Nou CEO la Arctic

Nou CEO la Arctic

Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, l-a numit pe Murat Büyükerk în funcția de Director General, începând cu luna ianuarie 2018. Büyükerk a preluat conducerea de la Nihat Bayız, care a fost promovat în funcția de Director R&D în cadrul grupului Arçelik. Büyükerk are o experiență de 28 de ani în cadrul grupului Arçelik, timp în care a deținut

Plus 15% pe piața bunurilor de folosință îndelungată

Plus 15% pe piața bunurilor de folosință îndelungată

Piața bunurilor de folosință îndelungată a crescut în al doilea trimestru al anului cu peste 15% față de aceeași perioadă a anului trecut, arată studiul GfK TEMAX pentru România. Cele mai importante creșteri le-au avut sectoarele telecom (+33%), electrocasnice mici (+20%) și foto (+24%). Sectoarele de electrocasnice mari și electronice continuă creșterea, dar cu o dinamică mai scăzută în acest

Electrocasnicele Dolce&Gabbana și Smeg, pe piața din România din decembrie 2017

Electrocasnicele Dolce&Gabbana și Smeg, pe piața din România din decembrie 2017

Häfele România lansează pe piața locală noua colecție capsulă de electrocasnice Smeg realizată în colaborare cu Dolce&Gabbana. Colecția „Sicily is my love” a fost prezentată în exclusivitate publicului la cea mai mare și importantă expoziție internațională de mobilă, Salone del Mobile di Milano 2017. Din această colecție fac parte prăjitoare de pâine, storcătoare de fructe și legume, expressoare, fierbătoare, blendere,

92 milioane euro, cheltuiți pe electronice

92 milioane euro, cheltuiți pe electronice

Românii au cumpărat electronice în valoare de 92 milioane de euro, în intervalul iulie – septembrie 2016. Această sumă este cu 24% mai mare decât valoarea aparatelor cumpărate în același interval al anului trecut. Vedetele au fost televizoarele cu ecran plat. Peste 78 milioane de euro s-au cheltuit pentru ele. Creșteri de peste 20% au înregistrat și vânzările de electrocasnice

Gorenje by Philippe Starck

Gorenje by Philippe Starck

Gorenje a lansat o noua linie de electrocasnice dedicate bucatariei, Gorenje by Starck. Noua gama completa de cuptoare incorporabile, sertare termice, cuptoare cu microunde, plite, hote, frigidere, sertare si panouri de decor pentru masini de spalat vase, toate cu un design minimalist, cu sticla  reflectorizanta si otel inoxidabil, poarta semnatura designerului Philippe Starck. “Provocarea a fost aceea de a crea

Vanzari cu 64% mai mari pentru Miele in Romania

Vanzari cu 64% mai mari pentru Miele in Romania

Miele a inregistrat o crestere a vanzarilor de 64% pe piata din Romania, in 2015, comparativ cu 2014. Aceasta este cea mai mare crestere anuala a vanzarilor inregistrata de Miele in Romania. In 2015, compania a realizat o cifra de afaceri de 15,6 milioane de lei, iar categoriile de produse cu cele mai bune vanzari au fost aspiratoarele, masinile de

Peste 14 milioane de anunturi online pe un singur site

Peste 14 milioane de anunturi online pe un singur site

OLX a avut in decembrie 2015 cu 80% mai multi vizitatori comparativ cu aceeasi periada din 2014, devenind lider la categoria anunturi online. Mai mult, in ultima luna a anului trecut, OLX.ro a avut 9,4 milioane de vizitatori unici si peste 554 milioane de afisari, conform SATI.ro. In ceea ce priveste mobilitatea, aplicatiile OLX.ro au fost instalate anul trecut pe

Record de vanzari pentru Miele

Record de vanzari pentru Miele

Producatorul de echipamente electrocasnice Miele anunta pentru anul fiscal 2014 / 2015 cea mai mare crestere a vanzarilor din ultimii 10 ani, precum si cel mai mare numar de angajati. Astfel, Miele a inregistrat o cifra de afaceri de 3,49 de miliarde de euro, in crestere cu 8,3% fata de anul financiar 2013/2014 cand a obtinut vanzari in valoare totala

Telecomul creste piata bunurilor de folosinta indelungata

Telecomul creste piata bunurilor de folosinta indelungata

Piata bunurilor de folosinta indelungata din Romania a crescut cu 6,4% in trimestrul al doilea, la 449 milioane euro, sustinuta de evolutia pozitiva din telecom si electrocasnice, in timp ce sectorul IT a stagnat, iar electronicele au scazut cu 3,3%, potrivit unui studiu GfK. Segmentul telecom a urcat cu peste 15% in aprilie-iunie, fata de perioada similara a anului anterior,

BOSCH, lider la electrocasnice

BOSCH, lider la electrocasnice

Bosch este noul lider in topul increderii consumatorilor romani, pe segmentul produse electrocasnice de bucatarie. Studiul realizat anual de Reader’s Digest in 7 tari europene, este un reper al increderii consumatorilor in marcile lor preferate si se desfasoara pentru 38 de categorii. Bosch se afla pe primul loc in topul preferintelor consumatorilor romani in segmentul produse electrocasnice pentru bucatarie, conform