Barometrul minților creative

Barometrul minților creative

45% dintre antreprenorii creativi plănuiesc să își extindă afacerile în următorul an, arată Barometrul Minților Creative, un studiu realizat de UniCredit Bank, împreună cu Exact Cercetare și Consultanță. Este primul studiu din România care își propune să facă o radiografie a antreprenoriatului în industriile creative. De altfel, potrivit unui alt studiu, elaborat de Ernst&Young, industriile creative au generat 700 miliarde de

Cum comunica Generatia Z

Cum comunica Generatia Z

Datorita smartphone-urilor, tabletelor si Wi-Fi-ului, generatia Z este cea mai avansata din punct de vedere tehnologic– arata studiul calitativ realizat de Exact Cercetare si Consultanta la finalul anului trecut. „Inca de la varste foarte fragede, membrii acestei generatii au aptitudinile necesare gestionarii dispozitivelor ce le permit sa obtina in doar cateva secunde ceea ce au nevoie: filme online, aplicatii online,

Cine sunt noii ambasadori de brand ai generatiei Z?

Cine sunt noii ambasadori de brand ai generatiei Z?

Pentru membrii generatiei Z, celebritatile nu sunt stelele de cinema sau televiziune, ci oamenii reali, la fel ca ei, cu o prezenta puternica pe platformele pe care ei le viziteaza, arata un studiu calitativ realizat de EXACT Cercetare si Consultanta prin intermediul a 12 Focus Grupuri, la care au participat tineri cu varsta cuprinsa intre 14-24 de ani. “Adolescentii de

Tinerii, preocupati de situatia economica a Romaniei

Tinerii, preocupati de situatia economica a Romaniei

Aproape 65% dintre tinerii din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18-29 de ani, sunt in primul rand preocupati in legatura cu situatia economica a Romaniei, arata studiul cantitativ realizat de Exact Cercetare si Consultanta la finalul anului 2015. Intrebati care ar fi primele probleme de care s-ar ocupa in situatia in care ar deveni un leader mondial, 5 din

Cand asculta parintii de copii?  

Cand asculta parintii de copii?  

Tinerii din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18-29 de ani, sunt precauti atunci cand vine vorba de cheltuit proprii bani, deoarece sumele pe care le detin ii indeamna la “chibzuiala”, insa compenseaza prin comportamentul frecvent intalnit, de a influenta cumparaturile pe care le fac parintii: fie cele de zi cu zi, fie achizitiile de lunga durata, arata un studiu

Cat de des folosesc romanii gelul de dus?

Cat de des folosesc romanii gelul de dus?

Peste jumatate dintre romanii din mediul urban folosesc gelul de dus cel putin o data pe zi, arata un studiu cantitativ realizat de Exact Cercetare si Consultanta in luna noiembrie 2015, pe un esantion de 1097 de respondenti din mediul urban. Analizand frecventa de utilizare pe categorii de gen, se constata diferente semnificative intre comportamentul femeilor si cel al barbatilor.

Ce farmacii prefera romanii? 

Ce farmacii prefera romanii? 

Medicul specialist reprezinta principala sursa de informare atunci cand vine vorba despre medicamentele destinate tratarii unor afectiuni grave, insa in cazul unor afectiuni usoare (raceli, migrene), experienta anterioara avuta cu produsul este cea care primeaza, arata un studiu calitativ realizat de Exact Cercetare si Consultanta in luna iulie 2015. Farmacistul reprezinta o alta sursa de informare, sfatul acestuia contand atat

Consumatorul atotstiutor si provocarile marketingului

Consumatorul atotstiutor si provocarile marketingului

Un target putin explorat in studiile de piata locale si, la prima vedere, mai putin interesant pentru oamenii de marketing si comunicare de la noi este Generatia Z (11 – 18 ani). In alte tari insa, acesta reprezinta unul monitorizat indeaproape. Pe de-o parte, deoarece aceasta categorie de public influenteaza foarte mult deciziile adultilor atunci cand vine vorba de alegerea

Ce hypermarketuri prefera romanii?

Ce hypermarketuri prefera romanii?

Kaufland conduce clasamentul celor mai des vizitate hypermarketuri in ultimele 12 luni (81%), iar urmatoarele doua locuri sunt ocupate de Lidl si Auchan, cu 77% si, respectiv, 65%, potrivit unui studiu CAWI-Bus realizat de Exact Cercetare si Consultanta in luna februarie 2015. Foto: © Bandesz | Dreamstime.com In ceea ce priveste magazinele vizitate cel putin o data in ultima luna, tot Kaufland ocupa

Apa plata sau carbogazoasa?

Apa plata sau carbogazoasa?

Dupa ce criterii aleg romanii apa minerala plata? Dar apa minerala carbogazoasa? Gustul brandul, compozita chimica si sfatul medicului sunt printre criteriile privind prima categorie, se arata intr-un studiu calitativ realizat in luna februarie de Exact Cercetare si Consultanta. Foto: © Luchschen | Dreamstime.com  Iar in ceea ce priveste apa minerala carbogazoasa, “bulele” naturale (apa carbogazoasa care nu are acid creat