Climatul de consum din Europa, in crestere

Climatul de consum din Europa, in crestere

Climatul de consum general din cele 28 de tari ale Uniunii Europene a crescut cu 4,1 puncte in intervalul martie-iunie 2016, pana la nivelul de 13,1 puncte, arata studiul GfK privind climatul de consum din Europa pentru trimestrul II din 2016. Este cel mai inalt nivel inregistrat din martie 2008 (16,8 puncte). Care sunt rezultatele pentru Romania? In Romania, in

Romania, locul 50 in GfK Connected Consumer Index

Romania, locul 50 in GfK Connected Consumer Index

Hong Kong, America de Nord  si Emiratele Arabe Unite au cei mai conectati consumatori din lume, potrivit celei mai noi editii a GfK Connected Consumer Index, un clasament realizat in 78 de tari si opt regiuni ale lumii. Indicatorul prezinta tarile cu cei mai conectati consumatori la lumea digitala, atat in total, cat si detaliat, pe fiecare dintre cele unsprezece

Retailul romanesc creste peste media europeana

Retailul romanesc creste peste media europeana

Economia a crescut, iar rata somajului a scazut in majoritatea tarilor in 2015. Aceasta evolutie se reflecta in puterea de cumparare care a crescut in Uniunea Europeana cu o medie de 3,7% fata de anul precedent, ceea ce ii ofera fiecarui cetatean UE o medie anuala de 15,948 de euro pentru consum, chirie, economii si contributii pentru pensii, se arata

Climatul de consum, in declin

Climatul de consum, in declin

Indicele climatului de consum in Europa a scazut in intervalul decembrie 2015 – martie 2016  cu 3,2 puncte, la nivelul de 9 puncte, arata un studiu GfK.  Asteptarile economice au scazut semnificativ incepand din luna decembrie, in toate tarile europene analizate in studiul GfK. In Grecia, asteptarile au revenit la acelasi nivel din perioada cea mai dificila a crizei datoriilor.

Consumul FMCG, pe plus

Consumul FMCG, pe plus

Consumul casnic in Romania a crescut in valoare cu 1,5% pentru produsele FMCG in 2015 fata de anul anterior, potrivit unui studiu GfK. Studiul are la baza informatii obtinute prin monitorizarea consumului casnic in 2015 a tuturor categoriilor de produse de larg consum prin intermediul cercetarii de tip Panel de Consumatori a GfK Romania, pe un esantion de 3.000 de

Interactiune virtuala sau fata in fata?

Interactiune virtuala sau fata in fata?

La nivel international, 23% dintre consumatorii online considera interactiunile virtuale la fel de bune ca cele in care intalnesti persoana fata in fata, arata un studiu online GfK derulat in 22 de tari pe un esantion de peste 27.000 de consumatori in varsta de 15 ani sau mai mult. Doar 15% dintre cei chestionati nu sunt de acord ca interactiunile

GfK Research Lab

GfK Research Lab

GfK lanseaza la Iasi GfK Research Lab, primul program de dezvoltare destinat viitorilor specialisti in acest domeniu. Programul cuprinde o luna de seminarii si de traininguri intensive de dezvoltare personala si pe instrumente specifice cercetarii de piata, pornind de la conceperea solutiilor de colectare a datelor, prelucrarea si analiza statistica a acestora si conceperea unor rapoarte relevante. Partenerii principali in

Cum aleg romanii cardul de salariu

Cum aleg romanii cardul de salariu

Perceptia asupra bancii este un criteriu cand alegi cardul de salariu, dar cunosc romanii toate comisioanele pe care le platesc pentru acesta? Romanii percep numeroase bariere, dar au si argumente pro in alegerea unui card de salariu, potrivit unui studiu GfK Romania, realizat in noiembrie 2015, pentru la ING Bank. La capitolul bariere, romanii vorbesc despre comisioanele pentru extragere, interogare

Cauzele stresului, descifrate intr-un studiu GfK

Cauzele stresului, descifrate intr-un studiu GfK

Banii, presiunea si lipsa somnului sunt primele trei cauze majore de stres la nivel international, potrivit unui studiu GfK.  Foto: © Alphaspirit | Dreamstime.com Studiul online a fost realizat in 22 de tari si a chestionat peste 27.000 de consumatori, cu varste mai mari de 15 ani. Statele incluse in studiu sunt Argentina, Australia, Belgia, Brazilia, Canada, China, Cehia, Franta,

Ce au facut romanii cu banii din scaderea TVA-ului?

Ce au facut romanii cu banii din scaderea TVA-ului?

Romanii au cumparat tot alimente cu cea mai mare parte a banilor rezultati din reducerea TVA la alimente, restul sumelor fiind directionate catre produse nealimentare, alte cheltuieli sau economisire. Din suma totala pe care romanii ar fi putut sa o economiseasca in urma unor preturi mai mici, 76% a fost reintrodusa in circuitul cumparaturilor de larg consum, arata studiul Panel