EC Festival și NN Asigurări anunță lansarea „The Weather Policy”

EC Festival și NN Asigurări anunță lansarea „The Weather Policy”

Pentru a se asigura că în 2017 rezultatul dezbaterii „Cum va fi vremea la Electric Castle?” va fi oricum pozitiv, Electric Castle Festival și NN Asigurări anunță lansarea „The Weather Policy” și semnarea oficială a contractului de asigurare. În baza poliței, NN Asigurări și-a luat angajamentul ferm că, indiferent de cum va fi vremea între 12-16 iulie la Bonțida,  va

Când artiștii preferați sunt colegii tăi de cameră

Când artiștii preferați sunt colegii tăi de cameră

Electric Castle a fost gazda celei de-a doua „Surprize de Nepreţuit™” realizată de Mastercard în România. Anual, prin intermediul platformei Priceless Surprises, Mastercard surprinde utilizatorii din întreaga lume cu momente unice si cu ajutorul complicilor, membrii formației Alternosfera, au generat o experiență de neuitat celui mai înfocat fan al lor. Pe domeniul Bánffy, Mastercard, în complicitate cu Electric Castle, a

Din culisele Electric Castle  

Din culisele Electric Castle  

Peste 121.000 de participanți, 180 de artiști, 7 scene, 5 zile și un record de 80 de litri de precipitații într-o singură zi. Sunt câteva dintre cifrele care condimentează bilanțul ediției de anul acesta a Electric Castle. Mai multe detalii am aflat de la Andi Vanca, responsabilul de comunicare al festivalului. Care este bilanțul campaniei #electricmonday? De la ce a

Sunetul Clujului, creat de Vodafone

Sunetul Clujului, creat de Vodafone

Vodafone Romania creeaza prima melodie a Clujului, cu ajutorul sunetelor de pe strazile orasului si al celor inregistrate de catre locuitori, care vor fi mixate de catre DJ Shiver si apoi ascultate in cadrul festivalului Electric Castle. Cei care vor contribui la crearea melodiei pot castiga 30 de invitatii duble si 5 invitatii VIP la Electric Castle. Pentru ca melodia

Electric Castle invita companiile la #electricmonday

Electric Castle invita companiile la #electricmonday

Electric Castle vine in sprijinul fanilor “electrici” si lanseaza campania Unofficial Partners, pentru a convinge managerii sa ofere liber ziua de luni angajatilor care participa la festival. Cei mai multi dintre festivalieri suspina din pricina faptului ca sunt nevoiti sa plece spre casa inainte de terminarea evenimentului, pentru a ajunge lunea la munca.   Companiile care intra in spiritul festivalului

Clasa creativa, la putere

Clasa creativa, la putere

Dezvoltarea de activitati culturale si urbanizarea stimuleaza emergenta unei noi clase economice, atat in tarile dezvoltate, cat si in cele in curs de dezvoltare – clasa creativa. Conform studiului EYCultural Times, care analizeaza 11 industrii creative la nivel global, viata culturala bogata a devenit un activ extrem de important pentru tarile care cauta sa atraga manageri din mediul corporatist si

Electric Castle, mai Eco in 2015

Electric Castle, mai Eco in 2015

A treia editie a festivalului Electric Castle s-a dorit mai Eco si a reusit. In doar 4 zile de festival, participantii au colectat separat peste 7,5 tone de deseuri de ambalaje, au produs 700 WH pedaland pe biciclete si au fost permanent angrenati in activitati de educatie ecologica. Vedetele „Eco” ale acestui an au fost tinerii care au pedalat peste

Filmare Pepsi Ultra HD din satelit

Filmare Pepsi Ultra HD din satelit

Pepsi Romania, partener al celei de-a treia editii a festivalului Electric Castle, a oferit fanilor prezenti la eveniment o serie de experiente originale, concepute in cadrul campaniei globale Pepsi Challenge. Astfel, sambata, 27 iunie, Pepsi a realizat prima filmare Ultra HD din satelit. Filmarea din spatiu a avut in prim plan doua personaje uriase, imbracate in costume traditionale romanesti si

#PepsiChallenge filmeaza Romania din spatiu

#PepsiChallenge filmeaza Romania din spatiu

Pepsi Romania invita romanii sa ia parte la proiectul global de scurt-metraj #PepsiChallenge, care va include imagini filmate cu sistemul Urthecast – primul sistem video full-color Ultra High-Definition din lume, situat la bordul Statiei Spatiale Internationale – avand mii de consumatori din toata lumea in distributie. Scurt – metrajul interstelar va fi lansat in aceasta toamna si va cuprinde imagini