O nouă campanie de comunicare Dero

O nouă campanie de comunicare Dero

Dero a lansat în această toamnă o nouă campanie integrată ”Dero 2în1. E unul pentru doi!”. Campania debutează cu lansarea în magazine a noii game de produse și a unui spot TV dedicat. Campania va fi completată de comunicare în digital, pe pagina de Facebook Dero, unde a fost dezvoltată o secțiune dedicată. Campania mai include bannere online, comunicare în

Premii romanesti la Magellan Awards 2015

Premii romanesti la Magellan Awards 2015

Image PR si Dero au castigat doua premii in cadrul Magellan Awards 2015: Gold la categoria Business-to-Consumer Communication si pozitia a cincea in topul general al tuturor campaniilor inscrise. Cu 98 de puncte din maximul de 100, campania a depasit in clasamentul final peste 1500 de proiecte din tari precum SUA, Canada, Marea Britanie, Germania, Austria, Polonia, Japonia, Coreea. De

Dero si Lana, in stil romanesc

Dero si Lana, in stil romanesc

Dero a lansat campania nationala “Dero e al tau”si un nou ambalaj in editie limitata Dero  Ozon+, special creat de designerul Lana Dumitru, cunoscuta pentru hainele create sub brandul Lana. Campania include un spot TV dedicat, comunicare in-store, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook Dero) si bannere online, actiuni de PR si o promotie nationala in

Iulia Floricica: Am decis sa promovam ceea ce Dero face demult: spala romaneste

Iulia Floricica: Am decis sa promovam ceea ce Dero face demult: spala romaneste

<p> In octombrie anul acesta, Dero a lansat campania “Spala romaneste”, care isi propune sa readuca in prim-plan traditiile românesti. Campania, in derulare in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie, este comunicata in toate mediile: TV, radio, presa scrisa, online, dar si instore. Despre conceputul acestei campanii si mecanismele de functionare am discutat cu Iulia Floricica, Senior Brand Building Manager

50 cele mai puternice branduri romanesti in 2013

50 cele mai puternice branduri romanesti in 2013

Pe primul loc in Topul celor mai puternice 50 de branduri romanesti, pentru al patrulea an consecutiv, se afla Borsec, urmat de Dorna, La Dorna, Gerovital, Plafar, Dero, Napolact, Cris-Tim, Pate Sibiu si Zuzu.   Clasamentul are la baza un studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research pentru revista Biz si a fost lansat miercuri, 11 septembrie, in