Cum influențează tehnologia comportamentul de cumpărare?

Cum influențează tehnologia comportamentul de cumpărare?

Căutarea de produse și servicii, de informații suplimentare despre ele și compararea prețurilor sunt comportamentele de cumpărare pe internet cu cel mai rapid ritm de creștere în ultimul an în România, arată studiul GfK FutureBuy 2017 realizat în 35 de țări. Cercetarea analizează modul în care digitalul a schimbat atitudinile și comportamentele oamenilor față de cumpărături, de retaileri și de

Plus 15% pe piața bunurilor de folosință îndelungată

Plus 15% pe piața bunurilor de folosință îndelungată

Piața bunurilor de folosință îndelungată a crescut în al doilea trimestru al anului cu peste 15% față de aceeași perioadă a anului trecut, arată studiul GfK TEMAX pentru România. Cele mai importante creșteri le-au avut sectoarele telecom (+33%), electrocasnice mici (+20%) și foto (+24%). Sectoarele de electrocasnice mari și electronice continuă creșterea, dar cu o dinamică mai scăzută în acest

Climatul de consum UE la o valoare maximă în ultimii 9 ani

Climatul de consum UE la o valoare maximă în ultimii 9 ani

După cel mai înalt nivel din ianuarie 2008 înregistrat la sfârșitul lunii decembrie 2016, până în ianuarie, climatul de consum pentru cele 28 de țări UE a crescut cu încă două puncte, până la 19,9, menținându-se la un nivel de 18,9 în martie, arată cele mai recente rezultate ale studiului GfK privind climatul de consum din Europa în primul trimestru

Românii, cei mai mari amatori de cumpărături din estul Europei

Românii, cei mai mari amatori de cumpărături din estul Europei

Cumpărăturile reprezintă o activitate plăcută pentru est-europeni, dar în special pentru români. 9 din 10 cumpărători din România afirmă că shopping-ul reprezintă o plăcere pentru ei. Când vine vorba despre cumpărăturile zilnice, românii se simt sub presiunea timpului mai mult decât vecinii lor. Din acest punct de vedere, cei mai relaxați sunt austriecii. Doar 14% dintre aceștia din urmă se

Creşterea economică, fără impact asupra consumului

Creşterea economică, fără impact asupra consumului

Cu toate că cifrele arată o creştere a economiei româneşti, majoritatea copleșitoare a populației își permite, în continuare, să cumpere numai articolele esențiale pentru traiul zilnic. Aceste informaţii rezultă dintr-un studiu efectuat de GfK la nivelul întregii Europe. Produsul intern brut a crescut cu aproximativ 6 procente în al doilea trimestru din 2016, față de aceeași perioadă a anului trecut.

Provident: românii, mulțumiți de nivelul de trai

Provident: românii, mulțumiți de nivelul de trai

Peste 50% dintre respondenții români la un sondaj desfășurat de compania britanică de cercetare GfK în mai multe țări din Europa se declară mulțumiți de nivelul lor actual de trai, cu 8 puncte procentuale mai mulți decât în 2015 și peste media de 47% la nivel european. Mai mult, 67% dintre respondenți sunt încrezători că situația financiară personală se va

Climatul de consum din Europa, in crestere

Climatul de consum din Europa, in crestere

Climatul de consum general din cele 28 de tari ale Uniunii Europene a crescut cu 4,1 puncte in intervalul martie-iunie 2016, pana la nivelul de 13,1 puncte, arata studiul GfK privind climatul de consum din Europa pentru trimestrul II din 2016. Este cel mai inalt nivel inregistrat din martie 2008 (16,8 puncte). Care sunt rezultatele pentru Romania? In Romania, in

Romania, locul 50 in GfK Connected Consumer Index

Romania, locul 50 in GfK Connected Consumer Index

Hong Kong, America de Nord  si Emiratele Arabe Unite au cei mai conectati consumatori din lume, potrivit celei mai noi editii a GfK Connected Consumer Index, un clasament realizat in 78 de tari si opt regiuni ale lumii. Indicatorul prezinta tarile cu cei mai conectati consumatori la lumea digitala, atat in total, cat si detaliat, pe fiecare dintre cele unsprezece

Retailul romanesc creste peste media europeana

Retailul romanesc creste peste media europeana

Economia a crescut, iar rata somajului a scazut in majoritatea tarilor in 2015. Aceasta evolutie se reflecta in puterea de cumparare care a crescut in Uniunea Europeana cu o medie de 3,7% fata de anul precedent, ceea ce ii ofera fiecarui cetatean UE o medie anuala de 15,948 de euro pentru consum, chirie, economii si contributii pentru pensii, se arata

Climatul de consum, in declin

Climatul de consum, in declin

Indicele climatului de consum in Europa a scazut in intervalul decembrie 2015 – martie 2016  cu 3,2 puncte, la nivelul de 9 puncte, arata un studiu GfK.  Asteptarile economice au scazut semnificativ incepand din luna decembrie, in toate tarile europene analizate in studiul GfK. In Grecia, asteptarile au revenit la acelasi nivel din perioada cea mai dificila a crizei datoriilor.