Cine sunt top social brands?

Cine sunt top social brands?

Aceasta nu este o intrebare retorica, ci una care pe cat pare de simpla, pe atat este de complicata. Brandurile cu cea mai puternica implicare in social media sunt cele care inteleg ca in spatele identitatii unui brand trebuie sa existe continut, produse/servicii bune si o echipa de marketing care sa inteleaga necesitatea social media. Multe companii se plang ca

Avantajul experientei de lider

Avantajul experientei de lider

Un brand deschizator de drumuri in social media are nevoie de o echipa permanent conectata la tendintele domeniului, dar si gata oricand sa inoveze, pentru a oferi cea mai buna experienta milioanelor de clienti ai Vodafone Romania. Pentru o companie cum este Vodafone Romania, activitatile din segmentul digital nu pot fi decat rezultatul colaborarii mai multor echipe, in functie de

Digitalul este personal

Digitalul este personal

Comunicare, continut, context sunt pilonii pe care se construieste o prezenta digitala relevanta pentru consumatorul de azi. Iar echipa digitala de la Samsung este alaturi de consumatori in toate etapele de achizitie. Pentru Samsung, social media reprezinta un element important al ecosistemului de marketing, pentru ca permite brandului sa afle care sunt astep­tarile si dorintele comunitatii in cel mai simplu

Fara granite intre online si offline

Fara granite intre online si offline

Pentru echipa digitala Avon Romania, frumusetea conversatiei in mediul virtual nu mai are secrete. Poate si pentru ca la baza businessului companiei s-a aflat dintotdeauna dialogul direct cu clientii sai. Exact la fel ca in 1886, cand lua fiinta Avon, oamenii din companie se definesc si astazi ca fiind cei care faciliteaza conversatiile despre frumusete. Daca la inceput reprezentantele Avon

Un duet regional

Un duet regional

Doi romani coordoneaza activitatile digitale ale Discovery in Europa Centrala si de Est, in parteneriat cu agentii din opt tari. Totul are la baza trei concepte simple: curiozitate, inspiratie si provocare. Cand lucrezi pentru un creator de continut, cum este Discovery, care activeaza nu doar pe segmentul TV, ci si online, trebuie sa fii mereu in pas cu trendurile, sa

Succesul dincolo de cifre

Succesul dincolo de cifre

Nu e usor sa gestionezi 1,7 milioane de fani pe Facebook. Insa echipa Lidl care se ocupa de prezenta brandului in mediul digital pune mereu in centru clientii retailerului si foloseste toate uneltele de care dispune pentru a fi mereu cat mai aproape de acestia. Primele luni din acest an au fost foarte aglomerate pentru membrii echipei de digital a

Kubis #8ani

Kubis #8ani

Cum digitalul nu mai poate fi tratat separat, ci trebuie integrat in toate eforturile de marketing ale companiilor, agentiile inteligente trec printr-o transformare care sa raspunda acestei noi realitati. Kubis face asta de ani buni si culege deja roadele pionieratului in domeniu. Acum 8 ani, Vlad Popovici avea un program foarte interesant: dimineata statea cu muncitorii care renovau primul sediul

Monica Radulescu: integrarea nu inseamna sa transformi vizualul campaniei in bannere online

Monica Radulescu: integrarea nu inseamna sa transformi vizualul campaniei in bannere online

Monica Radulescu este Head of Digital & Senior Strategic Planner la Cohn&Jansen JWT din 2013. Inainte de asta, a facut parte din echipele Leo Burnett, McCann si iLeo pe zona de strategie si digital pentru diverse branduri de FMCG, telecom si asigurari. In prezent, este responsabila de integrarea solutiilor digitale si coordonarea strategiei pentru unii dintre clientii agentiei, printre care:

Jaric Karepov: dinamica industriei ne forteaza sa fim alerti

Jaric Karepov: dinamica industriei ne forteaza sa fim alerti

Reteaua Action Global Communication, prezenta in peste 40 de tari, printre care si Romania de aproape 20 de ani prin Action Romania coordonata de Ruxandra Scortea, a pus anul trecut bazele unui hub regional, Action Digital. Prin aceasta entitate, compania are acum in-house o echipa de experti in domeniul digital, fiecare acoperind cate o anumita zona de expertiza de la

Inca un premiu pentru #MecSalutaJunimea

Inca un premiu pentru #MecSalutaJunimea

Agentia de digital Tribal Worldwide Romania si McDonald’s Romania au primit trei premii pentru campania #MecSalutaJunimea in cadrul competitiei In2 Sabre Awards EMEA: premiul cel mare la categoria Best Use of Facebook si 2 certificate de excelenta la categoriile Non-Journalistic Influencers and Communities si Crowd-sourcing & Co-creating. Tribal WorldWide Romania si McDonald’s Romania au creat in 2015 prima campania locala