”Eu cu cine votez?”: decizie strategică în marketing

”Eu cu cine votez?”: decizie strategică în marketing

Marketingul tradițional este depășit. Simplă teorie. Segmentarea, diferențierea mărcii și personalitatea brandului nu sunt atât de importante pe cât le place oamenilor de marketing să creadă. La raft, oamenii nu gândesc așa, atunci când iau decizia de cumpărare. Asta spune profesorul Byron Sharp în cartea How Brands Grow, publicată de Oxford University Press. Încă din primul capitol apar mai multe întrebări

ShopGrade: tendințe în shopper marketing și customer experience

ShopGrade: tendințe în shopper marketing și customer experience

Agenția de publicitate omnichannel g7 a prezentat cele mai noi tendințe în shopper experience la cea de-a doua ediție a conferinței ShopGrade, ce i-a avut invitați pe Radu Atanasiu, Anton Gherca, Andra Blaj, Adrian Stanciu, Jens Brinck și Alexandru Băduț. Radu Atanasiu, Critical Thinking Lecturer la Maastrich School of Management, a explicat cum natura umană e irațională, iar deciziile noastre

2016 – inceputul sfarsitului crizei din zona euro

2016 – inceputul sfarsitului crizei din zona euro

Anul 2016 va marca sfarsitul crizei zonei euro. Economiile periferice ale zonei euro vor avea, pentru al doilea an consecutiv, o crestere mai rapida decat cea a economiilor centrale. Criza din Grecia ar putea sa se aprinda din nou, insa ea nu va contamina intregul bloc, motiv pentru care economistii PwC se asteapta ca 2016 sa marcheze cel putin inceputul