Impactul diversității de gen asupra profitabilității

Impactul diversității de gen asupra profitabilității

Companiile care au în echipa de conducere femei au o profitabilitate mai mare, arată o cercetare realizată de consultanții de la McKinsey & Company, citată de MKOR Consulting. Dacă aceeași cercetare realizată în 2014 arăta că diversitatea de gen crește șansele cu 15% de a obține un profit peste medie, în 2017 datele arată o creștere a procentului la 21%.

Ce planuri au inițiatoarele Federației Patronale a Femeilor Antreprenor?

Ce planuri au inițiatoarele Federației Patronale a Femeilor Antreprenor?

Într-o lume antreprenorială cu multe prejudecăți, dintre care multe de gen, pe 8 martie anul acesta se lansează Federația Patronală a Femeilor Antreprenor (FPFA), o nouă entitate dedicată femeilor de afaceri din România. Cristina Chiriac, antreprenor Flori de Ie, Ambasadoarea Antreprenoriatului Feminin în România, titlu conferit de Comisia Europeană, și Laura Călin, fondatoarea V for Vintage, cel mai mare târg de

Cămăși cu care să te simți ca în vacanță, în noua colecție Braiconf

Cămăși cu care să te simți ca în vacanță, în noua colecție Braiconf

Colecția vară 2017 Braiconf aduce elemente speciale, traduse prin țesături, culori, grafică și mesaje inscripționate. Toate cămășile, atât cele elegante, cât și cele casual, sunt menite să îi facă pe cei care le poartă să se simtă relaxați, ca într-o zi de vacanță. De purtat la birou Clienții business pot alege țesături din bumbac de calitate superioară, din fire dublu

Studiu Starcom Media Vest: mame casnice vs. mame angajate

Studiu Starcom Media Vest: mame casnice vs. mame angajate

Cât de mult diferă consumul de media în rândul mamelor casnice și al celor care au un loc de  muncă? Studiul ”Working vs. Stay-at-home Moms’ Media Habits”, lansat de Starcom Mediavest Group România analizează obiceiurile de consum și preferințele celor două segmente de mame din mediul urban, precum şi particularităţile fiecărei categorii în accesarea canalelor media. În România, 38% dintre

Cătălina  Dodu – Country Manager, Atos IT Solutions România

Cătălina Dodu – Country Manager, Atos IT Solutions România

Conduce operațiunile Atos IT Solutions din martie 2014. Are o experiență de peste 12 ani în management IT și anterior a condus divizia integrare sisteme din cadrul Atos. În trecut, a fost directorul pentru managementul produselor la Bitdefender. Este licențiată în Economie la Facultatea de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică din cadrul ASE București. Are un masterat în Managementul Proiectului

Anca  Madussi – Sales Director, XAPT Solutions România

Anca Madussi – Sales Director, XAPT Solutions România

Spune că nu i-a fost deloc greu să răzbată într-un domeniu dominat de bărbați, cum este IT-ul. „Mi-am păstrat încrederea în mine și, mai ales, feminitatea. Dar nu am devenit vulnerabilă, pentru că riscam să fiu exclusă din cercul «băieților buni». Le e mai simplu să te accepte atunci când nu ești foarte diferită de ei.“ Referindu-se la provocările femeilor

Simona Lăpușan – COO & Founding Partner, Zitec

Simona Lăpușan – COO & Founding Partner, Zitec

Este în IT de 25 de ani, fiindcă a început la 12 ani cu un HC-85 construit din componente diverse, cu o tastatură neagră fără însemne. Când părinții au văzut-o tastând instrucțiuni din limbajul Basic pe acea tastatură „oarbă“, au înțeles că e important să o încurajeze în acest domeniu. A trecut apoi printr-un liceu de informatică și a ajuns

Măriuca Talpeș – Fondator și CEO, Intuitext

Măriuca Talpeș – Fondator și CEO, Intuitext

Crede cu tărie că femeile pot construi echipe stabile pe termen mai lung, întrucât ele consideră că echipele lor sunt precum familia lor. În același timp, le vede bune conducătoare, pentru că sunt poate mai răbdătoare, poate cu mai multă constanță a focusului pe client și orientate mai degrabă pe o creștere constantă, chiar dacă mică și nu abruptă. În

Gabriela  Matei – Manager General, Microsoft România

Gabriela Matei – Manager General, Microsoft România

În ultimii doi ai, Gabriela a condus operațiunile Microsoft România pentru segmentul firmelor mici și mijlocii, iar între anii 2012 și 2014, în calitate de Cloud Director, a pus la punct și a implementat strategia de cloud a Microsoft România. De la 1 iulie 2016, Gabriela Matei este ma­nagerul general al Microsoft România. Înainte de a se alătura Microsoft România, Gabriela

Florina  Tănase – Senior Director, Legal & External Affairs Vodafone Romania

Florina Tănase – Senior Director, Legal & External Affairs Vodafone Romania

Consideră că IT-ul este o industrie echilibrată în ceea ce privește ponderea bărbaților și a femeilor și că ponderea mai mică a femeilor în IT este doar o percepție. „Nu am văzut statistici recente care să o confirme. Sunt femeile mai puțin înclinate către un domeniu tehnic? Cred că este același lucru cu a ne întreba dacă bărbații sunt buni