2017, anul în care ar trebui să învățăm despre complexitate

2017, anul în care ar trebui să învățăm despre complexitate

Lumea marketingului digital trece prin cicluri care au devenit din ce în ce mai scurte și mai intense. În urmă cu mai puțin de șase ani, deplângeam monopolul Google pe bugetele de digital. Fast forward în ziua de azi și duopolul Google/Facebook ocupă majoritatea media planurilor pe care le-am văzut în ultima vreme, iar consumul de conținut „in situ“ e

S-au deschis înscrierile pentru IAB MIXX Awards 2017

S-au deschis înscrierile pentru IAB MIXX Awards 2017

În perioada 15 martie – 20 aprilie sunt deschise înscrierile pentru cea de-a șasea ediție a IAB MIXX Awards. Competiția este structurată în 11 categorii: Best Brand Campaign, Best Performance Campaign, Best Native Advertising Campaign or Project, Best Mobile Branded App, Best Video Campaign, Best Content Marketing Project, Best Digital PR Campaign, Best Social Media Campaign, Best Interactive Experience, Most Experimental & Innovative Campaign, Best Mobile Campaign. Agențiile vor fi evaluate de

S-a lansat Digital Report 2017

S-a lansat Digital Report 2017

Revista Biz a lansat, în cadrul Social Media Summit București, un nou proiect editorial – Digital Report 2017. Realizat cu sprijinul Zelist Monitor și Screen Native, ghidul reunește informații despre agenții de digital din România, tendințe și evoluții ale pieței de digital, liste cu cele mai relevante nume din blogosfera românească, clasificate în funcție de domeniile pe care le acoperă,

World Information Architecture Day 2017, la Iași, pe 18 februarie

World Information Architecture Day 2017, la Iași, pe 18 februarie

Ajunsă la cea de-a șasea ediție în România, WIAD (World Information Architecture Day) se va desfășura pentru prima dată la Iași, pe 18 februarie.  Ediția de anul acesta stă sub semnul unei teme extrem de importante și actuale: strategia și structura informației. ”World Information Architecture Day reprezintă un prilej de a aduce în atenția comunității din România, importanța Arhitecturii Informaționale

Alstom cumpără Nomad Digital

Alstom cumpără Nomad Digital

Compania franceză Alstom a semnat un acord pentru achiziționarea Nomad Holdings, lider mondial în furnizarea de soluții de conectivitate pentru flotă și pasageri, în industria feroviară. Nomad Holdings, cunoscută sub denumirea comercială de Nomad Digital, va fi achiziționată de la Amadeus Capital Partners, SEB Venture Capital și Deutsche Telekom Strategic Investments, împreună cu alți investitori. Nomad Digital are 230 de angajați,

Creștere de 31% pentru programmatic în 2017

Creștere de 31% pentru programmatic în 2017

Anul viitor, publicitatea de tip programmatic va crește cu 31%, devansând toate celelalte canale digitale și non digitale, se arată în raportul Zenith Programmatic Marketing Forecasts. Acest raport, care analizează 41 de piețe de publicitate, estimează că  programmatic-ul se va dezvolta mai rapid decât social media (unde creșterea va fi de 25%) și video online (+ 20%), iar o pondere

Jurnal românesc din Lumea Nouă

Jurnal românesc din Lumea Nouă

”This is not Berlin, this is Lisbon. Bom Dia, inovação!” Salutul cu care te primea Lisabona și Portugalia întreagă la “noul Cannes al tehnologiei, inovației și digitalului”, cum l-a numit Vanity Fair. Text de Cristiana Belodan Într-o destinație cel puțin la fel de exotică, dar cu prețuri mult mai rezonabile, WebSummit a devenit cel mai important eveniment de tehnologie și

Cine sunt top social brands?

Cine sunt top social brands?

Aceasta nu este o intrebare retorica, ci una care pe cat pare de simpla, pe atat este de complicata. Brandurile cu cea mai puternica implicare in social media sunt cele care inteleg ca in spatele identitatii unui brand trebuie sa existe continut, produse/servicii bune si o echipa de marketing care sa inteleaga necesitatea social media. Multe companii se plang ca

Avantajul experientei de lider

Avantajul experientei de lider

Un brand deschizator de drumuri in social media are nevoie de o echipa permanent conectata la tendintele domeniului, dar si gata oricand sa inoveze, pentru a oferi cea mai buna experienta milioanelor de clienti ai Vodafone Romania. Pentru o companie cum este Vodafone Romania, activitatile din segmentul digital nu pot fi decat rezultatul colaborarii mai multor echipe, in functie de

Digitalul este personal

Digitalul este personal

Comunicare, continut, context sunt pilonii pe care se construieste o prezenta digitala relevanta pentru consumatorul de azi. Iar echipa digitala de la Samsung este alaturi de consumatori in toate etapele de achizitie. Pentru Samsung, social media reprezinta un element important al ecosistemului de marketing, pentru ca permite brandului sa afle care sunt astep­tarile si dorintele comunitatii in cel mai simplu