Un milion de articole în oferta Fashion Days de Black Friday

Un milion de articole în oferta Fashion Days de Black Friday

Anul acesta, Fashion Days a pregătit cel mai mare stoc de produse incluse în oferta de Black Friday – 1 milion de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, cosmetice și home & deco, cu discounturi care vor ajunge până la 90%. Black Friday va începe în cursul serii de 16 noiembrie, atât în site, cât și în aplicația de mobil. Utilizatorii

Robert Berza este noul General Manager al Fashion Days

Robert Berza este noul General Manager al Fashion Days

Robert Berza este, începând din luna aprilie, noul General Manager al Fashion Days pentru operațiunile din România, Bulgaria și Ungaria. Din noua funcție, se va ocupa atât de Fashion Days, cât și de divizia de fashion din grupul eMAG. Va conduce o echipă de peste 500 de specialiști în retail online și fashion în cele 3 țări în care compania

O nouă platformă de comunicare Fashion Days

O nouă platformă de comunicare Fashion Days

Fashion Days a lansat o nouă platformă de comunicare – ”Wear Confidence // Order Confidence”, concomitent cu campania de lansare a noilor colecții primăvară/vară.  Noua platformă de brand a fost dezvoltată împreună cu Graffiti BBDO și reflectă acele piese ”vedetă” din garderoba fiecăruia. Colecțiile primăvară/vară lansate sub umbrela platformei ”Wear Confidence // Order Confidence” introduc 20 de branduri noi,  în

Fashion Days estimează o creștere 50% a afacerilor în 2017

Fashion Days estimează o creștere 50% a afacerilor în 2017

Reprezentanții Fashion Days estimează o creștere de 50% a businessului în 2017 și, proporțional cu aceasta, o creștere a nivelului investițiilor. De asemenea, colaborarea cu echipa eMAG va duce la accelerarea dezvoltării Fashion Days atât în România, cât și în țările vecine. “Scopul este să aducem împreună expertiza noastră în fashion retail și expertiza eMAG în e-commerce și tehnologie. Echipele

Laboratorul fashionului online

Laboratorul fashionului online

Zilnic, Fashion Days este actualizat cu câteva sute de produse noi. Toată această desfășurare de forțe nu ar fi posibilă dacă nu ar exista o echipă dedicată care, de la București, lucrează pentru toate cele trei țări în care compania este prezentă. Peste 500.000 de produse reprezentând peste 1.000 de branduri fotografiate, editate, clasificate, calibrate, descrise, periodic incluse campanii de

Reduceri de până la 70% la aniversarea Fashion Days

Reduceri de până la 70% la aniversarea Fashion Days

Retailerul online Fashion Days aniversează 7 ani de la lansarea pe piața internațională și anunță reduceri de până la 70% la o gamă de sute de mii de produse de la branduri precum Zee Lane, Pepe Jeans, Furla, Calvin Klein, Desigual, Coccinelle, United Colors of Benetton și multe altele. Clienții care au avut aplicațiile de mobil instalate au putut comanda

Cheltuieli de 1, 5 mil. euro pe oră la comercianți

Cheltuieli de 1, 5 mil. euro pe oră la comercianți

Românii au cheltuit în medie pe ora aproape 1 milion și jumătate de euro  la comercianți anul trecut Visa Europe desfăşoară în perioada sărbătorilor de iarnă mai multe initiaţive de încurajare a plăţilor cu cardul, oferind premii în bani şi vouchere de cumpărături românilor care plătesc direct cu cardul în magazine şi online, anunță compania, într-un comunicat de presă. Campania

Bilanțul Black Friday 2016

Bilanțul Black Friday 2016

Campania Black Friday se bucură de o popularitate în creștere, în România. Weekendul trecut, s-au făcut cumpărături de peste 45 milioane de lei, însumând doar vânzările a cinci dintre magazinele online care s-au raliat la campanie. Potrivit reprezentanților acestor magazine, weekendul reducerilor de anul acesta a generat o creștere a vânzărilor față de anul trecut, în unele cazuri acestea fiind

Tranziție accelerată către plățile digitale

Tranziție accelerată către plățile digitale

Mastercard extinde acceptarea soluției de plăți digitale Masterpass în România, prin intermediul unor parteneriate strategice încheiate cu unii dintre cei mai importanți promotori locali ai plăților online cu cardul. Astfel, eMAG, Fashion Days și UPC au ales integrarea soluției Masterpass pentru a facilita accesul consumatorilor la cea mai simplă, rapidă și securizată experiență de plată digitală, prin Masterpass. Alături de

Campanie Graffiti BBDO pentru Fashion Days

Campanie Graffiti BBDO pentru Fashion Days

Retailerul online Fashion Days a lansat campania ”Reinventează-te în fiecare zi”, ce anunță colecțiile sezonului Toamnă – Iarnă 2016. Conceptul creativ al campaniei a fost dezvoltat împreună cu Graffiti BBDO. Campania se adresează tuturor categoriilor de clienți Fashion Days (femei, bărbați, copii) și se conturează în jurul a 10 personaje principale – Artista, Vedeta, Ispita, Exploratorii, Prințesa, Cea mai bună