Pegas lansează sistemul de franciză

Pegas lansează sistemul de franciză

Pegas a lansat oficial, odată cu cel de-al șaptelea magazin propriu, la Constanța, și sistemul de franciză.  Între 5.000 și 25.000 de euro este investiția într-o franciză Pegas, în funcție de dotările dorite în magazin, începând cu mobilierul standard și încheind cu partea de entertainment. Francizatul va avea posibilitatea să dezvolte business-ul și în afara serviciilor din magazin. În funcție

5 ToGo lansează divizia mobilă, 5 ToGo Mobile

5 ToGo lansează divizia mobilă, 5 ToGo Mobile

“5 To Go” – cel mai mare lanț de cafenele din România lansează în această săptămână prima unitate dintr-o serie de vehicule ce vor face parte din divizia mobilă 5 To Go Mobile. Primul autoturism modificat pentru a devenii o cafenea mobilă cu toate dotările aferente unei cafenele 5 To Go se află începând de vineri, 11.05, în cadrul evenimentului

Prima franciză 5 to go s-a prelungit cu încă 5 ani

Prima franciză 5 to go s-a prelungit cu încă 5 ani

Prima franciză semnată de către francizorii Radu Savopol și Lucian Bădilă în urmă cu 3 ani, s-a prelungit luna aceasta cu încă 5 ani. “Impactul colaborării cu 5 to go a fost încă de la început unul pozitiv, conferindu-mi oportunitatea de a îmi fixa propriul ritm în viață. Datorita compatibilității bune dintre mine și 5 to go, și a succesului

Patria Credit lansează Microfranciza Patria Credit

Patria Credit lansează Microfranciza Patria Credit

Patria Credit anunță lansarea în 2018 a unui program de franciză cu scopul de a-și maximiza potențialul, a-și extinde rețeaua teritorială și a-și continua misiunea de a sprijini comunitățile locale. Proiectul Patria Credit este menit să fidelizeze și să extindă baza de clienți existentă aducând oportunitățile Patria cât mai aproape de comunitățile mici și foarte mici de antreprenori, în special

Farmaciile Dona, primul raport de responsabilitate socială

Farmaciile Dona, primul raport de responsabilitate socială

  Circa 65 milioane de lei, valoarea taxelor achitate în 2016, peste 1 milion de lei investiți în programe de pregătire pentru angajați în ultimii 3 ani și peste 34.000 de pacienți au beneficiat anul trecut, din partea Farmaciilor DONA, de monitorizări ale unor parametrii de sănătate  – sunt câteva dintre cifrele din raportul de responsabilitate socială al farmaciilor Dona.

KFC România – extindere internațională

KFC România – extindere internațională

KFC își extinde rețeaua internațională prin deschiderea primului restaurant în Italia, operat de master francizorul român. În acest an, KFC România își extinde rețeaua internațională prin deschiderea primei locații în Verona, Italia. Lanțul de restaurante KFC este deja prezent pe piața italiană având restaurante în principalele orașe ale țării – Roma, Torino, Milano – iar, acum, odată cu inaugurarea noii

Primul restaurant Jack’s Burger din România, la Craiova

Primul restaurant Jack’s Burger din România, la Craiova

Primul restaurant Jack’s Burger din România va fi deschis în luna noiembrie, în centrul comercial Electroputere Parc Craiova.  Localul va fi unul în regim de franciză și va include în meniu produse din carne de vită premium, carne de porc din rasa mangalița – cu conținut scăzut de colesterol, toate preparate exclusiv in-house. În bucătăria restaurantului craiovean, se vor folosi doar legume proaspete,

Primul magazin LANIDOR din România, investiție de 200.000 de euro

Primul magazin LANIDOR din România, investiție de 200.000 de euro

Cel mai mare retailer de haine portughez pentru femei, LANIDOR, a deschis primul magazin în România, în centrul comercial Park Lake, din București. Brandul a intrat în România sub formă de franciză deținută de către QAZ Fashion Retail, iar investiția făcută pentru deschiderea magazinului se ridică la aproximativ 200.000 euro. Pentru primul an de operare, compania estimează o cifră de

Farmaciile Dona se extind in franciza

Farmaciile Dona se extind in franciza

Reteaua de farmacii Dona intra intr-o noua etapa de dezvoltare si accelereaza extinderea, inclusiv prin franciza, acţionarii estimand ca vor ajunge la 700 de farmacii pâna in 2021. „Oferta brandului „Farmacia Dona” se adreseaza profesionistilor in sanatate si antreprenorilor români care doresc pentru pacientii lor un nivel imbunatatit al serviciului farmaceutic, rezultate mai bune in ceea ce priveste indicatorii financiari

Educatia, ca investitie

Educatia, ca investitie

O cheama Stefania Filip si este, intai de toate, mama a doi copii. Este insa specialist in educatia copilului si antreprenor si a avut curajul si inspiratia sa investeasca bani si timp, in urma cu sase ani, pentru implementarea, in Romania, a unui sistem unic de invatarea a limbii engleze. Centrul International Helen Doron English din Romania s-a dezvoltat la