Comunicarea la feminin
Empowermentul feminin remodelează modelele de consum și influențează marketingul și narațiunile de brand în jurul valorilor importante pentru femei: raport calitate-preț,...
Empowermentul feminin remodelează modelele de consum și influențează marketingul și narațiunile de brand în jurul valorilor importante pentru femei: raport calitate-preț,...
Patria Bank lansează “Pachetul Patria pentru Femeile Antreprenor”, un pachet care include o serie de avantaje financiare personalizate pentru a sprijini...
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, lansează în România campania globală "Ea este PepsiCo". Aceasta recunoaște și...
Femeile reprezintă, ȋn prezent, 49% din totalul pieței muncii din România, potrivit Ministerului Muncii și Solidarității Sociale. O analiză McKinsey arată...
Femeile reprezintă, ȋn prezent, 49% din totalul pieței muncii din România, potrivit Ministerului Muncii și Solidarității Sociale. O analiză McKinsey arată...
În urmă cu două săptămâni, se lansa melodia care avea să împartă România în două, conform vocilor și publicațiilor online ce...
Rata șomajului în luna octombrie a scăzut cu 0,1 puncte procentuale și a ajuns la 5,4%, față de luna septembrie 2023,...
Doar 11% dintre membrii consiliilor de conducere ale marilor companii din România sunt femei, față de 25,3%, media europeană. Și ȋn...
În contextul în care opt din zece clienți eMAG locuiesc cu un partener, iar jumătate dintre aceștia au și un copil,...
Sportul este, încă, o lume dominată de bărbați. Doar 37% din totalul sportivilor legitimaţi în prezent sunt femei. Procentul acestora este...
Festivalul Les Films de Cannes aduce anul acesta la București, cât și la Timișoara, un line-up de zile mari, care cuprinde...
Peste 20 de înscrieri a primit până pe 4 august, termenul limită de depunere a aplicațiilor, programul de mentorat pentru femeile...
Implicarea femeilor în zona informaticii (computer science) este redusă la nivelul întregii Europe, arată un studiu Google, realizat de Canvas8. Țara...
În luna dedicată femeilor, Starcom România a lansat studiul ”Ce-și doresc femeile?”. Prin intermediul acestuia, agenția de media și-a propus să...