Pavel Bartoș, în cea mai nouă campanie Metro

Pavel Bartoș, în cea mai nouă campanie Metro

Cea mai nouă campanie Metro Cash & Carry România, dezvoltată în parteneriat cu Geometry Global România, îl are drept protagonist pe Pavel Bartoș. Campania susține programul ”Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”, un program diferențiator lansat de companie în urmă cu 2 ani. Campania de anul acesta debutează cu un spot tv de 30 de secunde în care

O nouă agenție de publicitate pe piața românească

O nouă agenție de publicitate pe piața românească

S-a lansat FRACTAL Communications, o nouă agenție de publicitate, full service, parte din Geometry Global Bucharest, membră a WPP. Elementul definitoriu al noii agenții este dat de filosofia ”mindful buzz” prin care brandurile sunt abordate ca fiind ecosisteme de comunicare, iar modalitatea de a ajunge la oameni se întâmplă prin conversații și experiențe de impact. Echipa FRACTAL Communications este coordonată

Mihai Fetcu, in juriul Cannes Lions

Mihai Fetcu, in juriul Cannes Lions

Mihai Fetcu, Directorul de Creatie al Geometry Global, a fost desemnat jurat la editia din iunie 2016 a Cannes Lions. El va evalua sute de lucrari din toata lumea, inscrise in categoria Promo & Activation. Anul acesta, pe lista scurta a romanilor propusi pentru a juriza la Cannes, s-au numarat Ioana Filip – McCann si Diana Papuc – Leo Burnett,

Geometry Global EMEA are un nou Chief Digital Officer

Geometry Global EMEA are un nou Chief Digital Officer

Luise Hübbe este noul Chief Digital Officer  al Geometry Global Europe, Middle East si Africa. In noul sau rol, se va stabili in Berlin, ii va raporta CEO-ului EMEA, Pietro Leone, va conduce livrarea serviciilor si solutiilor digitale la nivel regional si va fi responsabila de implementarea si dezvoltarea tool-urilor digitale si transferul cunostintelor in regiune. Anterior, Luise a lucrat

Premii pentru Geometry la Golden Hammer

Premii pentru Geometry la Golden Hammer

Geometry Global Bucharest a primit titlul de “Best Communication Agency of the Year” la festivalul Golden Hammer de anul acesta. Agentia a castigat  un premiu Silver, zece premii Gold, doua premii speciale si doua premii Grand Prix. In cadrul aceluiasi eveniment, a fost numita “Best PR Agency of the Year”, iar grupul Geometry Global – “Network of the Year”. Campaniile

Parfumul care te surprinde cu adevarat

Parfumul care te surprinde cu adevarat

Fundatia Sensiblu atrage atentia asupra violentei domestice printr-o noua campanie neconventionala creata de agentia Geometry Global.  Un insert in revistele pentru femei intriga de la prima atingere: ceea ce pare a fi o reclama la un parfum de lux urmeaza sa devina un semnal de alarma puternic cu privire la abuzului fizic din Romania. Advertorialul inserat de Fundatia Sensiblu in

Geometria premiilor de creatie

Geometria premiilor de creatie

Geometry Global Bucharest a castigat 7 premii printre care si un Grand Prix la categoria “Advertising Campaings”, in cadrul festivalului de creativitate Golden Hammer, ce a avut loc la Riga in perioada 5-6 iunie 2014. Campania “OPEL: Mini Rabla” a obtinut un GRAND PRIX la categoria “Advertising Campaigns” (si premiul GOLD), GOLD la categoriile “Outdoor Posters” & “Direct Marketing” si