Asigurările se digitalizează

Asigurările se digitalizează

Allianz-Ţiriac a lansat „Contul meu”- o soluţie digitală ce le permite clienţilor companiei o mai mare transparenţă şi autonomie în vizualizarea şi gestionarea asigurărilor personale. Contul meu este dedicat clienţilor persoane fizice şi poate fi accesat în cadrul Aplicaţiei Allianz-Ţiriac Mobile, disponibilă în App Store şi Google Play, arată asigurătorul, într-un comunicat de presă. În cadrul Contului meu, contractanţii de

Cum va arăta piața serviciilor financiare după PSD2

Cum va arăta piața serviciilor financiare după PSD2

Directiva privind serviciile de plată PSD 2 (Payment Services Directive), o inițiativă-cheie a Uniunii Europene menită să faciliteze inovația și concurența prin deschiderea sectorului bancar către companiile fintech și alte companii interesate, a intrat în vigoare în majoritatea țărilor europene. Inițiativa este menită să îmbunătățească și să ofere consumatorilor un spectru mai larg de servicii financiare online. Directiva PSD2 a

BCR transformă 28 de sucursale în unități cashless

BCR transformă 28 de sucursale în unități cashless

Banca Comercială Română (BCR) continuă procesul de modernizare și transformă 28 de sucursale din întreaga țară în unități cashless, alte 58 vor fi complet optimizate, iar banca va deschide încă 7 noi agenții. Procesul de modernizare a rețelei de unități BCR marchează la 4 ianuarie 2018 o nouă fază, odată cu transformarea a 28 de sucursale bancare din întreaga țară

Grupul Financiar Banca Transilvania intră în domeniul fintech

Grupul Financiar Banca Transilvania intră în domeniul fintech

BT Investments, companie a Grupului Financiar Banca Transilvania, a devenit acționar al companiei Timesafe, dezvoltatorul aplicației de plăți Pago. Tranzacția a fost intermediată de BT Capital Partners, divizia de investment banking a Grupului Financiar Banca Transilvania și membru exclusiv în România al Oaklins, şi de casa de avocatură DLA Piper, anunță BT, într-un comunicat de presă. “Această investiție, fiind vorba

Tehnologia schimbă fiscalitatea

Tehnologia schimbă fiscalitatea

Tehnologia schimbă modelele de business, iar acest lucru atrage și modificări ale cadrului legislativ fiscal care țin seama de noua realitate a economiei digitale, a arătat Dan Bădin, partener coordonator servicii fiscale și juridice Deloitte România. Implicațiile schimbărilor tehnologiei asupra fiscalității au fost discutate din mai multe perspective în cadrul conferinței anuale Taxnology, organizată de Deloitte România și Reff &

Credit instant complet online, de la ING

Credit instant complet online, de la ING

Clienții ING pot obține oricând și oriunde un credit de nevoi personale 100% online, prin platforma Home’Bank, în doar 15 minute având și banii transferați în contul curent. ING România lansează primul credit de nevoi personale online, ce poate fi obținut printr-un proces complet online în doar 15 minute. Produsul va fi disponibil treptat, în următoarele două săptămâni, pentru cei

Harta digitalizării în administrarea fiscală

Harta digitalizării în administrarea fiscală

Majoritatea statelor europene au transferat o parte semnificativă a procedurilor administrativ-fiscale în mediul online, realizând controalele fiscale electronic (E-audit) si extrăgând valoare adaugată din datele furnizate de contribuabili. Excepție fac România, Bulgaria și Malta, conform unei analizei Deloitte România, pe baza informațiilor existente în cadrul rețelei Deloitte, la nivel global.   Harta Europei: În ce stadii se află alte state

Piraeus Bank vinde credite printr-un serviciu online audio-video

Piraeus Bank vinde credite printr-un serviciu online audio-video

Piraeus Bank România lansează prima platformă de vânzare de produse bancare prin intermediul unei interacţiuni video şi audio din România – Piraeus LiveShop. Prin intermediul platformei clienţii pot intra direct în legătură video cu un reprezentant al băncii, în vederea achiziţionării de produse bancare. Domeniul www.piraeusliveshop.ro va putea fi accesat de pe orice dispozitiv inteligent, cu o conexiune stabilă la

Robotul Livia oferă informații non-stop clienților BT

Robotul Livia oferă informații non-stop clienților BT

Banca Transilvania lansează un nou canal de interacțiune cu clienții, prin Facebook Messenger şi Skype, robotul Livia, cu ajutorul căruia pot afla informații despre conturile, produsele şi serviciile pe care le au la BT. Unic în România, chatbot-ul oferă non-stop şi gratuit informații care până acum puteau fi obținute doar prin intermediul echipelor BT din sucursale, agenții şi call center:

Reinventarea bankingului

Reinventarea bankingului

FinTech-urile și giganții din telefonie atacă piața bancară lansând servicii financiare, dar nici băncile nu stau cu mâinile în sân. Parteneriatul încheiat de Alpha Bank cu un FinTech care îi permite să intre pe piaţa germană a depozitelor de retail este doar un prim pas. Sergiu Oprescu, președintele executiv al Alpha Bank, vorbește și despre colaborarea cu FinTech-uri care lucrează