tenului acneic, anunță compania, într-un comunicat de presă. “Toate produsele au la bază principii active specifice, iar eficienţa acestora a fost demonstrată prin teste dermatologice atestate la nivel internaţional. Inovaţiile continuă şi la