Doina se reinventează

Doina se reinventează

Producătorul român de cosmetice Farmec dezvoltă brandul său de tradiție Doina, continuând planul de expansiune a portofoliului propriu. Gama este extinsă cu un nou produs – Laptele cu ulei de gălbenele, și este prezentată în noi ambalaje, îmbunătățite din punct de vedere al design-ului și funcționalității, anunță compania, într-un comunicat de presă.   Relansarea brandului presupune modernizarea ambalajelor, care acum

Farmec – vânzările produselor de protecție solară, în creștere

Farmec – vânzările produselor de protecție solară, în creștere

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță o creștere accelerată a vânzărilor pe segmentul produselor de protecție solară de circa 67%, în intervalul 2016 – 2018. Pe această categorie, producătorul clujean este prezent cu două game: Gerovital Sun și Gerovital H3 Derma+ Sun. În topul preferințelor românilor, se află produsele cu factor ridicat de protecție solară și de

Noi creșteri pentru Farmec

Noi creșteri pentru Farmec

După ce a înregistrat o creștere cu 9,2% a cifrei de afaceri în 2017, Farmec estimează o nouă creștere a businessului în acest an și plănuiește investiții de peste două milioane de euro în retehnologizare și dezvoltarea rețelei de magazine.    Producătorul român de cosmetice a anunțat o creștere cu 9,2% a cifrei de afaceri pentru anul trecut, comparativ cu

Farmec crește la export

Farmec crește la export

Farmec a anunțat creșterea vânzărilor pe piața externă de circa 36%, valoare înregistrată între 2014 – 2017. Creșterea se datorează strategiei de extindere internațională, ce a vizat implementarea de noi politici comerciale pentru partenerii străini, dezvoltarea de produse adaptate particularităților anumitor piețe de desfacere, cât și extinderea portofoliului cu game inovatoare și revoluționare. ”Majorarea vânzărilor cu 36% în ultimii 3

Farmec continuă investiţiile în modernizare

Farmec continuă investiţiile în modernizare

Anul trecut, Farmec a alocat un buget de peste 650.000 de euro în modernizarea şi retehnologizarea producţiei, iar anul acesta va continua investiţiile.   Farmec continuă să dezvolte unul dintre cele mai extinse şi puternice portofolii multibrand de pe piaţa locală prin investiţiile în retehnologizare şi modernizare a proceselor de producţie. În 2017, compania a investit în aceste activităţi de

Farmec deschide primul magazin Gerovital din Galaţi

Farmec deschide primul magazin Gerovital din Galaţi

Producătorul român de cosmetice Farmec continuă extinderea în Moldova şi inaugurează primul magazin Gerovital din Galaţi, acoperind strategic întreaga regiune estică a ţării. În mai puţin de jumătate de an, Farmec a inaugurat magazine la  Iaşi, Piatra Neamţ, Suceava şi, acum, la Galaţi, arată compania, într-un comunicat de presă. “Inaugurăm cel de-al patrulea magazin în zona Moldovei, în numai cinci

Anul expansiunii

Anul expansiunii

Farmec pregătește relansarea a două dintre brandurile foarte apreciate de români, încă o gamă premium și noi deschideri de magazine. Totul până la finalul anului, spune Mircea Turdean, directorul general al Farmec. Farmec a avut o primă jumătate de an aglomerată, cu inaugurări de magazine și extinderi de game. Ce mai aveți pregătit pentru a doua jumătate a anului? Pentru

Produse noi în gama Gerovital Plant

Produse noi în gama Gerovital Plant

Producătorul român de cosmetice Farmec lansează două noi soluţii de îngrijire a tenului din gama Gerovital Plant, continuând planul de dezvoltare constantă a portofoliului de produse. Gama Gerovital Plant are la bază uleiul organic din flori de mac. Lansată cu 12 produse în martie 2016, acum gama cuprinde în total 23 produse, arată compania, într-un comunicat de presă. “Anul trecut

Farmec, afaceri în creştere cu 9%

Farmec, afaceri în creştere cu 9%

Producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat în primul semestru al anului 2017 o cifră de afaceri de 105,5 milioane lei, ceea ce înseamnă o creștere cu 9% față de aceeaşi perioadă din 2016. “Este un succes pe care îl datorăm în primul rând iubitorilor brandurilor noastre: Gerovital, Farmec, Doina, Nufăr şi Triumf, dar şi strategiei de extindere a reţelei

Protecție sănătoasă, dar eficientă

Protecție sănătoasă, dar eficientă

Producătorul român de cosmetce Farmec lansează o gamă de antiperspirante Gerovital Plant fără clorhidrat de aluminiu, oferind astfel o protecţie sănătoasă, dar eficientă. “Gerovital, prezent în casele românilor de 50 de ani, rămâne cel mai puternic brand de pe piaţa locală prin capacitatea sa de a oferi o gamă variată de produse, în trend cu ultimele preferinţe ale consumatorilor români