Premieră pe piața medicală locală

Premieră pe piața medicală locală

Cu o investiție de 250.000 de euro, patru antreprenori au pus bazele Neuroaxis, prima clinică integrată de neurologie din București. Neuroaxis, singura clinică de neurologie din București și-a deschis porțile la începutul lunii octombrie, după o investiție de 250.000 de euro, susținută în principal de familia Cristina și Felix Pătrășcanu, unul dintre fondatorii FAN Courier. Din acționariatul companiei mai face

Afacerile FAN Courier, creștere cu aproape 30%

Afacerile FAN Courier, creștere cu aproape 30%

FAN Courier, liderul pieței locale de curierat estimează că va încheia exercițiul financiar al acestui an cu un avans al cifrei de afaceri de 29%, pe o piață care va depăși  pragul de 400 de milioane de euro, ca efect al investițiilor, cele mai mari aprobate de companie într-un singur an. FAN Courier a alocat anul acesta peste 18 milioane

Lecții de business: Felix Pătrășcanu, FAN Courier

Lecții de business: Felix Pătrășcanu, FAN Courier

Dacă vrei să fii respectat de ceilalți, respectă-i tu mai întâi, indiferent dacă sunt parteneri, furnizori sau angajați. Este o regulă pe care am învațat-o din familie, e din setul celor „șapte ani de acasă“ dar este mai valabilă ca oricând. Nu poți pretinde celorlalți ceea ce tu nu oferi sau nu arăți. Când alegi să interacționezi cu cineva, alege

FAN Courier a investit 5 mil euro in HUB-ul regional de la Brasov

FAN Courier a investit 5 mil euro in HUB-ul regional de la Brasov

FAN Courier, companie cu actionariat integral romanesc, a finalizat primul HUB regional – FAN Courier Brasov, cea mai importanta investitie din ultimii 5 ani.  Investitia de 5 milioane de euro a fost realizata din surse proprii si are rolul de a prelua o parte importanta din traficul de expeditii pe care il gestioneaza compania la nivel national, anunta compania, intr-un

Biz si DDB lanseaza campania “Sunt un taran”

Biz si DDB lanseaza campania “Sunt un taran”

Suntem o revista de business si recunoastem: suntem tarani. Cand vine vorba despre valorile autentice romanesti, nu stam pe margine, ci trecem la fapte. Este motivul pentru care am lansat astazi, alaturi de DDB Romania, campania “Sunt un taran”, un demers de sustinere a valorilor autentice romanesti. Vrem ca romanii sa redescopere ce inseamna, de fapt, sa fii taran si

Micile greseli ale marilor antreprenori

Micile greseli ale marilor antreprenori

Suntem asaltati zilnic de retete de succes: de la carti despre strategii adoptate de companii de peste Ocean care, foarte probabil nu se potrivesc in mediul de business local, la articole despre imbogatirea peste noapte ori discursuri motivationale, toate aceste “sfaturi” isi fac simtita prezenta tot mai des. In aceasta goana de a analiza succesul pe toate partile, omitem ca