Alegerile sustenabile schimbă viitorul

Alegerile sustenabile schimbă viitorul

Cea mai sustenabilă companie din lume în sectorul băuturilor creează tendințele, nu le urmează. Cum reușește Coca-Cola HBC, cel mai mare îmbuteliator Coca-Cola, acest lucru ne spune Irina Ionescu, Head of Communication & Public Affairs la Coca-Cola HBC România.    Care sunt principalele proiecte Coca-Cola HBC în domeniul sustenabilității? Pentru noi sustenabilitatea este parte din business. Coca-Cola HBC face anual

Campionii reciclării

Campionii reciclării

De zece ani, RoRec nu doar reciclează aparate electrice și electronice, ci și inovează pentru a schimba mentalitățile și a spori cantitățile reciclate. Andreea Idriceanu Calev, Communication Manager la RoRec, explică impactul unui astfel de proiect inovator – Patrula de Reciclare. Cum acționează Patrula de Reciclare? Noi trebuie să formăm o generație informată și responsabilă. Să creăm nuclee permanente de

Granturi pentru comunități

Granturi pentru comunități

Raiffeisen Bank va acorda finanțări nerambursabile de aproximativ 10.000 de euro (echivalent lei), pentru 10 proiecte educaționale, în cadrul Programul de granturi Raiffeisen Comunități.  Ajuns la a opta ediție, programul se desfășoară între 2 iulie și 1 octombrie 2018, iar noutatea ediției din acest an constă în faptul că proiectele finaliste vor fi prezentate și susținute în fața unei comisii

Peste 70% din furnizorii Kaufland sunt români

Peste 70% din furnizorii Kaufland sunt români

Peste 70% dintre furnizorii Kaufland sunt producători români, iar invesțiile în proiectele pentru dezvoltarea comunității depășesc 6 milioane de euro pe an, arată compania, în Raportul de sustenabilitate. “Sustenabilitatea este parte integrantă din modul nostru de business. Luăm decizii cântărind cu atenție impactul nostru asupra mediului înconjurător, asupra comunităților în care ne desfășurăm activitatea, asupra lanțului de furnizori, a clienților

Tone de deșeuri colectate

Tone de deșeuri colectate

Peste 50 de tone de deșeuri din plastic au fost colectate de peste 23.000 de elevi și profesori din cinci județe din România, în cadrul unui proiect de educație non-formală în colectarea deșeurilor din plastic, inițiat de Tășuleasa Social și Coca-Cola HBC România, cu sprijinul Die Johanniter, în parteneriat cu GreenPoint Management, Romstal, Valrom Industrie și Autoklass și cu sprijinul

Finanțare de 1 milion de euro pentru ONG-uri

Finanțare de 1 milion de euro pentru ONG-uri

Kaufland România și Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile au lansat astăzi programul de finanțare ce va oferi organizațiilor neguvernamentale din România granturi nerambursabile în valoare totală de 1 milion de euro, pe parcursul anului 2018. #ÎNSTAREDEBINE va oferi sprijin organizațiilor din toată țara să deruleze proiecte sustenabile pentru România și care răspândesc în comunitatea lor și aduc beneficiarilor „starea de

De ce am mutat redacția Biz la Lidl?

De ce am mutat redacția Biz la Lidl?

Nu trece nicio lună fără proiecte speciale marca Biz. Este modul în care am dezvoltat brandul revistei și care a devenit deja parte din ADN-ul nostru. Cel mai nou proiect editorial este #BizLaLidl. Dacă până acum echipa de jurnaliști și-a detașat redacția în mari capitale ale lumii, luna aceasta am fost invitați de top managementul Lidl să ne mutăm redacția

#NICIOSCUZĂ, de la Minio Studio și JYSK România

#NICIOSCUZĂ, de la Minio Studio și JYSK România

Campania de CSR #NICIOSCUZĂ este rezultatul primei colaborări dintre Minio Studio și JYSK. Prin aceasta, retailerul danez își anunță susținerea pentru Comitetul Național Paralimpic. Comunicarea îl are în prim-plan pe Arian Notrețu, un înotător de 12 ani căruia îi lipsește piciorul stâng. Arian s-a apucat de mai puțin de un an și jumătate de înot și încearcă să realizeze o

KFC a donat 59.000 euro pentru SOS Satele Copiilor

KFC a donat 59.000 euro pentru SOS Satele Copiilor

În 2017, KFC a donat peste 59.000 de euro către SOS Satele Copiilor România, în urma campaniei „Bucket de bine”. Prin această platformă, lansată inițial în 2014, KFC donează câte un leu din valoarea fiecărui Hot Bucket vândut. 11 copii din cadrul organizaţiei SOS Satele Copiilor beneficiază, în cadrul proiectului, de pregătire şcolară adecvată, dar şi de activităţi extracurriculare, prin

Ambasada Sustenabilității în România

Ambasada Sustenabilității în România

Kaufland România, în calitate de partener fondator, alături de The CSR Agency, inițiator, anunță inaugurarea Ambasadei Sustenabilității în România, spațiul care aduce la un loc liderii care luptă pentru un mediu economic și o societate responsabilă în România. Ambasada, situată într-o clădire monument istoric pe strada Speranței nr. 42, București, își propune să coaguleze și să dezvolte comunitatea tuturor actorilor