Copilul consumator în era obezității

Copilul consumator în era obezității

Food Revolution Day, cel mai mare eveniment public de gătit sănătos, pentru copii și părinți, va avea loc pe 20 mai, începând cu ora 10:30, în București, la Conacul Golescu Grant. Evenimentul face parte din programul Food Revolution, implementat de către Jamie Oliver, în anul 2010. Acesta încurajează gătitul în familie, evitarea risipei alimentare și educarea copiilor în ceea ce

Educarea sistemului de educatie

Educarea sistemului de educatie

Intr-o tara in care nu avem cultura educatiei personalizate in functie de tipologia si talentele fiecarui copil, un grup de cercetatori romani lanseaza doua platforme online de teste psihologice menite sa suplineasca macar o parte din lipsurile sistemului educational.    De-a lungul a 15 ani de activitate, membrii fondatori ai D&D Research, Dan Petre, Dragos Iliescu, Vlad Tureanu si Cosmin

Cu cat a scazut increderea romanilor in Volkswagen?

Cu cat a scazut increderea romanilor in Volkswagen?

Ponderea posesorilor de Volkswagen care mai au incredere in promisiunile pe care le face acest brand a scazut cu 8%, arata o analiza realizata de D&D Research, atelier de cercetare de piata care a investighat efectul recentului scandal Volkswagen asupra perceptiile romanilor despre brandul auto. Prin comparatie, aceeasi valoare a crescut cu 21% in cazul Ford si respectiv 29% in

Cercetare old school, dar cool

Cercetare old school, dar cool

La 15 ani de la infiintare, D&D Research se relanseaza cu o noua pozitionare, noi instrumente de lucru si un nou sediu.   Lansata in 2000 de o echipa formata din Dan Petre, Phd. (Business Developer), Dragos Iliescu, Phd. (Chief scientist), Vlad Tureanu (Quantitative Director) si Cosmin Peleasa (Head of statistics and analysis), agentia D&D Research a semnat rapoarte de

Viitorii antreprenori si manageri

Viitorii antreprenori si manageri

Majoritatea elevilor de liceu din principalele orase din vestul tarii isi doresc ca in viitor sa aiba profesii care implica un grad mare de independenta sau sa-si dezvolte o afacere pe cont propriu, arata o cercetare realizata de Samsung Electronics Romania impreuna cu D&D Research in cadrul caravanei educationale Samsung Trends of Tomorrow. Conform rezultatelor cercetarii realizate de Samsung Electronics

Mihaela Radulescu: Un business pe o nisa a niselor

Mihaela Radulescu: Un business pe o nisa a niselor

<p> Dupa ce timp de 14 ani a fost Client Service Director in mai multe agentii de publicitate si Senior Consultant la Brandient, Mihaela Radulescu a lansat Innerout, “un antreprenoriat care ajuta antreprenoriatele sa se defineasca”. Aceasta este, pe scurt, esenta noului business de consultanta in branding persponal. Mai multe despre ce a motivat-o sa intre pe aceasta nisa si

Eficienta cu sau fara cercetare?

Eficienta cu sau fara cercetare?

Din punct de vedere statistic, exista probabilitatea ca o campanie sa fie eficienta fara cercetare. Exemplele din practica de zi cu zi arata contrariul numai si pentru simplul fapt ca prin cercetare se minimizeaza riscul esecului. Daca n-ai habar ce cauti si nici cui te adresezi, nu ai cum sa fii eficient. Iar cand vine vorba de eficienta in comunicare,