Centenarul celebrat în toate prăvăliile Penny

Centenarul celebrat în toate prăvăliile Penny

REWE România lansează campania „100 de ani de România” dedicată Centenarului Marii Uniri, continuarea firească a conceptului „de România”, lansat anul trecut. Cu această ocazie, compania a inițiat republicarea cărții „Dictatura Gastronomică” de Constantin Bacalbașa, într-o primă ediție ilustrată de la scrierea ei. „În contextul preocupărilor noastre constante de a înțelege românii și în continuarea firească a conceptului de comunicare

Penny Market lansează berea Haiduc

Penny Market lansează berea Haiduc

Combinând tradițiile și ingredientele din surse locale, Penny Market lansează berea marca proprie Haiduc, recent comercializată în întreaga rețea națională de magazine. Berea Haiduc este un produs unic în portofoliul companiei, realizat după o rețetă originală și din 100% ingrediente românești, a anunțat lanţul german de supermarketuri, într-un comunicat de presă. „Cu un design special, identitatea de brand a produsului