Siguranta locului de munca, dar fara satisfactia lucrului bine facut

Siguranta locului de munca, dar fara satisfactia lucrului bine facut

Romanii prefera locurile de munca sigure, vor sa lucreze in companii cu standarde etice ridicate, cauta slujbe cu nivel redus de stres si vor sa primeasca beneficii in afara de salariu, insa ii intereseaza mai putin satisfactia lucrului bine facut si dezvoltarea personala.  foto: Dreamstime Un studiu realizat de Daedalus Millward Brown in sapte tari din regiune arata care sunt

Concluziile ESOMAR Meetup Romania

Concluziile ESOMAR Meetup Romania

<p> In iunie a avut loc cea de a treia editie ESOMAR Meetup Romania, in parteneriat cu Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Stiinte Economice. In cadrul evenimentului, speakerii romani si internationali au raspuns la intrebarea “Cercetarea de piata – spender sau saver?”.</p> <p>  </p> <p> Iata care au fost principalele concluzii pe marginea temei dezbatute:</p> <p>  </p> <p>

Eficienta cu sau fara cercetare?

Eficienta cu sau fara cercetare?

Din punct de vedere statistic, exista probabilitatea ca o campanie sa fie eficienta fara cercetare. Exemplele din practica de zi cu zi arata contrariul numai si pentru simplul fapt ca prin cercetare se minimizeaza riscul esecului. Daca n-ai habar ce cauti si nici cui te adresezi, nu ai cum sa fii eficient. Iar cand vine vorba de eficienta in comunicare,