Farmec deschide trei magazine Gerovital în nordul țării

Farmec deschide trei magazine Gerovital în nordul țării

Producătorul român de cosmetice Farmec a investit 165.000 de euro în deschiderea a trei noi magazine Gerovital în nordul țării. Farmec își extinde astfel reţeaua proprie de magazine de brand în Moldova, cele trei magazine fiind deschise la Piatra Neamţ, Iaşi şi Suceava. De la începutul anului 2017, compania clujeană a deschis alte magazine de brand pe întreg teritoriul ţării:

Farmec este partener al TIFF

Farmec este partener al TIFF

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, devine partener oficial al Festivalului Internaţional de Film Transilvania (TIFF), susținând astfel industria cinematografică și evenimentele culturale din România. “TIFF este unul dintre cele mai iubite festivaluri locale și suntem încântați că este găzduit de Cluj, orașul nostru de suflet. Tradiția sa de 16 ani și profesionalismul organizatorilor și al tuturor celor

Gerovital H3 Derma+ Premium Care, noua gamă de la Farmec

Gerovital H3 Derma+ Premium Care, noua gamă de la Farmec

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, anunță lansarea primei game premium din portofoliu – Gerovital H3 Derma+ Premium Care, cu ocazia împlinirii a 50 de ani de la începerea producției în masă a primei creme cosmetice Gerovital. Gama Gerovital H3 Derma+ Premium Care cuprinde 10 produse dermatocosmetice dedicate îngrijirii tenului, create în colaborare cu experți din domeniul sănătății.

Farmec deschide două noi magazine Gerovital în Bucureşti şi Ploieşti

Farmec deschide două noi magazine Gerovital în Bucureşti şi Ploieşti

Farmec deschide două noi magazine de brand Gerovital în Bucureşti şi Ploieşti. Astfel compania clujeană continuă planurile de extindere a reţelei  proprii de magazine de brand. În Bucureşti acesta este cel de-al treilea magazin Gerovital deschis în mai puțin de un an, iar în Ploiești este primul magazin de acest gen. Situat pe strada Calomfirescu nr. 2, în incinta centrului

Farmec, partener al Campionatelor Europene de Gimnastică Artistică Petrom

Farmec, partener al Campionatelor Europene de Gimnastică Artistică Petrom

Producătorul de cosmetice Farmec a devenit partener oficial al Campionatelor Europene de Gimnastică Artistică Petrom, Masculin și Feminin, eveniment ce are loc la Cluj, în perioada 19 – 23 aprilie. Este pentru a doua oară când România găzduieşte acest eveniment sportiv, după ce în luna mai 1957, una dintre mai importante competiţii din gimnastica mondială a avut loc la Bucureşti.

O nouă gamă în portofoliul Farmec

O nouă gamă în portofoliul Farmec

Farmec a lansat o nouă gamă în cadrul căreia se regăsesc 27 de tipuri de produse, cuprinse în 3 subgame destinate îngrijirii tenului, corpului și părului. Toate soluţiile oferite sunt naturale, fără parabeni şi au în componenţă parfumuri hipoalergenice. Liniile de produse conţin extracte naturale, precum flori de orhidee, bambus, urzică şi grâu, busuioc şi cimbrişor, ulei de argan sau

Farmec își consolidează rețeaua de distribuție

Farmec își consolidează rețeaua de distribuție

Producătorul de cosmetice Farmec a anunțat dezvoltarea şi modernizarea propriei reţele de distribuţie, aceasta ajungând în prezent la 350 de specialiști în vânzări (90 agenţi de comandă și peste 50 de agenţi de distribuţie) și 10 reprezentanțe la nivel național. Cele 10 sucursale la nivel național cuprind 7 depozite în cele mai importante oraşe din ţară (Bucureşti, Cluj, Timişoara, Braşov,

Un nou magazin Farmec, deschis în Craiova

Un nou magazin Farmec, deschis în Craiova

Producătorul de cosmetice Farmec a deschis un nou magazin, primul din Craiova și al patrulea la nivel național. Situat în cadrul ansamblului comercial Electroputere Parc, aflat pe Calea București, nr. 80, cu o investitie de peste 50.000 euro, noul magazin Gerovital are o suprafață totală de 46 de metri pătrați, oferind toate produsele din gamele Gerovital și Aslavital, dar și

Farmec, creștere cu 14% a afacerilor

Farmec, creștere cu 14% a afacerilor

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane lei (43,8 milioane Euro), înregistrând o creștere de 14% față de cifra de afaceri realizată în anul 2015. „Rezultatele obținute în anul 2016 demonstrează încă o dată că Farmec își menține poziția pe palierul celor mai de succes companii de

Farmec deschide 15 noi magazine

Farmec deschide 15 noi magazine

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță extinderea rețelei  de magazine proprii la nivel național prin deschiderea a 15 noi spații comerciale în anul 2017. De asemenea, compania clujeană intenționează întărirea relațiilor cu partenerii de peste hotare și încheierea de noi colaborări în vederea deschiderii de noi magazine în străinătate.  “Succesul de care s-a bucurat Farmec anul trecut