Transformare pentru sustenabilitate

Transformare pentru sustenabilitate

Cu vânzări de 25,8 miliarde de euro în 2016, cea mai mare companie de cosmetice din lume, L’Oréal, are în derulare un amplu program de sustenabilitate care schimbă întreg modul de producție, distribuție și consum. Lansat în urmă cu patru ani, programul Sharing Beauty With All are deja rezultate palpabile. Unele dintre noile produse ale companiei au ingrediente biodegradabile în

Gilles Antoine, L’Oréal România: estimăm o creștere de două cifre

Gilles Antoine, L’Oréal România: estimăm o creștere de două cifre

Cu o prezență de 20 de ani pe piața românească, compania franceză L’Oréal a ajuns la o cifră de afaceri de 60 de milioane de euro, iar pentru anul în curs, Gilles Antoine, Country General Manager, L’Oréal România, estimează o creștere de două cifre. ”Toate diviziile sunt pe creștere. Există un potențial mare de  creştere pe segmentul produselor premium, de

Bursele L’Oréal si UNESCO si-au ales castigatoarele

Bursele L’Oréal si UNESCO si-au ales castigatoarele

Sorina Dinescu si Monica Olivia Focsan sunt castigatoarele celor doua burse pentru cercetare in domeniul Stiintelor Vietii, respectiv Stiintelor Fizice, fiecare in valoare de 42.000 lei, acordate in cadrul celei de-a saptea editii a programului de Burse Nationale L’Oréal-UNESCO “Pentru Femeile din Stiinta”. Festivitatea de premiere a avut loc in la Palatul Parlamentului, in Foaierul Salii de plen a Senatului

Piata cosmeticelor de lux are potential de crestere

Piata cosmeticelor de lux are potential de crestere

<p> Incepand din acest an, divizia L'Oréal Luxe va fi prezenta in Romania prin integrarea sa in structura entitatii locale.</p> <p>  </p> <p> "Sunt convins ca Romania are un mare potential de crestere, in special in ceea ce priveste piata produselor de lux, segment in care L'Oréal a realizat o crestere foarte puternica in 2012, la nivel de grup (plus