Pe ce și-au cheltuit românii banii în 2017?

Pe ce și-au cheltuit românii banii în 2017?

Industria bunurilor de larg consum a înregistrat o creștere de aproape 6% în valoare, în primele 9 luni ale anului. Românii au cheltuit mai mult la un act de cumpărare, însă au cumpărat cu o frecvență relativ similară față de primele 9 luni din 2016, arată cel mai recent studiu GfK despre evoluția consumului, Formatele de comerț modern au ajuns

Consumul FMCG, pe plus

Consumul FMCG, pe plus

Consumul casnic in Romania a crescut in valoare cu 1,5% pentru produsele FMCG in 2015 fata de anul anterior, potrivit unui studiu GfK. Studiul are la baza informatii obtinute prin monitorizarea consumului casnic in 2015 a tuturor categoriilor de produse de larg consum prin intermediul cercetarii de tip Panel de Consumatori a GfK Romania, pe un esantion de 3.000 de

GfK: Creste bugetul pentru cumparaturi

GfK: Creste bugetul pentru cumparaturi

Evolutia pozitiva a salariilor si scaderea ratei inflatiei in comparatie cu anul anterior au condus la cresterea puterii de cumparare, tendinte care au un impact sesizabil si in business, arata raportul de cercetare GfK Pulse care a analizat evolutiile pietelor de FMCG si bunuri tehnologice, alaturi de principalele tendinte macro-economice in 2014 fata de 2013. Cifrele GfK arata ca evolutia

Romanii merg la cumparaturi mai des decat restul europenilor

Romanii merg la cumparaturi mai des decat restul europenilor

Cosul de cumparaturi pentru produsele FMCG a crescut in valoare cu 2% in 2014 fata de 2013, potrivit studiilor GfK care monitorizeaza consumul casnic. Cresterea a fost determinata in principal de o frecventa de cumparare mai ridicata. Foto: © Skovoroda | Dreamstime.com Chiar daca in majoritatea tarilor din Europa, frecventa de cumparare se afla pe o curba descendenta, Romania insa nu se

Marketing in era experientiala

Marketing in era experientiala

Gestionand un portofoliu impresionant de branduri si intrand in contact permanent cu consumatorii, Dan Oprescu, director de marketing, Unilever South Central Europe, spune ca brandurile trebuie sa mearga tot mai mult in zona sociala si experientiala pentru a fi alaturi de consumatori.   Ce s-a schimbat in marketing in ultimii ani? Marketingul traverseaza o perioada de transformare care are la

Ciocolata cu dragoste de performanta

Ciocolata cu dragoste de performanta

Schimbarea aduce provocari, dar si oportunitati. Este si cazul lui Mihai Georgescu, unul dintre cei mai longegivi manageri din FMCG, care a ajuns in fruntea companiei Kandia Dulce dupa mai mult de 20 de ani la Wrigley Romania. Dupa atatia ani la Wrigley Romania, cum ati ales Kandia Dulce? Cred ca, dupa 21-22 de ani, pana la urma resimti nevoia

Design de Romania premiat la Tokyo

Design de Romania premiat la Tokyo

Brandient a castigat premiul de argint la categoria Food, la editia 2014 a celei mai importante competitii dedicate exclusiv designul de ambalaj, Pentawards, pentru ceea ce au facut pentru Ubernuts. Designul viu, dinamic si indraznet – care a castigat in acest an si un premiu Graphis – poarta semnatura lui Cristian Petre si Adrian Stanculet, Design Directors la Brandient. “Suntem

Batoux a dat cola pe lapte

Batoux a dat cola pe lapte

Stephane Batoux, fostul director general al Coca-Cola Romania si un executiv francez de top pe piata FMCG, a fost cooptat la varful management-ului Albalact, pe pozitia de director general. Stephane Batoux preia, astfel, planurile de dezvoltare ale companiei de la Raul Ciurtin, presedintele Consiliului de Administratie al companiei, care timp de patru ani a condus Albalact si din functia de

Promotie nationala pentru Skol

Promotie nationala pentru Skol

<p> <a href=”http://www.skolbeer.ro/” target=”_blank”>Skol,</a> marca de bere din portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod (URBB), a lansat promotia nationala "Berea 100% iti da premii adevarate!", ce propune o modalitate speciala de acordare a majoritatii premiilor, acestea aflandu-se chiar in interiorul ambalajului sticlelor de 2L.</p> <p>  </p> <p> Astfel, in perioada 08.07 – 08.09.2013 Skol isi rasplateste consumatorii cu premii constand

Criza si rasturnarea valorilor la romani

Criza si rasturnarea valorilor la romani

<p> Probabil ca niciodata in istoria noastra nu au avut loc transformari semnificative intr-o perioada atat de scurta de timp, de numai doi ani. Barometrul de incredere a consumatorilor realizat de GfK pentru Comisia Europeana a atins in 2010 cel mai scazut nivel, putand fi numit mai degraba “Barometrul de neincredere a consumatorilor”. De asemenea, rezultatele studiului Roper Report al