Farmec continuă investiţiile în modernizare

Farmec continuă investiţiile în modernizare

Anul trecut, Farmec a alocat un buget de peste 650.000 de euro în modernizarea şi retehnologizarea producţiei, iar anul acesta va continua investiţiile.   Farmec continuă să dezvolte unul dintre cele mai extinse şi puternice portofolii multibrand de pe piaţa locală prin investiţiile în retehnologizare şi modernizare a proceselor de producţie. În 2017, compania a investit în aceste activităţi de

Farmec deschide primul magazin Gerovital din Galaţi

Farmec deschide primul magazin Gerovital din Galaţi

Producătorul român de cosmetice Farmec continuă extinderea în Moldova şi inaugurează primul magazin Gerovital din Galaţi, acoperind strategic întreaga regiune estică a ţării. În mai puţin de jumătate de an, Farmec a inaugurat magazine la  Iaşi, Piatra Neamţ, Suceava şi, acum, la Galaţi, arată compania, într-un comunicat de presă. “Inaugurăm cel de-al patrulea magazin în zona Moldovei, în numai cinci

Anul expansiunii

Anul expansiunii

Farmec pregătește relansarea a două dintre brandurile foarte apreciate de români, încă o gamă premium și noi deschideri de magazine. Totul până la finalul anului, spune Mircea Turdean, directorul general al Farmec. Farmec a avut o primă jumătate de an aglomerată, cu inaugurări de magazine și extinderi de game. Ce mai aveți pregătit pentru a doua jumătate a anului? Pentru

Produse noi în gama Gerovital Plant

Produse noi în gama Gerovital Plant

Producătorul român de cosmetice Farmec lansează două noi soluţii de îngrijire a tenului din gama Gerovital Plant, continuând planul de dezvoltare constantă a portofoliului de produse. Gama Gerovital Plant are la bază uleiul organic din flori de mac. Lansată cu 12 produse în martie 2016, acum gama cuprinde în total 23 produse, arată compania, într-un comunicat de presă. “Anul trecut

Farmec, afaceri în creştere cu 9%

Farmec, afaceri în creştere cu 9%

Producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat în primul semestru al anului 2017 o cifră de afaceri de 105,5 milioane lei, ceea ce înseamnă o creștere cu 9% față de aceeaşi perioadă din 2016. “Este un succes pe care îl datorăm în primul rând iubitorilor brandurilor noastre: Gerovital, Farmec, Doina, Nufăr şi Triumf, dar şi strategiei de extindere a reţelei

Protecție sănătoasă, dar eficientă

Protecție sănătoasă, dar eficientă

Producătorul român de cosmetce Farmec lansează o gamă de antiperspirante Gerovital Plant fără clorhidrat de aluminiu, oferind astfel o protecţie sănătoasă, dar eficientă. “Gerovital, prezent în casele românilor de 50 de ani, rămâne cel mai puternic brand de pe piaţa locală prin capacitatea sa de a oferi o gamă variată de produse, în trend cu ultimele preferinţe ale consumatorilor români

Farmec, afaceri de peste 1 milion de euro

Farmec, afaceri de peste 1 milion de euro

Producătorul român de cosmetice Farmec a înregistrat vânzări de peste 1 milion de euro prin rețeaua de magazine proprii, în primele 6 luni ale acestui an. Cele mai vândute produse sunt cele din gamele Gerovital, pentru îngrijirea tenului. Gama Gerovital H3 Evolution, care are la bază acidul hialuronic a fost cea mai solicitată în magazine.Primele trei game din top (Gerovital

Farmec lansează o nouă gamă de geluri de duş Gerovital

Farmec lansează o nouă gamă de geluri de duş Gerovital

Producătorul român de cosmetice Farmec extinde portofoliul Gerovital cu o nouă gamă de geluri de duş. Linia are la bază extracte naturale şi este disponibilă într-o gamă variată de formulări, printre care cremă de duș  și cremă de corp sub duş, anunță compania, într-un comunicat de presă. “Continuăm să ne reinventăm de la an la an, astfel încât, după jumătate

Farmec relansează Gerovital Stop Acnee

Farmec relansează Gerovital Stop Acnee

Producătorul român de cosmetice Farmec relansează gama Gerovital Stop Acnee într-o variantă modernizată şi extinsă. Noua gamă conține 6 produse inovatoare care oferă soluții specifice pentru problematica tenului acneic, anunță compania, într-un comunicat de presă. “Toate produsele au la bază principii active specifice, iar eficienţa acestora a fost demonstrată prin teste dermatologice atestate la nivel internaţional. Inovaţiile continuă şi la

Longevitate bazată pe inovație

Longevitate bazată pe inovație

De 50 de ani, Gerovital se bazează pe un echilibru aproape perfect între inovație și tradiție. Mircea Turdean, directorul general al Farmec, spune că celălalt ingredient al succesului este echipa, iar totul este susținut de investiții atent planificate. Farmec a înregistrat în ultimii ani creșteri de două cifre. Care sunt factorii care duc la astfel de creșteri? Anul trecut creșterea