Câștigătorii Premiilor FIBRA 2017

Câștigătorii Premiilor FIBRA 2017

McCann Worldgroup România a fost desemnată Agenția Anului la Premiile FIBRA, pentru a doua oară consecutive, iar URSUS Breweries este Clientul Anului 2017. Au fost acordate 6 premii Grand FIBRA, 16 premii Gold, 22 premii Silver si 31 de premii Bronze. În total, au fost înscrise 322 de lucrări în 14 categorii și 42 de secțiuni. Lucrările au fost înscrise

Câștigătorii Golden Drum 2017

Câștigătorii Golden Drum 2017

Ediția de anul acesta a festivalului de creativitate Golden Drum s-a încheiat cu 45 Silver Drums, 17 Golden Drums și 14 Grand Prix. Grey Plonia a fost recompensată cu Good Cause Grand Prix Award, iar McCann WorldGroup a fost desemnată Rețeaua Anului (141 de puncte). Cu 67 de puncte, McCann Worldgroup Italia a primit Golden Rose Award și, la fel

QREATOR, noul hot spot creativ

QREATOR, noul hot spot creativ

Lângă Guvern, chiar la începutul bulevardului Aviatorilor, la numărul 8A, a apărut un nou spațiu de birouri, cu o formă specială, care pune în valoare și o vilă, care face parte din istoria Bucureștilor. Vila, proaspăt renovată și repusă în circuit, a aparținut primului guvernator al Băncii Naționale a României, Mihai Oromolu. Casa este o parte din Bucureştiul vechi şi

GT – Focus pe experiențe multisenzoriale

GT – Focus pe experiențe multisenzoriale

Când granița dintre offline și online aproape dispare, brandurile trebuie să știe să combine creativ digitalul cu realul. Este exact domeniul în care excelează GT – agenție de producție creativă, prin adaptare la context, creativitate, dar și experiență și strategie. Creativitatea schimbă regulile Un business început acum 15 ani în zona de print se reinventează pentru era digitală și proiecte

GT – Proiectele noastre

GT – Proiectele noastre

Fie că vorbim de proiecte cu specificații tehnice bine definite sau despre proiecte care sunt bazate doar pe o idee sau o imagine drept sursă de inspirație, completăm din experiență, prin empatie și cu întrebări relevante, pentru a descoperi nevoia reală din spatele briefului. Identificarea nevoii reale a partenerilor este o necesitate în producția personalizată. Contribuim la restrângerea opțiunilor pentru

GT – Lucrăm pentru clienții noștri, nu lucrăm pentru noi

GT – Lucrăm pentru clienții noștri, nu lucrăm pentru noi

Atunci când proiectele complexe te provoacă, resursele tehnice nu mai sunt definitorii. Resursele umane, în schimb, alocate corect în ecuația proiectelor pot asigura coerență în derulare, eficiență și plăcere în comunicare. Creativitatea, capacitatea de a găsi soluțiile potrivite nevoilor clientului, alături de abilități personale și empatie, joacă roluri importante în mana­gementul proiectelor livrate de GT. Secretul echipei noastre este că

Creativitatea schimbă regulile

Creativitatea schimbă regulile

Un business început acum 15 ani în zona de print se reinventează pentru era digitală și proiecte speciale, fără a renunța însă la zona offline. Dragoș Bălan, fondatorul agenției, mizează pe combinații inovatoare și creative care aduc cele două zone împreună. Ce însemna pentru GT un proiect acum 15 ani și ce înseamnă astăzi? Cred că răspunsul poate veni din

Teodora Migdalovici: Cannes Lions este Anul Nou profesional

Teodora Migdalovici: Cannes Lions este Anul Nou profesional

AiMEN și The Cheetos Museum, caracter și egalitate de șanse, creativitate și decizii îndrăznețe, Fearless Girl și Ladies First. Sunt câteva dintre subiectele despre care am discutat cu Teodora Migdalovici, proaspăt revenită de pe meleagurile Cannes-ului. Teodora Migdalovici este ambasador Cannes Lions în România și, în ultimii 13 ani, unul dintre cei mai energici și entuziaști promotori ai creativității din

Leadership fără granițe

Leadership fără granițe

Leadershipul practicat cu zâmbetul pe buze este mai eficient decât orice regulă rigidă dintr-o carte de management. doi dintre cei trei CEO ai Golin, Jon Hughes și Matt Neale, alături de directorul de creație la nivel global al rețelei de comunicare, Caroline Dettmann, ne-au arătat că, dacă îți place ceea ce faci, dacă îți iubești cu adevărat meseria, nicio provocare

Antreprenorii la școală

Antreprenorii la școală

Industriile creative generează venituri de circa 16 miliarde de euro anual în Berlin*. În România nu știm încă care este valoarea acestora, dar potențialul este uriaș. Aceasta este una dintre concluziile primei ediții a Academiei Minților Creative, programul de educație financiară și antreprenorială lansat de UniCredit Bank, care a avut loc la finalul lunii aprilie. 50 de minți creative, care au ca