Catania, Bologna și Lisabona, destinații preferate de sărbători

Catania, Bologna și Lisabona, destinații preferate de sărbători

Românii au ales pentru petrecerea sărbătorilor din acest an destinații europene consacrate, precum Londra și Roma, însă și-au îndreptat atenția și spre destinații mai puțin cunoscute, precum Lisabona, Cătănia – Sicilia și Bologna, conform unei analize Vola.ro. Și destinațiile din România au fost solicitate, în special în perioada sărbătorilor. Orașe precum Timișoara, Cluj și Iași sunt în topul opțiunilor românilor.

O, brad frumos, neputincios

O, brad frumos, neputincios

Știați că pentru a ajunge la înălțimea de 1,5-2 metri, așa cum sunt cei vânduți de Sărbători, unui brad îi sunt necesari mai mult de 10-12 ani? Iar după 12 ani de luptă pentru supraviețuire, bradul este tăiat într-un minut, ținut două săptămâni în casă, apoi este aruncat la ghena de gunoi.  În acest context, Friends\TBWA, Rogalski Damaschin PR și

O nouă campanie Orange, marca Publicis

O nouă campanie Orange, marca Publicis

Campania de iarnă Orange România poartă semnătura Publicis, continuându-se astfel tradiția spoturilor operatorului telecom de Crăciun. Campania cuprinde două spoturi TV, dar se derulează și pe alte medii de comunicare și în magazine, precum și prin aplicaţia ”Elf Run”, creată de agenția digitală Nurun. Creat special pentru Sărbători, ”Elf Run” poate fi jucat atât în VR, cât şi fără ochelarii

Campanie Metro, sub semnătura Tempo

Campanie Metro, sub semnătura Tempo

Campania de Crăciun de anul acesta a Metro poartă semnătura agenției de publicitate Tempo. Intitulată ”Campionii Crăciunului”, campania îi are în prim-plan pe antreprenorii de la magazinul Matei & Fiul și restaurantul Vagonul de Gătit, care participat și în campania aniversară Metro 20 ani și în cea dedicată Zilei Micilor Afaceri. Pe lângă un spot TV, campania include execuții online,

Cea mai frumoasă reclamă de Crăciun revine pe TV

Cea mai frumoasă reclamă de Crăciun revine pe TV

După mai bine de 10 ani, începând de vineri, 2 decembrie, reclama Coca-Cola ”Vin Sărbătorile”, considerată ”cea mai frumoasă reclamă de Crăciun” a revenit pe ecrane, atât pe TV, cât și în online și social media. Inițiativa a pornit de la o întrebare postată pe Facebook. Indiferent cum au descris-o – „cea mai frumoasă reclamă de Crăciun”, „reclama cu Sărbătorile

Crăciunul, ca datorie

Crăciunul, ca datorie

În medie, cinci din zece români se simt obligați să cheltuie bani pentru sărbători și aproape doi din zece au acumulat anul trecut datorii în urma cheltuielilor de Crăciun. Crăciunul reprezintă în mod tradițional momentul pentru a dărui, însă rezultatele raportului ING International Survey privind cheltuielile de Crăciun arată că ar trebui să ne gândim de două ori înainte să

Noua campanie Billa răsplătește generozitatea

Noua campanie Billa răsplătește generozitatea

Cea mai recentă campanie de comunicare Billa “Generoși în fiecare zi” a debutat cu un teaser sub forma unui spot TV și este completată, începând cu data de 24 noiembrie și până la final de an, de o comunicare integrată cu componente tactice pe TV, radio, print, OOH, metrou, online, Facebook și în magazine.  Promoția lansată de Billa prin această

Campanie-experiment de la Telekom Romania

Campanie-experiment de la Telekom Romania

Campania Telekom de Craciun a fost realizata aproape in totalitate de copii. GMP Advertising a ales sa se bazeze pe creativitatea celor mici pentru a realiza o campanie imaginata si povestita de copii, agentiei revenindu-i doar rolul executional. De la oferta, la spoturi si headline-uri, toate materiale campaniei au la baza echipa de creatie compusa din copywriterii Maria, Ioana si

Romanii asteapta cadouri materiale de sarbatori

Romanii asteapta cadouri materiale de sarbatori

Numarul romanilor care au dorit sa primeasca de Craciun bunuri materiale a crescut cu 15% in 2015, fata de anul precedent, arata un studiu realizat de compania de cercetare iSense Solutions. Foto: © Svetlana Kolpakova | Dreamstime.com In 2015, 85% dintre romanii din mediul urban au asteptat cadouri materiale sub brad, in timp ce procentul celor care prefera bunurile spirituale a

Paul lanseaza gama Noël 2015

Paul lanseaza gama Noël 2015

Paul a introdus in meniu colectia de Craciun, cu o gama variata de deserturi si cozonaci traditionali, in editie limitata. Deserturile care se gasesc in gama de produse de Craciun de la Paul sunt: Buche Roulée Chocolat (tort din spuma de ciocolata, biscuiti, migdale, ciocolata), Buche Roulée Cafée Nougatine (tort cu crema de cafea,  biscuiti si nuga), Galette frangipane (prajitura