Să redevenim oameni într-o lume a cifrelor

Să redevenim oameni într-o lume a cifrelor

Într-un moment în care businessurile se ghidează după cifre care arată numărul de clienți, numărul de vânzări, churn etc., provocarea constă în motivarea companiilor spre orientarea viziunii către client, nu ca număr, ci ca persoană. de Raluca Martin Clientul este un om care simte, trăiește și gândește lucruri despre compania cu care intră în contact, și astfel prinde contur experiența

Primul curs de Customer Experience din România, din 27 octombrie

Primul curs de Customer Experience din România, din 27 octombrie

Institutul de Marketing, în parteneriat cu Oxford College of Marketing, organizează, în premieră în România, cursuri de training și certificare internațională în Customer Experience. Cursurile încep în 27 octombrie şi durează până în luna martie a anului viitor. Programul debutează cu un weekend de cursuri intensive, pe 29 și 30 octombrie. Acestea vor avea loc în Bucureşti, sub îndrumarea lui

Cum faci profit cu valoare adaugata? De la Burberry la marketing de coafor

Cum faci profit cu valoare adaugata? De la Burberry la marketing de coafor

Cum si-a crescut Burberry profitul cu 50% crescand investitiile in marketing? Cum prospera un simplu salon de frumusete pe timp de criza fara sa reduca preturile? Exemplele nu sunt singulare, dar strategia din spate are acelasi fir rosu si o singura explicatie. Care este liantul si formula secreta din spatele succesului? Focusul pe experienta oferita utlizatorilor. Text de Oana Sav