Concept store cu istorie

Concept store cu istorie

Mega Image a deschis cel mai nou concept store situat chiar în centrul Bucureștiului, în clădirea istorică din strada Grigore Cobălcescu, numărul 45, un simbol pentru Bucureștiul interbelic, ce prezintă valoare atât din punct de vedere arhitectural, cât și istoric și urbanistic. Pentru noul magazin, clădirea a fost transformată păstrând valoarea de simbol al Bucureștiului și elementele Art Deco ale

Românii, cei mai mari amatori de cumpărături din estul Europei

Românii, cei mai mari amatori de cumpărături din estul Europei

Cumpărăturile reprezintă o activitate plăcută pentru est-europeni, dar în special pentru români. 9 din 10 cumpărători din România afirmă că shopping-ul reprezintă o plăcere pentru ei. Când vine vorba despre cumpărăturile zilnice, românii se simt sub presiunea timpului mai mult decât vecinii lor. Din acest punct de vedere, cei mai relaxați sunt austriecii. Doar 14% dintre aceștia din urmă se

Cand asculta parintii de copii?  

Cand asculta parintii de copii?  

Tinerii din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18-29 de ani, sunt precauti atunci cand vine vorba de cheltuit proprii bani, deoarece sumele pe care le detin ii indeamna la “chibzuiala”, insa compenseaza prin comportamentul frecvent intalnit, de a influenta cumparaturile pe care le fac parintii: fie cele de zi cu zi, fie achizitiile de lunga durata, arata un studiu

Credit de cumparaturi cu cardul

Credit de cumparaturi cu cardul

Credit Europe Bank a lansat Optimo Card, prin care clientii pot plati achizitiile facute in magazine, atat online, cat si offline, in 18, 24 sau 36 de rate, cu o dobanda de 19%. Detinatorii de Optimo Card vor putea plati in rate intr-o retea de magazine partenere Credit Europe Bank din diverse domenii (electronice si electrocasnice, IT&C, mobila, constructii, bricolaj

Tinerii din Romania simt recesiunea

Tinerii din Romania simt recesiunea

Majoritatea categoriilor de consum inregistreaza cifre in scadere pe targetul publicului tanar. In acelasi timp, tinerii de peste 18 ani consuma mai mult alcool, iar peste 40% se declara fumatori. Acestea sunt o parte dintre concluziile care reies din raportul de cercetare Youth Index Romania – Tendinte in activitati, preferinte si consum – 2014/2015 vs. 2013/2014, realizat de platforma Youth Monitor si sustinut de SMARK

Un nou concept de cumparaturi

Un nou concept de cumparaturi

Un nou concept de retail apare in Bucuresti, odata cu deschiderea Vulcan, primul value center, in 4 septembrie. Parcul comercial din sud-vestul capitalei va avea o suprafata construita de 25.750 mp, dintre care aproximativ 25.000 mp de spatii comerciale, si peste 1.200 de locuri de parcare. Cu aproximativ o saptamana inaintea deschiderii oficiale, lucrarile la Vulcan Value Centre sunt pe

Cumparaturi pe puncte

Cumparaturi pe puncte

Bancpost promoveaza cardurile de credit si programul de fidelizare asociat acestora printr-o noua campanie inedita, Puncte Oriunde.                      Sub sloganul “Cumperi de toate, dar cate puncte primesti?”, campania aduce in atentia consumatorilor,  faptul ca, indiferent de ceea ce cumpara, utilizatorii cardurilor de credit Bancpost au o dubla satisfactie, data de bucuria unei noi achizitii si de beneficiile oferite la plata cu

Cardurile castiga teren

Cardurile castiga teren

Din pacate, toate statisticile efectuate de institutiile financiare au relevat o concluzie dezarmanta: romanii folosesc cardul in principal pentru retrageri de numerar de la ATM-uri. “Este adevarat ca, ani la rand, romanii au folosit cardurile pentru retrageri de numerar, fapt care se datora in primul rand retelei restranse de acceptare la comercianti. Situatia s-a schimbat considerabil in ultima vreme, dar