Doncafe, fără îngrădiri

Doncafe, fără îngrădiri

Brandul de cafea Doncafe din portofoliul Strauss România a lansat o nouă campanie de comunicare care își propune să inspire și să încurajeze femeile să se afirme fără îngrădiri de ordin cultural și social. Campania va fi comunicată printr-un mix de canale care va include TV, digital, precum și activări de PR și social media. Lansarea va avea loc prin

O noua platforma de recrutare online pe piata din Romania

O noua platforma de recrutare online pe piata din Romania

Recent s-a lansat in cadrul unei conferinte de presa care a avut loc la Manufaktura by Doncafé, platforma 1tedjob.com, un spatiu virtual de recrutare pentru companii si candidati. Noutatea pe care o aduce acest produs in piata HR romaneasca este capacitatea acestui website, prin instrumentele atent elaborate de recrutare, de a facilita procesul de angajare atat pentru companii cat si

Doamna Craciun de la Doncafé

Doamna Craciun de la Doncafé

Doncafé lanseaza Doamna Craciun, parte a platformei “Momentul tau Doncafé”. In jurul acestui personaj, Doncafé intentioneaza sa construiasca, incepand cu acest an, o comunitate, in perioada sarbatorilor de iarna, prin pagina sa de Facebook. Doamna Craciun le va fi alaturi romancelor printr-o campanie ce se va defasura atat in mediul online, cat si in cel offline, si prin intermediul careia Doncafé

Doncafé Fresh doar la Manufaktura

Doncafé Fresh doar la Manufaktura

Compania Strauss anunta lansarea Doncafé Fresh, cea mai proaspata cafea din Romania, ce poate fi personalizata dupa gustul fiecarui consumator. Aceasta poate fi descoperita in cel mai nou si mai modern coffee shop din Romania, Manufakturaby Doncafé. Ce este Doncafé Fresh? Doncafé Fresh este o cafea High-end, cu origini din FRAIJANES Guatemala, GITURA Kenya, SIDAMO Ethiopia si TARRAZU Costa Rica,

Achizitia Amigo aprobata

Achizitia Amigo aprobata

Marca de cafea Amigo urmeaza a intra in portofoliul companiei Strauss Coffee. Achizitia marcii de cafea Amigo de catre Strauss Coffee pentru 20 de milioane de dolari a fost aprobata de Consiliul Concurentei, compania urmand a-si consolida astfel pozitia competitiva pe piata romaneasca de cafea. Marca Amigo este binecunoscuta pe piata din Romania inca din 1982, in timp ajungand sa

Cafea cu aroma de succes

Cafea cu aroma de succes

La trei ani de la unul dintre cele mai de amploare rebrandinguri din FMCG-ul romanesc, Razvan Mircea, directorul de marketing al Strauss Romania, ne-a vorbit despre obiectivele pe care le-au atins pana acum si strategiile anului 2012. Strauss Romania lupta pe piata cafelei cu toate armele de marketing: lansari si relansari, promotii, parteneriate si, nu in ultimul rand, focus pe