PepsiCo continuă să susțină UEFA

PepsiCo continuă să susțină UEFA

PepsiCo și Liga Campionilor UEFA continuă parteneriatul încă trei ani de acum înainte. Şase dintre brandurile companiei vor susţine evenimentul până în finala din 2021. Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP şi Ruffles sunt brandurile incluse în acest parteneriat și își vor începe activitățile dedicate acestei competiții odată cu desfăşurarea fazelor eliminatorii, în următoarele săptămâni. În cadrul parteneriatului reînnoit, PepsiCo şi

Un roman, printre semifinalistii competitiei “Crash the Super Bowl”

Un roman, printre semifinalistii competitiei “Crash the Super Bowl”

Brandul Doritos din portofoliul PepsiCo a dezvaluit numele celor 50 de semifinalisti din toate tarile lumii care au intrat in cursa pentru premiul cel mare in cadrul competitiei pentru cea de-a zecea si ultima editie “Crash the Super Bowl”. Cele 50 de reclame semifinaliste provin din sapte tari si au fost selectate dintr-un total de aproximativ 4.500 de reclame inscrise

Doritos pune un milion de dolari la bataie

Doritos pune un milion de dolari la bataie

Brandul Doritos, din portofoliul PepsiCo, invita fanii din intreaga lume, inclusiv din Romania, sa creeze un spot publicitar original ce va intra in cursa marelui premiu de un milion de dolari si ocazia unica de a colabora cu Warner Bros. Pictures, DC Entertainment si regizorul Zack Snyder. Detaliile colaborarii vor fi stabilite si in functie de preferintele castigatorului. Spoturile realizate

PepsiCo, noul sponsor al UEFA Champions League

PepsiCo, noul sponsor al UEFA Champions League

PepsiCo a anuntat incheierea unui parteneriat cu UEFA Champions League, ce va intra in vigoare la 1 iulie 2015, inainte de inceperea sezonului 2015-2016. Principalele branduri incluse in programul de sponsorizare sunt Lay’s, Gatorade, Pepsi Max si Pepsi, iar ulterior se vor alatura programului si brandurile Doritos, Lipton si 7UP. Finala Champions League este cel mai urmarit eveniment sportiv anual din lume. Finala