Holsten si Tempo, o nouă campanie de imagine

Holsten si Tempo, o nouă campanie de imagine

Berea Holsten, din portofoliul URBB, are o nouă campanie de imagine, realizată de Tempo, avându-l protagonist pe Gheorghe Hagi. Campania susține ideea de cavaler modern prin intermediul Regelui Hagi și al elevilor săi de la echipa Viitorul. Echipa Tempo Advertising: Răzvan Mițoiu– Director Creație; Mihai Preotu – Director Strategie; Gabriel Coman – Senior Copywriter; Edouard Cubassa – Senior Art Director;

”Frăția Berii” Holsten, sub îndrumarea lui Gheorghe Hagi

”Frăția Berii” Holsten, sub îndrumarea lui Gheorghe Hagi

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) lansează o nouă campanie de imagine pentru brandul de bere Holsten. Campania ”Frăția Berii” este susținută printr-un parteneriat strategic cu Gheorghe Hagi și echipa FC Viitorul, ce devin cavaleri moderni ai ”Frăției Berii”, sub îndrumarea Regelui Hagi. Colaborarea a debutat în luna august 2017, prin semnarea unui parteneriat pe trei ani. Campania ”Frăția Berii” va

Holsten, partener al FC Viitorul Constanța

Holsten, partener al FC Viitorul Constanța

Marca de bere Holsten din portofoliul  URBB a devenit partener pe trei ani al echipei de fotbal FC Viitorul Constanța. Parteneriatul debutează cu ocazia play-off-ului Europa League, de joi, 17 august, în care echipa lui Gheorghe Hagi înfruntă FC Salzburg. Acordul a fost anunțat în cadrul conferinței de presă ce la care au participat Shachar Shaine, președintele URBB, și Gheorghe

De 11 ori Pepsi

De 11 ori Pepsi

Pepsi a lansat, in cadrul platformei Next 11, aplicatia de Facebook “Next 11 – Pepsi premiaza pasiunea pentru fotbal″ In perioada mai – iunie 2014, tinerii pasionati de fotbal s-au putut inscrie alaturi de prietenii lor in aplicatia Next 11 de pe pagina de Facebook Pepsi. Tot ce trebuiau sa faca era sa mentioneze in aplicatie unde urmeaza sa joace