Consumul FMCG, pe plus

Consumul FMCG, pe plus

Consumul casnic in Romania a crescut in valoare cu 1,5% pentru produsele FMCG in 2015 fata de anul anterior, potrivit unui studiu GfK. Studiul are la baza informatii obtinute prin monitorizarea consumului casnic in 2015 a tuturor categoriilor de produse de larg consum prin intermediul cercetarii de tip Panel de Consumatori a GfK Romania, pe un esantion de 3.000 de

Interactiune virtuala sau fata in fata?

Interactiune virtuala sau fata in fata?

La nivel international, 23% dintre consumatorii online considera interactiunile virtuale la fel de bune ca cele in care intalnesti persoana fata in fata, arata un studiu online GfK derulat in 22 de tari pe un esantion de peste 27.000 de consumatori in varsta de 15 ani sau mai mult. Doar 15% dintre cei chestionati nu sunt de acord ca interactiunile

GfK Research Lab

GfK Research Lab

GfK lanseaza la Iasi GfK Research Lab, primul program de dezvoltare destinat viitorilor specialisti in acest domeniu. Programul cuprinde o luna de seminarii si de traininguri intensive de dezvoltare personala si pe instrumente specifice cercetarii de piata, pornind de la conceperea solutiilor de colectare a datelor, prelucrarea si analiza statistica a acestora si conceperea unor rapoarte relevante. Partenerii principali in

Cum aleg romanii cardul de salariu

Cum aleg romanii cardul de salariu

Perceptia asupra bancii este un criteriu cand alegi cardul de salariu, dar cunosc romanii toate comisioanele pe care le platesc pentru acesta? Romanii percep numeroase bariere, dar au si argumente pro in alegerea unui card de salariu, potrivit unui studiu GfK Romania, realizat in noiembrie 2015, pentru la ING Bank. La capitolul bariere, romanii vorbesc despre comisioanele pentru extragere, interogare

Cauzele stresului, descifrate intr-un studiu GfK

Cauzele stresului, descifrate intr-un studiu GfK

Banii, presiunea si lipsa somnului sunt primele trei cauze majore de stres la nivel international, potrivit unui studiu GfK.  Foto: © Alphaspirit | Dreamstime.com Studiul online a fost realizat in 22 de tari si a chestionat peste 27.000 de consumatori, cu varste mai mari de 15 ani. Statele incluse in studiu sunt Argentina, Australia, Belgia, Brazilia, Canada, China, Cehia, Franta,

Ce au facut romanii cu banii din scaderea TVA-ului?

Ce au facut romanii cu banii din scaderea TVA-ului?

Romanii au cumparat tot alimente cu cea mai mare parte a banilor rezultati din reducerea TVA la alimente, restul sumelor fiind directionate catre produse nealimentare, alte cheltuieli sau economisire. Din suma totala pe care romanii ar fi putut sa o economiseasca in urma unor preturi mai mici, 76% a fost reintrodusa in circuitul cumparaturilor de larg consum, arata studiul Panel

Provident: 3 din 10 romani economisesc regulat

Provident: 3 din 10 romani economisesc regulat

Mai mult de jumatate din clientii institutiilor financiare nebancare din Romania sunt chibzuiti cu cheltuielile zilnice si aproape 7 din 10 sustin ca dezvoltarea cunostintelor financiare ar contribui la o mai buna gestionare a bugetului de familie si planificare financiara pe termen lung, arata un studiu GfK la initiativa International Personal Finance, grupul din care face parte Provident Romania. Cercetarea

Achizitie pe piata de cercetare

Achizitie pe piata de cercetare

GfK a achizitionat NORM Research & Consulting AB, o companie de cercetare de piata suedeza specializata in cercetari virtuale de cumparator. Produsul de baza al companiei este Simstore, un software de cloud care simuleaza un mediu de cumparaturi pentru diverse scopuri de cercetare. Simstore permite analiza eficienta a comportamentului cumparatorilor. Cu rezultatele cercetarii, clientii isi pot optimiza strategia de pret,

Sa fie smart!

Sa fie smart!

Tinerii au o rata dubla de adoptare pentru noile tehnologii digitale precum smart TV, smartwatch, stocare in cloud, plati de pe mobil, realitate augmentata, smartwatch sau internet of things, arata un studiu Omnibus, reprezentativ la nivelul populatiei din mediul urban, realizat de GfK Romania. Televizoarele inteligente stau cel mai bine la notorietate si grad de adoptie. Aproape 20% dintre romanii

Telecomul creste piata bunurilor de folosinta indelungata

Telecomul creste piata bunurilor de folosinta indelungata

Piata bunurilor de folosinta indelungata din Romania a crescut cu 6,4% in trimestrul al doilea, la 449 milioane euro, sustinuta de evolutia pozitiva din telecom si electrocasnice, in timp ce sectorul IT a stagnat, iar electronicele au scazut cu 3,3%, potrivit unui studiu GfK. Segmentul telecom a urcat cu peste 15% in aprilie-iunie, fata de perioada similara a anului anterior,